Gå til innhold

FEATURE: Desse spela gler vi oss til i oktober


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Haha, var ikke seriøst ment. :p Men på den annen side er det blitt ganske vanlig at enkelte spill blir hyllet som tideløse klassikere før de kommer, til tross for at folk har blitt skuffet utallige ganger på rad. Rart, det der. Skulle tro folk har lært at spill ikke alltid blir like bra som man tror, men neida. Husker TotalBiscuit hadde en video der han oppfordret folk til å slutte å forhåndsbestille, og de aller fleste var helt enige... i noen uker, før de begynte å forhåndsbestille igjen. Og ble skuffet igjen. Og igjen. Og igjen. :)

Lenke til kommentar

Slik jeg har lest, så virker det som om Civ4 blir regnet som et bedre spill enn Civ5 av flertallet. Jeg prøvde Civ4 for lenge siden, forsto nesten ikke en ting av spillet og irriterte meg samtidig over "stacks of doom" greiene da et uendelig antall krigere kunne stå på samme plass.

 

Jeg klarte å lære meg Civ5, satte nok av litt mer tid her og synes at Civ5 virket forenklet på en god måte. Men synes dere at Civ5 med begge expansions er bedre enn Civ4 totalt sett?

 

Civ6 blir spennende, så TotalBiscuit teste spillet på youtube her om dagen.

Lenke til kommentar

Mafia 1 var genialt, men Mafia 2 var elendig. Ser and Mafia 3, har mistet tillitt til denne merkevaren.

 

Helt enig! Håper Mafia 3 kan levere noe av det som gjorde Mafia 1 så bra, men tviler på det. Mafia 2 ble jo tatt godt imot av mange så det er sikkert mer likt det, selvom det var utrolig kjedelig i mine øyne. Blir spennende å se hva Mafia 3 leverer.

Lenke til kommentar

Det einaste eg eigentleg bryr meg noko særleg om er Civilization 6, men det er åleine rikeleg nok. Eg har nesten 2000 timar logga i Steam på Civlization 5, og er no klar for ein ny versjon. Dette er det einaste spelet eg er villig til å bryte regelen min om aldri å førehandsbestille spel for. 

 

Eg har òg brote regelen om å ikkje la meg rive med av hype. No følgjer eg spent med på alle kunngjeringar og ser på fleire let's plays. Ein del youtuberar har fått tilgong på spelet både no og tidlegare, og bortsett frå at dei ikkje kjenner til mekanismene like godt som meg og gjer ein del feil, er det ein fryd å sjå på. Andre YouTube-seriar eg følgjer med på har blitt lagt til sides. Det samme gjeld Netflix.

 

Eg er utan tvil det dei kallar ein "Civaholic", so dømmekrafta mi er sikkert svekka, men basert på alt eg har sett so langt, trur eg Civ 6 kjem til å bli fantastisk. Den største nyhenda er korleis ein bygg byane no, men der er veldig mange andre store, spennande endringar, samstundes som dei har klart å behalde essensen i det som gjer Civ til Civ. Det ser òg ut til at Civ 6 vil vere det mest komplekse og innhaldsrike "vanilla" Civilization-spelet nokon gong.

 

21. oktober kan ikkje komme fort nok. :)

Lenke til kommentar

Jeg klarte å lære meg Civ5, satte nok av litt mer tid her og synes at Civ5 virket forenklet på en god måte. Men synes dere at Civ5 med begge expansions er bedre enn Civ4 totalt sett?

 

Som ein som har følgt serien sidan starten, synest eg Civ 5 er det beste Civ-spelet til no, og dermed betre enn Civ 4. Mange klaga over "vanilla"-utgåva, mykje fordi den ikkje var like innhaldsrik som Civ 4 hadde blitt. Sjølv likte eg Civ 5 frå starten, fordi eg satte pris på korleis dei hadde utvikla serien, t.d.:

 * Heksagonalt kart

 * Situasjonsbestemte underverk

 * Naturlege underverk

 * Større mekaniske skilnadar mellom sivilisasjonane

 * Sterkt forbetra grensesnitt, som m.a. passa på å minne deg på beslutningar som måtte takast

 * Betre handsaming av luksus- og strategiske ressursar

 * Meir interessant system for utviding av bygrenser

...berre for å nemne nokre ting.

 

Civ 4 med ekspansjonar var nok fortsatt betre enn vanilla Civ 5, men det var på mange måtar eit friskt pust (som Civ 4 òg var i si tid). Med ekspansjonar, er Civ 5 etter mi meining det beste spelet i serien.

 

Men eg ventar som sagt at Civ 6 vil overgå det, kanskje allereie med vanilla. :)

Lenke til kommentar

Eg er forresten einig i at Civilization 5 er enklare å spele, men at det er ei god form for forenkling. I stor grad trur eg det skuldast betre grensesnitt, og særleg systemet med events nede til høgre på skjermen.

 

Det bidrog òg til å løyse eit anna problem med denne typen spel. Dei er ofte veldig gode i starten, når du har nokre få einingar og byar. Du utforskar kartet, legg planar og bygg deg opp. Du tek beslutninger som er viktige og interessante. Seinare, når du har eit stort rike å styre, og alle systema er aktive, må du ta mange fleire, men mindre interessante beslutningar, og det heile kan fort bli litt keisamt. I Civilization 5 får du i alle fall hjelp av grensesnittet til å halde oversikta over kva du skal gjere.

 

I tillegg gjorde dei det meir aktuelt å ha eit mindre rike, og mykje mindre aktuelt å ha veldig mange einingar.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...