Kalmarnir Skrevet tirsdag kl 13:57 Skrevet tirsdag kl 13:57 12 minutes ago, chrisf said: Jeg fikk melding fra Porterbuddy om at min skal leveres i dag mellom kl17-18.30 😀 Jeg har også fått melding, men tror fortsatt ikke på det. Samme skjedde når PS5 Pro ble lansert, fikk melding en dag eller to før lansering, men den ble ikke sendt fra Komplett før lanseringsdagen og jeg fikk den et par dager etter release. Men vi får se! 🙂 1
svenka Skrevet tirsdag kl 14:19 Skrevet tirsdag kl 14:19 onkel_jon skrev (57 minutter siden): her er prisjakt for switch 1, selv nå når switch 2 kommer så er prisen nesten samme som da den kom ut. Eneste hvis switch 2 selger dårlig og nintendo har for mange konsoller på lager så kanskje et salg men kan ikke se for meg, de har nok lært av wii u fadesen. Det kan også skje at en eller anna kjede setter ned prisen om Nintendo fortsetter å pushe ut konsoller 🤔
fnwilborn Skrevet tirsdag kl 14:45 Skrevet tirsdag kl 14:45 Skjønner ikke hvorfor jeg ikke kan hente på Elkjøp i Bergen før den sjette egentlig. Når folk kan hente den femte i andre byer. 1
PosteMonopolet Skrevet tirsdag kl 15:03 Skrevet tirsdag kl 15:03 (endret) Savner den tiden det faktisk var konkurranse på pris. https://www.vg.no/rampelys/i/G11rGl/xbox-og-ps2-svarer-paa-gamecube-priskutt https://www.vg.no/rampelys/i/dgRKO/priskrig-paa-ny-spillmaskin Og hvis mange nok venter med å kjøpe Switch 2 så skjer kanskje dette med Switch 2 også: https://www.pressfire.no/artikkel/n-kuttes-prisen-p-nintendo-3ds Endret tirsdag kl 15:14 av PosteMonopolet 1
Sven1337 Skrevet tirsdag kl 15:04 Skrevet tirsdag kl 15:04 (endret) Spurte Komplett nå nettopp.. fikk til svar at de på kundeservice ikke vet når de sender ut. Jeg har også fått bekreftet levering med porterbuddy i kveld. Men pakken står ikke som innlevert hos porterbuddy. Så tviler sterkt på det skjer noe i dag og at meldingen er bare lies 17:12 - Din levering fra Komplett er desverre utsatt da pakken ikke har ankommet vår terminal i tide for opprinnelig planlagt levering. Du får tilsendt ny leveringsdato så snart vi har mottatt pakken. Endret tirsdag kl 15:13 av Sven1337 1
Mala Skrevet tirsdag kl 16:38 Skrevet tirsdag kl 16:38 Lov å håpe på at Komplett får fingen ut i morra ? 2
CaZpeR Skrevet tirsdag kl 17:06 Skrevet tirsdag kl 17:06 Elkjøp Glassmagasinet har 200 konsoller på lager for salg i butikken. Åpner kl. 10:00 på torsdag. Kilde: de la det ut på instagramkontoen deres akkurat 1
barezell Skrevet tirsdag kl 18:48 Skrevet tirsdag kl 18:48 Mala skrev (2 timer siden): Lov å håpe på at Komplett får fingen ut i morra ? håper det. Kundeservice burde jo i det minste klare finne ut når de blir sendt. 1
Xmir Skrevet tirsdag kl 19:17 Skrevet tirsdag kl 19:17 Mala skrev (2 timer siden): Lov å håpe på at Komplett får fingen ut i morra ? Hva slags rabatt er det du har ordna deg? 1
Mala Skrevet tirsdag kl 22:15 Skrevet tirsdag kl 22:15 Xmir skrev (2 timer siden): Hva slags rabatt er det du har ordna deg? Hadde en 10% kupong liggende som var nært forestående med å gå ut, som jeg brukte på MKW bundle. Equinor rabatten gav 20% av på Pro kontrollen. 1
SkyMarshall Arts Skrevet tirsdag kl 22:46 Skrevet tirsdag kl 22:46 (endret) Fikk sms av Porterbuddy tidligere på dagen idag at den skulle leveres i kveld. Men så fikk jeg en kontrabeskjed i 6 tiden med følgende: Sitat "Din levering fra Komplett er dessverre utsatt da pakken ikke har ankommet vår terminal i tide for opprinnelig planlagt levering. Du får tilsendt ny leveringsdato så snart vi har motatt pakken" Men man dør jo ikke av det. Maybe tomorrow then. Endte med å kaste på Pro Controller 2 på gildet. Siden penger er til for å brukes. Endret tirsdag kl 22:47 av SkyMarshall Arts
ballerusk Skrevet onsdag kl 11:31 Skrevet onsdag kl 11:31 Lykke til alle sammen, jeg venter litt, men gleder meg til å hoppe på toget ved en senere anledning PS. Obs selger MKW-pakken til 7395,- (hele 54 kr billigere enn Elkjøp) og enkel-maskin til 6595,- (100kr billigere enn Elkjøp) - THE SAVINGS!!
