Gå til innhold

FEATURE: Desse spela gler vi oss til i oktober

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mafia 3 kan jeg ende opp med, må se litt an med tanke på anmeldelser og reaksjon fra fansen. Blir ihvertfall Gears split-screen noen kvelder med en kamerat, som i gode gamle dager.

Skrevet

Mye snadder! :)

Mafia III CE til PS4

Rise of the Tomb Raider CE til PS4

Playstation VR

er forhåndsbestilt..

Gears of War 4

Civilization 6

Battlefield 1

blir kjøpt etter hvert (kan ta en god stund, men kjøpt inn blir de..)

Skrevet

Lite interessant for meg. PSVR, Dragon Quest Builders og World of Final Fantasy er selvsagt for lengst forhåndsbestilt, men ellers er det lite interessant. Kanskje Paper Mario, men de siste spillene derfra har ikke akkurat vært høydare.

Skrevet

Blir Dragon Quest Builder en PS4 exclusive, eller kommer det til PC også? Blir nok sikkert ikke tid til å spille så mange spill fremover visst BF1 leverer varene. Ny stol må hvertfall kjøpes inn, noe ubehagelig å sitte lengere økter på en kjøkkenstol :p

Skrevet

Jeg ser at det står at Civ 6 skal komme til mac, men finner ingen faktisk info fra utviklerne om dette.

Hvor har dere denne infoen fra? Kan den bekreftes?

Skrevet

Jeg ser at det står at Civ 6 skal komme til mac, men finner ingen faktisk info fra utviklerne om dette.

Hvor har dere denne infoen fra? Kan den bekreftes?

De nevnte det i en tweet i mai: https://twitter.com/CivGame/status/730440440437055490?ref_src=twsrc%5Etfw

De har imidlertid ikke gitt noen slippdato, bare at det skal komme. Da blir det kanskje litt feil å nevne plattformen i denne artikkelen, ja. :) Retter det opp, jeg. Takk!

Skrevet

Blir Dragon Quest Builder en PS4 exclusive, eller kommer det til PC også? Blir nok sikkert ikke tid til å spille så mange spill fremover visst BF1 leverer varene. Ny stol må hvertfall kjøpes inn, noe ubehagelig å sitte lengere økter på en kjøkkenstol :p

Er visstnok på PS3 og PSVita også, men tviler på at det kommer til PC. Hvor mange DQ-spill er det på PC egentlig? Sånn circa null? ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...