Gå til innhold

Nintendo Switch: Informasjon og generell diskusjon


Gjest Slettet-NIoHlfL

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er en del gretne folk på reddit også. Så det er ikke bare oss her på berget.

 

Problemet er kanskje at etter de to siste årene har folk begynt å forvente å bli blåst ut av sokkene av Nintendo på E3 hvert år, så da blir man naturligvis skuffet når det var mer normalt i år.

Endret av Mør stønt-ape
Lenke til kommentar

Jeg er rett og slett bare ekstremt mettet på Super Smash og når halvparten av hele konferansen deres handlet om det så ble det mega nedtur. De eneste spillene jeg ser frem til som ble vist er Pokemon Pikachu/Evee greiene (fortsatt skeptisk) og Octopath Traveler som garantert blir day 1 kjøp.

Lenke til kommentar

Rart fenomen, i USA sitter streamere og twitter-folk og nærmest brekker seg i gledeshysteri over alle detaljene i smash-presentasjonen, mens i Norge sitter vi og bare hater alt.

 

 

Finnes da mange i Norge også som er ekstatiske for nye Super Smash.. Her må du jo bare lete etter streamere og twitterfolk i de rette kretsene. Poenget er jo det at med mindre du er veldig interessert i Super Smash så var dette en av de kjedeligere pressekonferansene på årets E3 og en av de kjedeligere Nintendo har hatt på en stund. Det er jo ikke så veldig mye mer avansert enn som så.

 

For min del så var det egentlig bare tre spill som virket interessante; Super Mario Party, Fire Emblem og Pokemon Lets Go. Verken Super Mario Party eller Pokemon Lets Go fikk jo noe særlig med detaljer så vi vet jo ikke så fryktelig mye mer enn at spillene kommer. De kunne jo med fordel gikk flere av spillene litt ekstra spalteplass og halvert tiden de brukte på Super Smash og heller tatt det som endel av Treehouse for de som er ekstra interesserte.

Endret av RamGuy
Lenke til kommentar

Virker som det starta med Gamecube-generasjonen, altså de som var i fjortis/tidlig studenttid alder. Altså en hel generasjon etter meg.

Jeg ser på dem som curios jeg prøver i et par timer, mens andre sitter og diskuterer frame advantage og invisibility frames. Og ute på sida har vi reddit-folka som dette:

 

"Aman the Dark Pit backlash was so real they decided to go out of their way to re-classify clone characters (edit: only Lucina and Dark Pit get the classification) as "Echo Characters" and do the numbering thing to really hammer home "they're not taking up a slot! Really!" Like I've been saying all this time, perception was the most important thing about that fiasco.

Anyway my boi Wolf is back, all's right with the world. You can have all the Dark Pits you want as long as my precious rival pupper is there.

If I may put my speculating hat on, I think the approach here seems to be to satisfy old fans first by porting literally everyone from the old games to one system (which probably is based on Smash 4). With this new Smash on the Switch, a robust SINGLE console with a better online system for updating and buying DLC, this will be the perfect Smash platform to build off of. So now that literally all the warriors are in SSBU, all future development can be focused on brand new characters.

What I'm saying is, Sakurai's announcement of "don't expect many new characters this time" shouldn't be taken too harshly as that only applies to the launch roster, DLC characters are all but a certainty."

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Ja, det er visst fordi sony ikke tillater cross platform play

 

Men man kan jo fint spille på pc og PS4 om hverandre, så det virker rart?

 

Off-topic: Er det mulig å få med hele kontekst når man svarer på et innlegg, eller har noen smarte sjeler funnet ut at det er for rotete?

Lenke til kommentar

Men man kan jo fint spille på pc og PS4 om hverandre, så det virker rart?

 

Off-topic: Er det mulig å få med hele kontekst når man svarer på et innlegg, eller har noen smarte sjeler funnet ut at det er for rotete?

De tillater ikke cross platform mellom ps4 og konkurrerende konsoller fordi en haug med dårlige unnskyldninger.. En utdatert tankegang som jeg håper kommer til svi etterhvert. -_-
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...