Gå til innhold

Kamptråd - Liverpool vs Manchester United


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sorry, posten din kom ikke opp før jeg hadde postet min. Safari har vært litt fucka i det siste, oppdaterer ingenting med mindre jeg trykker på refresh.

Den er god. Har som sagt ikke så mye å si for meg hvilket lag det er som gjør det, synes bare det ødelegger flyten i spillet i tillegg til at jeg faktisk prøver å se fotball, ikke voksne menn oppføre seg som drittunger :D

Lenke til kommentar

liker ikke at mourinho virker å være fornøyd med uavgjort. Vi burde gå ut for å vinne alle kamper, punktum.

 

Vet du ikke at bortelaget har Jose Mourinho som manager. Det er ikke første gangen i karrieren at han legger laget sitt bakpå mot (la oss kalle det) topplag og han har lyktes nokså bra med det i flere lag han har ledet. Han er krutgod på defensiv kynisme.

 

Og forøvrig syns jeg Mancheter United vant i overkant mye av duellspillet over stort sett hele banen. Og de hælvetes tilbakepasningene mot egen keeper: SLUTT MED DET FOR HÆLVETE!!! De lar det andre laget komme seg tilbake med hele laget. Bortelaget jobbet bra og satte Liverpool under bra press forøvrig. Mourinho er nok strålende fornøyd med dette poenget.

Endret av oOF
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...