Gå til innhold

iPhone 7-tråden


PongPing

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Må si jeg er litt småskuffet over at en så dyr telefon fortsatt ikke har mer ripesikkert glass.

Har hatt telefonen min i underkant av 1 mnd og den har allerede fått flere småriper. Riktignok ikke dype riper og de syns bare ved en viss vinkel, slått av mot solen, men irriterende likevell... Behandler også telefonen veldig bra, men men...

Lenke til kommentar

Jeg ser at Elkjøp og Lefdal selger iPhone 7 markert med "Låst til Telenor.". Er det noen som vet om disse reelt er låst? Jeg trodde ikke iPhone solgt i Norge er operatørlåst lengre.

 

Tenkte å kjøpe en 128 GB i julegave og nærmeste butikk som har inne fargen jeg vil ha i skrivende stund er Elkjøp og Lefdal, men da kun i utgaven markert som låst til Telenor.

Lenke til kommentar

Jeg ser at Elkjøp og Lefdal selger iPhone 7 markert med "Låst til Telenor.". Er det noen som vet om disse reelt er låst? Jeg trodde ikke iPhone solgt i Norge er operatørlåst lengre.

 

Tenkte å kjøpe en 128 GB i julegave og nærmeste butikk som har inne fargen jeg vil ha i skrivende stund er Elkjøp og Lefdal, men da kun i utgaven markert som låst til Telenor.

 

Selv om det står "Låst til Telenor" så er telefonene ikke låste. Du kan kjøpe dem å bruke alle type sim kort. Det sier de i butikken også :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Jeg ser at Elkjøp og Lefdal selger iPhone 7 markert med "Låst til Telenor.". Er det noen som vet om disse reelt er låst? Jeg trodde ikke iPhone solgt i Norge er operatørlåst lengre.

 

Tenkte å kjøpe en 128 GB i julegave og nærmeste butikk som har inne fargen jeg vil ha i skrivende stund er Elkjøp og Lefdal, men da kun i utgaven markert som låst til Telenor.

Selv om det står "Låst til Telenor" så er telefonene ikke låste. Du kan kjøpe dem å bruke alle type sim kort. Det sier de i butikken også :)

Det stemmer. Det eneste som er forskjell på TN variant og generisk når det kommer til iPhone er klistremerkene på esken, på Android er det TN software. Det er faktisk ikke mulig å låse iPhones.
Lenke til kommentar

Jeg ser at Elkjøp og Lefdal selger iPhone 7 markert med "Låst til Telenor.". Er det noen som vet om disse reelt er låst? Jeg trodde ikke iPhone solgt i Norge er operatørlåst lengre.

 

Tenkte å kjøpe en 128 GB i julegave og nærmeste butikk som har inne fargen jeg vil ha i skrivende stund er Elkjøp og Lefdal, men da kun i utgaven markert som låst til Telenor.

Jeg snakket med Telenor fordi jeg hadde kjøpt en Telenor Låst tlf, og ville bruke den med bedrifts abbo til annen operatør. Hun på kundesenteret sa at iPhone ikke har vært låste siden 5S, og hun hadde helt rett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...