Gå til innhold

Hvilket abbo, og hvor mye gb har du?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-376f9

Telia Smart Pluss. 6 GB, 399 i måneden. Ikke noen eksepsjonell deal, isolert sett, men legg til muligheten for rabattert telefon og fantastisk kundeservice, så blir totalen veldig bra.

Lenke til kommentar

Talkmore 1Gb 199. meldte overflytting til komplett torsdag  og da ringte det en selger fredag  og tilbød 5GB for 224 kroner i 12mnd uten binding etter at jeg også sa jeg gikk for større abbonemang hos komplett som var billigere enn talkmore. så kommer til å gå for tilbudet fra talkmore .  På rabatten står det 25% 12 måneder så kunne sikkert fått 25% på alle abbonemang om jeg velger det så fåår se på behovet framover.

 

Tror heller de ikke snakker sammen da jeg fikk en sms i dag fra talkmore med tilbud om 1 Gb for 99 kroner.

Så tror de fleste kan få en bedre deal om de ringer og spør leverandøren og sier de vurderer å flytte på grunn av pris.

Endret av Lugmeister
Lenke til kommentar
Gjest medlem-329093

Er tilbake på Hello 1GB og fri bruk tale/sms/mms

 

 

Redigert: Jeg bruker wifi hjemme. Det er eneste grunn til at jeg har så lite mobildata. Ser frem til å forhåpentligvis kunne gå over til mobildata med fri bruk snart.

Endret av medlem-329093
Lenke til kommentar

Selv vurder jeg 200 GB telia til 800 kr måneden.

Tror jeg trenger såpass hvis jeg skal kunne se filmer\spille spill. Da et spill er fort på 25 GB.

 

Usikker på hvor lang tid det tar å bruke opp det. Da det er meste jeg får tak i.

Flere som syns dette virker dyrt? 4 kr gigabyte?

 

Jeg håper også på 1-4 TB i måneden pakker. Da i dag hadde kostet 8000 kr måneden for bare 2 TB.

Endret av LMH1
Lenke til kommentar
Gjest medlem-329093

Jeg er på vei over til OneCall, venter på SIM -kort. Ubegrenset datamengde i to måneder, og fri fart på data... Teknisk sett er det ubegrenset mengde og hastighet ut året. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...