Gå til innhold

Nintendo Switch: Informasjon og generell diskusjon


Gjest Slettet-NIoHlfL

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hadde egentlig bestemt meg for å bestille Switch etter E3, men den totale mangelen på Metroid Prime 4 gjorde at jeg nå plutselig sitter i tenkeboksen igjen :p Har veldig lyst på Mario Odyssey og Octopath Traveler som kommer i Juli, men bare disse to spillene, konsollen, en pro controller og en carry case sender totalprisen opp i 5300kr. Svindyrt når det bare er 2 spill av interesse i forskuelig fremtid :p

 

Metroid Prime 4 kommer jo, men vi vet fortsatt ikke når. Jeg tipper vi får se mye mer av spillet i en direct til høsten, og at det får lanseringsdato enten i mars eller til neste høst. Kanskje Odyssey kommer på tilbud i eShop til høsten, så kan du eventuelt slå til da :)

Lenke til kommentar

Har troa på at Nintendo har en bra direct i høst, så selv om dette var skuffende for de av oss som ikke er så hypa på Smash så blir det bra til slutt. Vi ble nok bortskjemte i fjor med både SMO og BotW. I år er det kun Octopath, DK og Mario Party som blir handlet her (med unntak av indiespill, de kjøper jeg også kun på Switch), men det er riktignok tre fantastiske spill så bør være fornøyd.

Lenke til kommentar

Dropper du pro controlleren som er helt unødvendig, får du alt det andre til under 4000 kroner. Men ja, mye for kun to spill!

 

Men jeg vil ha pro controlleren... :p Prisen er egentlig ikke en barriere, men jeg vil selvsagt ha den så billig som mulig og da spesielt fordi det er så få spill jeg vil ha til den. Prøvde lykken med pruting på komplett live chat i dag tidlig også uten hell.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Tror ikke Prime 4 kommer før tidligst jul 2019. Synes ikke Nintendo har så mye på trappene foreløpig. Er nok Metroid og neste Zelda jeg er mest interessert i nå. Mario Party og Smash er gøy, men de spillene har vært ganske like i nesten tjue år nå, det finnes grenser for hvor hypet man kan bli da.

 

Fire Emblem kan jo være kult da, tror ikke jeg har spilt den serien siden de to første som kom hit på GBA.

Lenke til kommentar

Men jeg vil ha pro controlleren... :p Prisen er egentlig ikke en barriere, men jeg vil selvsagt ha den så billig som mulig og da spesielt fordi det er så få spill jeg vil ha til den. Prøvde lykken med pruting på komplett live chat i dag tidlig også uten hell.

 

Haha, hvilke argumenter prøvde du for å få lavere pris? De rikker seg vel aldri.

Lenke til kommentar

Spurte bare om jeg kunne få en god pakkepris på konsollen, Mario, carry case og pro controller. Supportduden ba meg lage en ønskeliste for å se om han kunne justere på prisen men han hadde visst ikke mulighet til å gjøre noe med den. Jeg har greid å prute før på andre ting altså så helt umulig er det ikke og sisst fikk jeg prutet ned PC skjermen min fra 4500kr til 2500kr. De ser garantert etter om du er god kunde hos de fra før også så hvis man prøver prute med en fresh konto med null ordrehistorikk så vil jeg tro man får blankt nei.

 

Mulig Nintendo produkter rett og slett bare har for høy innkjøpspris. Er vel en grunn til at både hardware og spill fra de nesten aldri går ned i pris selv årevis etter release.

Lenke til kommentar

Tenkte jeg skulle så meg vrang nå å si at de viste for lite Super Smash Bros :p Men seriøst, showet var bare 43 minutter langt og hele 26 av disse ble brukt på Super Smash, og så sinnsykt mye fokus på smådetaljer og annet pirk man aldri kommer til å se mens man spiller og mest sansynligvis kun ser hvis man står stille og har devtools for å kunne manipulere kameraet. De var så close up på fler av characterne i perioder at jeg kan sverge på jeg så cameltoe'n til Peach ett øyeblikk der.

 

Masahiro Sakurai ser forresten ut som om han er midt i transition for å bli jente.

Lenke til kommentar

Jeg følte for å lage en rangert liste over spill jeg har prøvd til Switch:

Ah, gøy! Må gjøre det samme! Ikke alle som er mer enn "prøvd", til info. Eier ikke så mange av disse spillene selv, og noen er demoer.

 

Helt hinsides bra:

Zelda: Breath of the Wild

Super Mario Odyssey

 

Helt supert:

Worms WMD

Stardew Valley

Celeste

Mario Kart 8

Snipperclips

Octopath Traveler

Skyrim

 

Midt på treet:

Kirby: Star Allies

Rayman

Minecraft

ARMS

Splatoon 2

 

Skivebom:

Rocket League

Fortnite

1-2-Switch

 

Håper Smash havner under en av de to øverste kategoriene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...