En ting folk gløymer her er at Sony sine største titler tar alvorlig lang tid og utvikle, Santa Monica Studio brukte vel 5 år på og utvikle God og War som et eksempel. Horizon Forbidden West har nok vert under utvikling siden Horizon Zero Dawn, da er jo det ganske naturlig at dei ønsker mest mulig profitt på og lage slike fantastiske og polerte spill. No har jo vi ikke sett noe av Forbidden West så utrolig vansklig og si kor mye det tar i bruk fordelene med SSDen, men som Cerny sa så vil han ikke at det skal vere en flaskehals under framtidig utvikling av spill, og det er vel det som er viktig med en framtidsrettet konsoll. God of War vil nok vertfall vise muskler og det vil nok Horizon også gjør.
Eg hadde nok spilt svært lite den dag idag om det ikke var for Sony sine eksklusive og fantastiske titler, og mener at vi skal vere glad for at det er noen som gidder og bruke den tiden og pengene på og lage slike enspiller fokuserte titler idag. Så heia Sony og deres fantastiske spill studioer.