Gå til innhold

Nintendo Switch: Informasjon og generell diskusjon


Gjest Slettet-NIoHlfL

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For de som synes Pro Controller er dyrt:

 

20% på alle varer over 500,- på Platekompaniet i dag og i morgen. Dvs at dere får en Pro Controller til 639,20. Fortsatt litt dyrt, men atskillig billigere enn originalpris :) 

 

Får 20% på kontrollerne kun i fysisk butikk da 20%-utvalget er noe begrenset i nettbutikken. Og til dere som tenkte det samme som meg så kan jeg meddele dette: Neida du, du får ikke 20% på Switch.

Lenke til kommentar

Ganske brutal pris selv etter rabatten er trukket i fra ja. Men sånn har det jo alltid vært med originale kontrollere :( Er jo ikke snakk om å bruke annet heller. Lurer på å bestille selv om jeg enda ikke har skaffet meg konsollen.

Endret av Mala
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

https://www.kjell.com/no/produkter/lyd-og-bilde/hoyttaler/hoyttalere-passive-aktive/tilbehor-for-hoyttalere-aktive-og-passive/lydtransformator-p39757?showOffline=True

 

Fikk en slik i posten nå. Har tidligere prøvd å få Switch-lyd mixet inn med PC-lyd, noe jeg med andre ting gjør ved å koble de inn på line-inn på PC, men som gir helevetes interference på Switch når den er docket fordi de er på samme strømkurs. Denne kabelen fikser det. Kan da f.eks se på serier mens jeg farmer drager i BotW

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Spilte igjennom Zelda med Switch koblet på linje-inn på PC-en og hadde ikke noe problemer med støy. Men det varierer vel kanskje fra lydkort og lydkort osv.?

Var den docket? Problemet oppstår når begge enheter går på samme strømmen. Men kan også variere avhengig av PC/lydkort. En kompis har samme problemet, men i mindre grad, og fant ut hva slags løsning jeg trengte ved at andre postet om det.

Lenke til kommentar

For de som synes Pro Controller er dyrt:

 

20% på alle varer over 500,- på Platekompaniet i dag og i morgen. Dvs at dere får en Pro Controller til 639,20. Fortsatt litt dyrt, men atskillig billigere enn originalpris :)

 

Får 20% på kontrollerne kun i fysisk butikk da 20%-utvalget er noe begrenset i nettbutikken. Og til dere som tenkte det samme som meg så kan jeg meddele dette: Neida du, du får ikke 20% på Switch.

Selv ga jeg 580,- for min i England. Eneste minus er at den har fucked dpad (den vanlige feilen som er på prokontrolleren) så får ikke reparert det.

 

Ellers kjøpte jeg gule joycons hos platekompaniet I dag. Endte på 719,-.

Lenke til kommentar

Plukket opp en Switch, casing med skjermbeskytter, MK8 og BOTW fra jobben for noen dager siden, kommer hjem og får vite at samboer også ville ha (det var de feriepengene, haha).

 

Hittil må jeg si at jeg er veldig fornøyd. Jeg har ikke hatt en Nintendo konsoll siden GC-tidene, og blir satt ut over hvor bra BOTW er. Aner ikke hva jeg skal gjøre med livet etter jeg har fullført BOTW, noen anbefalinger til spill?

Lenke til kommentar

Om du ikke har hatt WiiU vil jeg sterkt anbefale Mario Kart 8 Deluxe. Mye moro der. :)

 

Jeg skriver en til to ganger i måneden en artikkelserie for spillhistorie.no med oversikt over nye spill på Switch sin eShop. Jeg skriver en kort introduksjon og linker til videoreviews når jeg finner det. Ellers gameplayvideoer eller trailere. Søk på "eshop" på spillhistorie.no så skulle alle artiklene komme opp. :)

Lenke til kommentar

Har alt kjøpt MK8, tar noen runder imellom alle timene med BOTW. Hadde vel en Wii i en begrenset periode, konsollen falt egentlig aldri i smak på grunn av kontrollerene.

 

Får ta en kikk på spillhistorie. Har nok å gjøre i BOTW, det er vel det beste spillet både jeg og samboer har prøvd. Føler meg som et lite barn igjen, haha.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Har den der selv, rettere sagt hardcover-utgaven. Tror jeg har brukt den i tre minutter, aner ikke hvorfor jeg kjøpte den. Var nok fordi den så veldig sexy ut der den lå, og function-over-form-hjernen min tok seg fri i noen minutter.

 

Speaking of, var innom Gamestop med Arms, MK8DX og BOTW i dag. Bytta inn mot eshop cards og kjøpte igjen MK8DX og BOTW (foreløpig) digitalt. Gikk fort lei av å bytte spillkasett da jeg fikk mer enn ett fysisk spill, så når spillene i tillegg laster tregere der enn fra minnekort og internminne så tok function-over-form-hjernen tilbake kontrollen og kvitta seg med samleobjektene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...