Gå til innhold

Nintendo Switch: Informasjon og generell diskusjon


Gjest Slettet-NIoHlfL

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du har jo Metroid Prime 4 som et virkelig storspill, men det er vel usikkert når det kommer. Smash blir det jo garantert etterhvert. Opprinnelig hadde jeg tenkt til å selge Switchen etter jeg hadde spilt Zelda og Mario selv, men det er konsoll jeg har blitt litt for glad i til at det er aktuelt nå lenger. Alle de gode indiespillene og multiplayerspillene gjør egentlig at jeg heller vurderer å selge PS4-en nå.

Endret av Snikpellik
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nintendo is reportedly delaying 64GB game cartridges until 2019

Bigger game cartridges cost more, but would alleviate the need for an extra microSD card and internet downloads

 

The Switch’s game cartridges currently max out at 32GB, less than the 50GB Blu-ray discs used by the Playstation 4 and Xbox One

 

https://www.theverge.com/2017/12/27/16821202/nintendo-delaying-64gb-game-cards-developers-2019

Lenke til kommentar

Nintendo is reportedly delaying 64GB game cartridges until 2019

Bigger game cartridges cost more, but would alleviate the need for an extra microSD card and internet downloads

 

The Switch’s game cartridges currently max out at 32GB, less than the 50GB Blu-ray discs used by the Playstation 4 and Xbox One

 

https://www.theverge.com/2017/12/27/16821202/nintendo-delaying-64gb-game-cards-developers-2019

Det var kjipt.

Lenke til kommentar

Liker Switchen, men når jeg blir ferdig med Mario, hva er det å vente på? Neste Zelda, Mario, og super Smash bros? Vurderer å selge Switchen igjen etter jeg er ferdig. Med mindre samboeren har noe hun vil spille såklart.

Vent til januar ihvertfall, Nintendo lanserer sikkert noen overraskelser på neste Nintendo Direct.

Lenke til kommentar

Knakk ankelen for to dager siden, blir noen uker på sofaen. Så storfornøyd med at jeg har switchen til underholdning.

 

Mens andre venter på produkter som kommer så koser jeg meg masse med switchen. Spiller for tiden Mario oddesey som jeg fikk til jul. Har også Xenoblade 2 som venter. Tidligere iår har jeg hatt det kjempegøy med Zelda Breath of the wild. Mens Mario Raving rabbids var en kjempegod overaskelse. Spiller igjenom 2 player delen med kona. Samme med klikk og pek spillet Timblewed park det var også gøy å sammarbeide sammen med kona, hun elsker klik og pekk spill.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 Alle de gode indiespillene og multiplayerspillene

Hvilke spill tenker du på her egentlig? Er det split-screen du tenker på? Online multiplayer, og alt av online funksjoner generelt egentlig, synes jeg har vært begredelig på Switch.

 

Er ikke noen fan av onlinespill i det hele tatt selv egentlig, koser meg heller med litt Mario Odyssey nå, og senere kanskje prøve Xenoblade 2, men annet enn det så deler jeg opplevelsen til Comma Chameleon om at jeg ikke vet om noe som frister før Pokémon Switch kommer. DET skal jeg jo ha, så selger ikke Switchen, ikke at jeg hadde gjort det uansett, liker Switch godt som supplerende spillmaskin. :)

Lenke til kommentar

Upcoming Nintendo Switch Games Will Leverage The Hardware’s Potential and Capabilities, Nintendo President Says

 

Speaking in an interview (via Nintendo Everything), Nintendo’s President Tatsumi Kimishima said that many Switch games coming next year will leverage the unique hardware, such as the IR camera, HD rumble, and motion controls. It’s important to note that this doesn’t mean all Switch games will do that- just that Nintendo is planning on launching at least some games that offer “new ways to play” for an expanded audience.

 

https://gamingbolt.com/upcoming-nintendo-switch-games-will-leverage-the-hardwares-potential-and-capabilities-nintendo-president-says

 

Spennende

 

Noe for Donkey Kong, som venter på neste konsoll.

 

 

Kimishima: Switch games using HD Rumble and Joy-Con camera next year, started thinking about next console, much more http://nintendoeverything.com/kimishima-switch-games-using-hd-rumble-and-joy-con-camera-next-year-started-thinking-about-next-console-much-more/

 

Gjorde det litt enklere, ikke alle som gidder å klikke på to linker.

Endret av PÃ¥inter
Lenke til kommentar

 

 Alle de gode indiespillene og multiplayerspillene

Hvilke spill tenker du på her egentlig? Er det split-screen du tenker på? Online multiplayer, og alt av online funksjoner generelt egentlig, synes jeg har vært begredelig på Switch.

 

 

 

Tenker lokal multiplayer ja, som har blusset opp igjen for min del med Switch. Har blitt mye Mario Kart, Snipperclips og Worms her :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...