Gå til innhold

Nintendo Switch: Informasjon og generell diskusjon


Gjest Slettet-NIoHlfL

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

In yet another unfortunate twist, it turns out Nintendo Switch owners who choose to subscribe to the upcoming paid Nintendo Switch Online service will need to login weekly in order to maintain access to their suite of NES games.

https://www.forbes.com/sites/erikkain/2018/09/14/nintendo-switch-users-need-to-login-weekly-to-keep-access-to-nes-games/#7a479a4b4af3

 

 

Nintendo Deletes Your Cloud Saves When Your Nintendo Switch Online Subscription Ends

https://www.forbes.com/sites/erikkain/2018/09/14/nintendo-will-delete-your-cloud-saves-when-your-online-subscription-ends/#34f9c8fe48c9

Ord blir fattige.

Lenke til kommentar

At Nintendo Switch ONLINE krever at du er ONLINE er vel ingen spesiell overraskelse. Du mister ingenting hvis du er offline over 7 dager, du må bare bekrefte at du fortsatt er abonnent og har rett til å bruke tjenesten. Helt normalt for alle onlinetjenester.

 

Sålenge du har en telefon i nærheten kan du sette opp "delt internett" og være online med Switch. Så, uansett hva grunnen er, hjemme eller borte, null problem å sikre at du er tilkoblet.

 

Grunnen til at Nintendo setter grensen til 7 dager istedet for 30 dager som på Xbox One Game Pass er sannsynligvis at de tilbyr 7-dagers gratis prøveperiode på tjenesten, så du ikke skal kunne utnytte gratisperioden.

Lenke til kommentar

At Nintendo Switch ONLINE krever at du er ONLINE er vel ingen spesiell overraskelse. Du mister ingenting hvis du er offline over 7 dager, du må bare bekrefte at du fortsatt er abonnent og har rett til å bruke tjenesten. Helt normalt for alle onlinetjenester.

 

Jeg bruker Spotify mye på mobilen i offline, og trenger bare logge på en gang i måneden for å holde det aktivert. Syv dager er rimelig drøyt. MS prøvde noe av det samme med XBone da den ble annonsert, og folk klikket i vinkel.

Lenke til kommentar

Jeg bruker Spotify mye på mobilen i offline, og trenger bare logge på en gang i måneden for å holde det aktivert. Syv dager er rimelig drøyt. MS prøvde noe av det samme med XBone da den ble annonsert, og folk klikket i vinkel.

7 dager er sinnsykt. Spesielt for en konsoll det er meningen at man skal ta med seg overalt.

Lenke til kommentar

Nintendo viser vel bare at de fortsatt ikke skjønner Internett helt. Nå har de brukt tre konsoller på å ikke få til noe de andre fikk til etter to, og det attpåtil på for konsoller som har kommet etter at konkurrentene nærmest perfeksjonerte onlinedelen. Selv om det bare er snakk om to hundre kroner eller noe for et år, så sliter de med å friste meg til å hive meg på. Noen NES-spill er ikke nok i hvert fall, de har jeg for det spilt nok av fra før.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det der gir ingen mening. Når trialen er over abonnener du ikke lengre, så da mister du tilgangen til spillene. Men det minste abonnentet er en måned om gangen, så da burde vi få beholde spillene hele måneden vi har abonnert.

Det gir masse mening. Samme prinsipp som hos Sony og MS, men de har vel 30 dager så vidt jeg husker. Ellers anbefaler jeg deg som Påinter å lese brukeravtalen nøye. :p

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Du kommer sikkert til å få varsler via mail og app før de sletter noe som helst.

Noe annet ville være uryddig, og Nintendo er ikke uryddige, de er konsekvente.

Tja. Er pokemon bank noen pekepinn gjør de ikke det.

 

Der er det mange som har fått slettet sine pokemon, tilsynelatende uten advarsel.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...