Gå til innhold

Sony avduket PlayStation Pro – en kraftigere PlayStation 4-konsoll


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Fysisk media er på vei ut, allerede er det omtrent bare snobbene og samlerne som kjøper blurays, og 4k bluray vil bare bli enda mindre utbredt. Forstår godt hvis Sony anser dette som en kamp de ikke klarer å vinne, og lar være å implementere en slik i sin nyeste PS4. (I så fall måtte de antakelig ha skrudd opp prisen, eller solgt den med tap, noe Sony ikke er interessert i lenger tror jeg)

Sony er en av forkjemperne for ultra hd Bluray...

 

 

Forkjempere kan de til en viss grad være, men jeg tror de innerst inne vet at det har liten mulighet for mainstream suksess, og at de derfor ikke ønsker å bruke for mye penger på å pushe teknologien ordentlig. Hadde de gjort det hadde de jo selvsagt hatt en 4k bluray-spiller i sin toppspekkede PS4 Pro ;)

Lenke til kommentar

Alle ps4 får en HDR oppdatering. Knall jobba av Sony null grunn til å kjøpe en PS4 pro.

4k streaming har alle moderne 4k tvr.

 

Nå er dette bare mine tanker..... Men jeg tviler at i det store bilde at det er å kunne se film i 4K via plater som vil være vippe punktet for et kjøp eller ikke. Mulig jeg tar feil og at det er mer viktig en jeg tror. Selv ble jeg ferdig med både fysisk musikk og film/serier for flere år siden.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Alle ps4 får en HDR oppdatering. Knall jobba av Sony null grunn til å kjøpe en PS4 pro.

4k streaming har alle moderne 4k tvr.

 

 

Nå er dette bare mine tanker..... Men jeg tviler at i det store bilde at det er å kunne se film i 4K via plater som vil være vippe punktet for et kjøp eller ikke. Mulig jeg tar feil og at det er mer viktig en jeg tror. Selv ble jeg ferdig med både fysisk musikk og film/serier for flere år siden.

Xbox one S solgte bra kun for Uhd Bluray avspillingen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Alle ps4 får en HDR oppdatering. Knall jobba av Sony null grunn til å kjøpe en PS4 pro.

4k streaming har alle moderne 4k tvr.

 

Dette var skikkelig skuffende ! Eg har nett kjøpt TV meg 4k og HDR og der har eg allerede som du sier 4k streaming av Netflix, Youtube osv.. men manglet no bere 4k bluray som eg håpte PS4 Pro kom med, så da blir nok PS4en stående og blir heller en 4k bluray spiller eller Xbox One S. Sjølv om eg heller kunne tenkt meg PS4 Pro med dei andre oppdateringene MED 4k bluray.

Lenke til kommentar

 

 

Xbox one S solgte bra kun for Uhd Bluray avspillingen.

 

XBOS solgte vel bra pga helhets pakken i forhold til den originale XBO? Godt mulig det var pga det optiske drevet...men ikke sett noe data for det enda.

Du er vel kjent på AvS og AvF forum. Folk kjøpte One S for Uhd Bluray.

 

Som begge er entusiastforum. Såklart kjøper sånne folk Xbox One S, hvis de er i markedet for en 4k bluray-spiller. Men folk som faktisk har gått til det steg å lage seg en bruker på forum dedikert til lyd og bilde representerer som du sikkert forstår ikke majoriteten, og utgjør mest sannsynlig bare en promille av den kjøpergruppen 4k bluray trenger for å slå an.

 

Siter meg gjerne på dette i fremtiden: 4K bluray kommer til å mislykkes, det er jeg sikker på. I beste fall vil det komme i samme kategori som vinyl, altså det hipsterne og snobbene kjøper. Men den jevne mann i gata er ferdig med å betale per film utenom på kino, og ferdig med å kjøpe film på fysisk medium.

Endret av Jakoozie
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Har vært villig til å betale opp til 10k for en super ps4 med Uhd Bluray og riktig 4k på spill. Fake 4k med 1080p teksturer... Nei takk.

 

Virkelig en tapt mulighet helt utrolig at Sony ikke klarer å se hva folk ønsker av en konsoll i 2016.

Multimedia ikke kun spill.

Det var vel Microsoft sitt fokus på multimedia under avsløringen til Xbox One som gjorde til at Playstation 4 med sitt fokus på spill og spillere nå ligger et godt stykke foran salgsmessig? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Har vært villig til å betale opp til 10k for en super ps4 med Uhd Bluray og riktig 4k på spill. Fake 4k med 1080p teksturer... Nei takk.

Virkelig en tapt mulighet helt utrolig at Sony ikke klarer å se hva folk ønsker av en konsoll i 2016.

Multimedia ikke kun spill.

 

Det var vel Microsoft sitt fokus på multimedia under avsløringen til Xbox One som gjorde til at Playstation 4 med sitt fokus på spill og spillere nå ligger et godt stykke foran salgsmessig?

Kanne en yngre bruker gruppe Sony apelerer til?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

 

Xbox one S solgte bra kun for Uhd Bluray avspillingen.

 

XBOS solgte vel bra pga helhets pakken i forhold til den originale XBO? Godt mulig det var pga det optiske drevet...men ikke sett noe data for det enda.

Du er vel kjent på AvS og AvF forum. Folk kjøpte One S for Uhd Bluray.

 

Som begge er entusiastforum. Såklart kjøper sånne folk Xbox One S, hvis de er i markedet for en 4k bluray-spiller. Men folk som faktisk har gått til det steg å lage seg en bruker på forum dedikert til lyd og bilde representerer som du sikkert forstår ikke majoriteten, og utgjør mest sannsynlig bare en promille av den kjøpergruppen 4k bluray trenger for å slå an.

 

Siter meg gjerne på dette i fremtiden: 4K bluray kommer til å mislykkes, og vil i beste fall komme i samme kategori som vinyl, altså det hipsterne og snobbene kjøper. 

Noe som er utrulig synd da det ikke finnes en tjeneste som er i nærheten av og levere innhold. Glad for eg har det viktigste på DVD og Bluray når det ikke lengre er tilgjengelig og må bruke dei "fantastiske" streaming tjenestene som ikke eg bestemmer innholdet på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...