Gå til innhold

Nintendo Switch: Informasjon og generell diskusjon

Gjest Slettet-NIoHlfL

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
9 minutes ago, OddZen said:

Hva syntes dere? Fornlyd med det dere ser?

Jeg syntes det ser ut som en god oppgradering, flere spennende nye feautures som gjør den relevant i 2025, og den blir nok å selge som hakka møkk! 

Ja jeg synes de leverer. Ser mange klager på høye spillpriser, men det tror jeg man må regne med. Prisstigningen man ser ellers i samfunnet vil også berøre spill. 600 kr. i 2008 tilsvarer 940 kr. nå.

Med den hardwaren kan man bare drømme om neste 3D Mario (2026?) og Zelda (2028?).

• Innsiktsfullt 1
OddZen skrev (1 time siden):

Hva syntes dere? Fornøyd med det dere ser?

Jeg syntes det ser ut som en god oppgradering, flere spennende nye feautures som gjør den relevant i 2025, og den blir nok å selge som hakka møkk! 

Høydepunktet for meg var Metroid Prime 4 i tillegg til Gamecube på online tjenesten! 😘🕹️👌 Jeg likte jo forsåvidt Mario Kart også, men ble ikke helt solgt. Donkey Kong var derimot mer overbevisende på dagens «Treehouse» sending! 💪 Edit: Håper og tror at DreamCast kommer etterhvert også, garantert den konsollen jeg har vært minst borti 😢🙏

Endret av svenka

Da var Elkjøp-prisene klare:

Konsoll:                        Kr. 6.795,-
Konsoll m/Mario Kart: Kr. 7.595,-

Ser jeg var for optimistisk mtp. pris. Tror dette faktisk er forbi smertegrensa mi for kjøp på lansering. Kan forhåndsbestilles her:
Konsoll: https://www.elkjop.no/product/gaming/spillkonsoller-og-tilbehor/nintendo-switch/nintendo-konsoll/nintendo-switch-2-gaming-console/913960

Bundle:
https://www.elkjop.no/product/gaming/spillkonsoller-og-tilbehor/nintendo-switch/nintendo-konsoll/nintendo-switch-2-gaming-console-mario-kart-world-bundle/913954

Endret av CaZpeR
  • Liker 2
  • Innsiktsfullt 2
ProphetSe7en skrev (Akkurat nå):

Vente på dnb/power sitt supertilbud før en bestemmer seg.

Synes i utgangspunktet at prisen var for høy, så får se om det blir kjøp eller om jeg dropper det.

Jeg har 10% på demovarer hos komplett. Venter til noen har kjøpt fra dem og returnert på angreretten 😛 Får jeg B-varepris + 10% rabatt på en 99% ny konsoll 😛

• Hjerte 1
CaZpeR skrev (23 minutter siden):

Da var Elkjøp-prisene klare:

Konsoll:                        Kr. 6.795,-
Konsoll m/Mario Kart: Kr. 7.595,-

Ser jeg var for optimistisk mtp. pris. Tror dette faktisk er forbi smertegrensa mi for kjøp på lansering. Kan forhåndsbestilles her:
Konsoll: https://www.elkjop.no/product/gaming/spillkonsoller-og-tilbehor/nintendo-switch/nintendo-konsoll/nintendo-switch-2-gaming-console/913960

Bundle:
https://www.elkjop.no/product/gaming/spillkonsoller-og-tilbehor/nintendo-switch/nintendo-konsoll/nintendo-switch-2-gaming-console-mario-kart-world-bundle/913954

Takk for tipset, da var Mario kart bundlen bestilt😁

Jeg regner med jeg kan avbestille eller bruke angrerett hvis det viser seg å være overpris.

Endret av PosteMonopolet
  • Liker 1
  • Hjerte 1
PosteMonopolet skrev (10 minutter siden):

Takk for tipset, da var Mario kart bundlen bestilt😁

Jeg regner med jeg kan avbestille eller bruke angrerett hvis det viser seg å være overpris.

Tenker det jeg og. Bestillte da jeg skal ha uansett, så ser an komplett etc om prisen er den samme eller ei, når de legger ut

Endret av Glipp
  • Liker 1
  • Innsiktsfullt 1

Tror ganske mange ser på lansering av en spillkonsoll midt på sommeren som en slags "pre launch". Det er ikke før til høsten det blir aktuelt å spille noe særlig uansett.

Men jeg sitter nok på gjerdet en stund lenger enn høsten dersom det ikke dukker opp et virkelig storspill til, for eksempel et 3D Mario eller lignende. Sitter med følelsen av at Nintendo har en storfisk til klart for høst/thanksgiving/jul.

• Liker 1
  • Hjerte 1
OddZen skrev (Akkurat nå):

Hvordan fungerer forhåndsbestilling når det er en vare som er så langt frem i tid, og hvor prisene kan endres?
Når og hvor mye betaler man? 

Min erfaring fra Elkjøp tidligere er at man må ta kontakt og varsle når prisendringen skjer. Ellers så må man betale den første prisen når varen er overtatt.

• Liker 1
CaZpeR skrev (1 minutt siden):

Min erfaring fra Elkjøp tidligere er at man må ta kontakt og varsle når prisendringen skjer. Ellers så må man betale den første prisen når varen er overtatt.

Ok, så da betaler man ingenting enda, men når varen kommer inn. Betyr det at man for eksempel kan forhåndsbestille i dag, og så vente frem til lansering – og dersom prisen endres i mellomtiden, kan man da kontakte Elkjøp og få justert prisen til det aktuelle beløpet ved levering?

• Innsiktsfullt 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...