Gå til innhold

Kamptråd - Liverpool vs Manchester United


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er vel kanskje ikke så rart det når du ikke har noe annet å glede deg over og er desperat etter å finne de bittesmå gledene slik som det går med United for tiden... Så masse overdrevet penger brukt og så latterlig lite fremgang - ja, jeg ser den, må sikkert være jævlig deprimerende å vitne til som unitedfan.

 

lol å dere klarer ikke slå oss på hjemmebane engang. sier litt om dere også.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Hva er verst - å bli grinete over at noen poster bilder av en spøk om laget ditt på forum, eller å bli grinete når laget ditt ikke slår et dårligere lag når laget ditt egentlig spilte bedre og burde ha vunnet kampen.

 

Selvfølgelig blir jeg grinete når Pool bare klarer uavgjort mot United. Jada, jada, jeg vet at Pool er kjent for å ikke få inn mål mot de dårligere laga, men det begynner å bli irriterende i lengden... For dere er 1. poeng samme som å vinne en CL-finale. For meg, og kanskje noen andre Poolfans også, er det krise.

Endret av .AN.XVIII.IV:.
Lenke til kommentar

 

De er jo det. 

 

Ligaplasseringer i PL:

Manchester United: 1 1 2 1 1 2 1 1 1 3 1 3 3 2 1 1 1 2 1 2 1 7 4 5

Liverpool:                   6 8 4 3 4 3 7 4 3 2 5 4 5 3 3 4 2 7 6 8 7 2 6 8 

 

Ingen tvil om at Liverpool er det største laget nei.

 

 

 

 

Typisk United-supportere å dra fram historiebøkene :wee:

Lenke til kommentar

Hvordan ellers skal du dømme hvilken klubb som er størst? Resultatene fra forrige uke?

 

 

Er vel ingen som trekker i tvil at United er størst mtp PL-plasseringer og kommersiell/økonomisk styrke. Poenget er bare at dette blir like nyttesløst som statistikken Barca hadde mot Celtic da de tapte på Celtic Park i CL for noen sesonger siden. Når dere spiller som dere gjør er det klart vi blir irriterte når vi ikke klarer å putte mål på dere. Samme irritasjonen som Burnley-tapet og Tottenham-kampen. Vi vet vi burde vunnet. 

 

Men om det er et gyldig mål på hvilken klubb som er størst eller ikke skal jeg ikke si noe om. Jeg er i hvert fall såre fornøyd med å være i den leieren som er skuffet etter en U :) 

Lenke til kommentar

I ettertid er det synd Lallana ikke startet kampen, det offensive spillet ble betydelig bedre da han kom på banen. Dette var ikke en kamp for Sturridge, akkurat.

 

 

Enig i den, men mye viktigere å ha Lallana i de tre neste kampene, enn å få kanskje 60 ut av ham før han hinker av igjen. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...