Gå til innhold

Nintendo Switch: Informasjon og generell diskusjon


Gjest Slettet-NIoHlfL

Anbefalte innlegg

Er innom Nintendo på twitch. 140k folk i chat som spammer emotes. Verre enn kreft.

 

https://www.twitch.tv/nintendo

 

Det er jo først NÅ e3 egentlig begynner for hvermanns-publikum. Disse wooooo-konferansene som streames er mest bare presse som drar på.

Nå kan vanlige folk begynne å gå rundt i de enorme messelokalene, stå i køer for å spille nye spill, lukka pressekonferanser med alle mulige spillutviklere som ikke streames osv osv osv. Pleier å komme mange flere reveals etterhvert også.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Trodde det var Mother Brain?

Mother Brain er kun i Metroid, Super Metroid, og Metroid: Other M.

Lore-messig er hun basert på teknologi fra Chozo-ene, i likhet med Samus' rustning, men ble fanget av Space Pirates og omprogrammert til å tjene dem.

 

Hvis det er et SNES-spill som burde spilles, så er det utvilsomt Super Metroid.

Lenke til kommentar

Pleier ikke Nintendo å kjøre en direct med en del nye spill på høsten?

 

Logisk at de fokuserer på det som er spillbart på E3 nå, men hadde håpet på mer. Er dog ikke bekymret for at vi ikke skal få mer senere.

Var det ikke noe sånt folk sa etter directen i høst? "Det kommer jo mer til E3".

 

Men jeg synes dette her er helt greit jeg. E3 de siste to årene har vært så inni hampen bra for Nintendo med Zelda og Mario at nå forventer folk gull og grønne skoger hvert år. Årets versjon er vel mer på et normalnivå.

Lenke til kommentar

Hva faen!? Forsov meg til Nintendo sin konferanse men har akuratt sett den nå, og det var jo helt forferdelig! Ingen nye titler jeg ble gira på som jeg ikke visste om fra før, ingen store overraskelser, Metroid 4 ble faen ikke nevnt engang å SuperSmash ble jeg så lei av å se på at jeg satt bare holdt inne spoletasten for å komme fortere til neste segment men det tok jo aldri slutt, og plutselig nådde videoen nådd slutten!

Lenke til kommentar

Tenkte jeg skulle teste ut Fortnite på switch nå. Lastet ned og prøvde å logge inn med mailen min. Jeg har tidligere spilt på PS4, så nå får jeg tydeligvis ikke lov til å logge på med denne kontoen på switchen. Må lage helt ny mailadresse for å kunne registrere meg på switch!

 

Ja, det er visst fordi sony ikke tillater cross platform play

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...