Gå til innhold

iPhone 7-tråden


PongPing

Anbefalte innlegg

Nei, tror det har heller med kostspørsmål å gjøre. Dessuten er opplåsningsprosedyren på iPhone litt mer omfattende enn på andre telefoner.

 

Når det gjelder TN software i telefoner er det noe de har holdt på med leeenge, i hvert fall siden begynnelsen av 2000- tallet. Kjøpte i 2002 en billig Ericsson (?) med noe tillegssoftware. Synes det er noe tull å brande telefonene på denne måten.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Prøver igjen. Jeg har en iPhone 7 som skrur seg av selv om det er 12% batteri igjen på den, dette skjer HVER gang også når jeg sitter inne i varm stue. Den skrur seg rett av (ikke det typiske laste symbolet vises). Når laderen settes i igjen skrur den seg rett på, og jeg har fremdeles 12 %. Andre med dette problemet?

 

Har levert den inn, men de fant ingen problemer. De bare gjenopprettet den og oppdaterte (noe jeg allerede hadde gjort da den ble sendt inn) så tenker problemer er der når den kommer tilbake.

Lenke til kommentar

Du skulle vel ikke ha gjenopprettet den før du sendte den inn, og hadde du dokumentert når det skjedde hadde hele saken vært løst tenker jeg. Er flere her inne som har gjort dette.

Jeg fikk beskjed om å gjenopprette den før jeg sendte den inn for å se om det løste problemet så jo det skulle jeg ifølge de som fikser. Jeg skulle dermed teste om det skjedde igjen, noe det gjorde og dermed hadde det skjedd x 3 etter jeg gjenopprettet den også så den type data ville ligget innpå fremdeles. :) Og de hadde da kun to dager og teste den ut fra, så de sa det var greit. Men de fant ikke noe galt.

 

Men skal notere klokkeslett om det skjer igjen:)

Endret av Miss_star
Lenke til kommentar

 

Du skulle vel ikke ha gjenopprettet den før du sendte den inn, og hadde du dokumentert når det skjedde hadde hele saken vært løst tenker jeg. Er flere her inne som har gjort dette.

Jeg fikk beskjed om å gjenopprette den før jeg sendte den inn for å se om det løste problemet så jo det skulle jeg ifølge de som fikser. Jeg skulle dermed teste om det skjedde igjen, noe det gjorde og dermed hadde det skjedd x 3 etter jeg gjenopprettet den også så den type data ville ligget innpå fremdeles. :) Og de hadde da kun to dager og teste den ut fra, så de sa det var greit. Men de fant ikke noe galt.

 

Men skal notere klokkeslett om det skjer igjen:)

Kan du ikke bare skru av telefonen på typ 15%/filme hva som skjer og demonstrere for de ansatte?
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...