Gå til innhold

Nintendo Switch: Informasjon og generell diskusjon


Gjest Slettet-NIoHlfL

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Godt poeng. Det betyr at det japanske markedet for alle disse håndholdte titlene de er så desperate etter siden de skal spille mens de pendler 2 timer om dagen, mens det vestlige markedet får spilt på de store TVene sine.

 

Har faktisk irritert meg grønn de seneste par generasjonene at så mange gode titler (spesielt JRPGer) kun kommer som håndholdte. Jeg bruker håndholdte på ferie, men utover det gir det ikke mening å sitte foran en diger TV-skjerm som står avslått mens du fikler med en liten miniatyrskjerm.

Endret av Spartapus
Lenke til kommentar

Nå husker jeg ikke om Radiant Dawn var vanskelig eller ei (tror egentlig ikke det var det, og at man fikk mange karakterer som var veldig sterke), men en flott avslutning på historien fra Path of Radiance var det.

Hvis du spilte det gjennom på Hard vil du sannsynligvis fortsatt huske 3-6 og 3-13, med mindre man forhåndsplanlegger 10 timer tidligere i spillet for disse kapitlene er du praktisk talt dømt til å håpe på flaks eller starte nytt spill.

Lenke til kommentar

A countdown timer has appeared on TVs in Fortnite's Switch version 

....it appears to be ticking down to zero, which should happen on June 19. Strangely enough, it's nowhere to be found on the other versions of the game, with the PlayStation 4, Xbox One, PC, and mobile versions of Fortnite completely without the timer.       https://dotesports.com/fortnite/news/fortnite-nintendo-switch-countdown-24919

Lenke til kommentar

Mario har ventet lenge nok og Octopath Traveler er rett rundt hjørnet, så greide ikke holde meg lengre :D Splatoon er jo også på vei i posten og jeg har begynt  å kjenne litt suget etter å spille BotW igjen, samt gavekortet jeg fikk av komplett på 500kr bare fordi jeg er mobilkunde hos de går ut om 10 dager, så da følte jeg at jeg hadde nok grunner for å fiste inn en bestilling! :D

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...