Gå til innhold

Nintendo Switch: Informasjon og generell diskusjon


Gjest Slettet-NIoHlfL

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har ingen erfaring med det spillets multiplayer, så min mening er ikke mye verdt. 

Men føler ikke Mario+Rabbids er Go-to multiplayer game, liksom. Tror flerspiller bare er at en person styrer "Mario" og andre styrer "Luigi". Og siden det er turned based, så blir det det samme som å spille singleplayer. Gav det noe mening? Men sikkert gøy å diskutere taktikk sammen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
PÃ¥inter skrev (9 minutter siden):

Nintendo Switch made completely from spare parts for $199

Kult prosjekt, men prisen var ikke så veldig fristende. 2000 USD er over 2000 kroner, pluss 500 mva og ukjent pris for frakt. Og da sier man fra seg både garanti og reklamasjonsrett + en risiko for å gjøre noe feil.

 

Forresten, skulle det ikke komme flere spill på tilbud i dag?

Lenke til kommentar
4 hours ago, Nerowulf said:

Jeg har ingen erfaring med det spillets multiplayer, så min mening er ikke mye verdt. 

Men føler ikke Mario+Rabbids er Go-to multiplayer game, liksom. Tror flerspiller bare er at en person styrer "Mario" og andre styrer "Luigi". Og siden det er turned based, så blir det det samme som å spille singleplayer. Gav det noe mening? Men sikkert gøy å diskutere taktikk sammen.

Skal gi det et forsøk. Takk! :)

 

Har forresten noen noe forslag til andre spill som fungerer bra på local multiplayer? Har Mario Kart og Mario Party.

Lenke til kommentar
22 hours ago, d'espresso said:

Takk for svar! 

 

Er det OK multiplayer, og? Gira på litt flere spill som fungerer fint med folk i samme rom.. :)

Har ikke prøvd, men spiller har en lokal multiplayer med litt andre regler: i stedet for 3 actions per karakter får man i løpet av en tur ta tre aktions totalt (og kan velge om alle actions tas av samme karakter eller om de spres ut på flere karakterer). Dette for at den som starter ikke skal ha for stor fordel.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

STARWARS.COM AND DEVELOPER ASPYR TALK THE NINTENDO 64 CLASSIC’S LASTING IMPACT AND ITS SECOND COMING ON PLAYSTATION 4 AND SWITCH.

Developer Aspyr and Lucasfilm are currently hatching a special rerelease of the classic game for PlayStation 4 and Nintendo Switch, featuring some upgrades that would impress Anakin himself, including modernized controls.
https://www.starwars.com/news/star-wars-episode-i-racer-interview

Endret av PÃ¥inter
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...