Nimrad Skrevet onsdag kl 12:08 Skrevet onsdag kl 12:08 ballerusk skrev (36 minutter siden): PS. Obs selger MKW-pakken til 7395,- (hele 54 kr billigere enn Elkjøp) og enkel-maskin til 6595,- (100kr billigere enn Elkjøp) - THE SAVINGS!! Kommer til å sjekke den lokale obs-en i morgen tidlig og droppe å hente pakken fra Komplett. Hvis de ikke kan sende dagen før så får de bare ha det så godt. 1
GengarGeng Skrevet onsdag kl 14:41 Skrevet onsdag kl 14:41 (endret) Ekstremt skuffet med min lokale Elkjøp hvor jeg 6. april forhåndsbestillte med click og hent i butikk. Fremdelses ikke fått hentemelding. Var innom den lokale Elkjøp butikken i går ettermiddag, men de kunne ikke engang svare på om jeg ville får den på release. De sa at den etter planen skal kunne hentes på release, men at jeg måtte vente og se. Lagerstatus på nett er heller ikke lovende, øverste er min lokale Elkjøp butikk. Skjerm dump tatt i dag 16:30. Derfor la jeg inn ny bestilte på nabobutikken for 2 timer siden. Litt lengre unna, men da fikk jeg hentemelding bare noen minutter etter jeg la inn bestilling. Oppdatering på mine sider med click og hent levering 5. juni, imotsetning til lokal Elkjøp som fortsatt er stuck på 10. juni. Så det ser ut som noen butikker har problemer med sending av Switch 2. Konklusjon, skal den komme på release, så burde varen senest vært sendt fra lager i dag, eller senest fått click og hent melding i dag. Har man ikke det, er det sannsynlig at man ikke får på release. Glad jeg var rask og hev meg rundt, og la inn ekstra bestilling på nabobutikk. Antall på lagerstatus i nabobutikk har allerede gått under 10+ siden jeg la inn bestilling for 2 timer siden. Ser nok ut som det kan bli rift om å få den på release, siden stock hos Elkjøp går visst fort nedover. Endret onsdag kl 15:15 av GengarGeng
barezell Skrevet onsdag kl 15:17 Skrevet onsdag kl 15:17 Prøver nok lokale power eller Elkjøp selv. Kansellerer komplett. Ønsker ha til release når jeg forhåndsbestiller noe🤷♂️ 2
CaZpeR Skrevet onsdag kl 16:13 Skrevet onsdag kl 16:13 Oppdatering på min forsendelse fra Coolshop. Ser ut som at jeg får henta konsollen i morgen på pakkeboks Blir en lang dag på jobb i morgen....
Nizzen Skrevet onsdag kl 20:03 Skrevet onsdag kl 20:03 4 hours ago, barezell said: Prøver nok lokale power eller Elkjøp selv. Kansellerer komplett. Ønsker ha til release når jeg forhåndsbestiller noe🤷♂️ 100% enig! Stiller opp lokalt i morgen, selv om jeg har reservert på komplott... 1
oxidized Skrevet onsdag kl 20:19 Skrevet onsdag kl 20:19 Pro-tip: Man får 500kr i Switch valuta (til digitale spill og Switch Online) for 445kr ink alle avgifter osv: https://gg.deals/gift-card/nintendo-eshop-gift-card-500-nok/ Jeg testet fra Kinguin, og det funket fint. 445kr er fra bankutskriften min, via Paypal (så umulig å trekke mer i ettertid). Traff forresten nettopp gullfuglen, kjøpte nettopp 2700 NOK for 1684 NOK på PSN. Dessverre hadde de bare én av det latterlige tilbudet, nå er det ikke tilbud engang lenger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå