Gå til innhold

iPhone 7-tråden


PongPing

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-405938

Noen tips til lightning-3,5mm Jack på eBay?

Det er så mye der, og man vet ikke hva som funker/ikke funker.

Trenger ekstra for å ha på jobben etc

Prøv en audioquest dragonfly black

Lenke til kommentar

 

Seige silikondeksker/skins er pyton, det også gjør det vanskelig å få dingsen ut av bukselomme etc.

De ultratynne fra puro er ikke sånn. Og er heller ikke noe støvmagnet.

Har modellen som kalles puro 0.3. Finnes d tynnere?
Var det tynneste jeg fant i hvertfall i 2014 når jeg fikk meg iphone6 såpestykket.

Måtte ene og alene ha det for grepet .

iphone7 er like sleip å betjene naken så måtte ha et nytt pga åpningene på undersiden er endret og valgte ca samme type puro skin.

0,3mm er ganske tynt da.

Endret av syar2003
Lenke til kommentar

 

 

Seige silikondeksker/skins er pyton, det også gjør det vanskelig å få dingsen ut av bukselomme etc.

De ultratynne fra puro er ikke sånn. Og er heller ikke noe støvmagnet.

Har modellen som kalles puro 0.3. Finnes d tynnere?
Var det tynneste jeg fant i hvertfall i 2014 når jeg fikk meg iphone6 såpestykket.

Måtte ene og alene ha det for grepet .

iphone7 er like sleip å betjene naken så måtte ha et nytt pga åpningene på undersiden er endret og valgte ca samme type puro skin.

0,3mm er ganske tynt da.

 

 

Jeg har denne og er veldig fornøyd: https://buypeel.com/

Vil si at den er tynnere en 0,3 mm.

Lenke til kommentar

 

 

 

Seige silikondeksker/skins er pyton, det også gjør det vanskelig å få dingsen ut av bukselomme etc.

De ultratynne fra puro er ikke sånn. Og er heller ikke noe støvmagnet.

 

Har modellen som kalles puro 0.3. Finnes d tynnere?
Var det tynneste jeg fant i hvertfall i 2014 når jeg fikk meg iphone6 såpestykket.

Måtte ene og alene ha det for grepet .

iphone7 er like sleip å betjene naken så måtte ha et nytt pga åpningene på undersiden er endret og valgte ca samme type puro skin.

0,3mm er ganske tynt da.

Jeg har denne og er veldig fornøyd: https://buypeel.com/

Vil si at den er tynnere en 0,3 mm.

Takk for tipset .

Kanskje jeg prøver den. Hater mobile caser :p

 

Men er jo samme

Perfectly Formed

At just =>0.35mm thin<=, Peel wraps seamlessly around your iPhone. A subtle lip protects the protruding camera lens.

Endret av syar2003
Lenke til kommentar

 

 

 

 

Seige silikondeksker/skins er pyton, det også gjør det vanskelig å få dingsen ut av bukselomme etc.

De ultratynne fra puro er ikke sånn. Og er heller ikke noe støvmagnet.

 

Har modellen som kalles puro 0.3. Finnes d tynnere?
Var det tynneste jeg fant i hvertfall i 2014 når jeg fikk meg iphone6 såpestykket.

Måtte ene og alene ha det for grepet .

iphone7 er like sleip å betjene naken så måtte ha et nytt pga åpningene på undersiden er endret og valgte ca samme type puro skin.

0,3mm er ganske tynt da.

Jeg har denne og er veldig fornøyd: https://buypeel.com/

Vil si at den er tynnere en 0,3 mm.

Takk for tipset .

Kanskje jeg prøver den. Hater mobile caser :p

 

Men er jo samme

Perfectly Formed

At just =>0.35mm thin<=, Peel wraps seamlessly around your iPhone. A subtle lip protects the protruding camera lens.

Peel dekselet ser jo bra ut, og den finnes i jet black enda :)

Mens puro er lett å få tak i og billig. Har puro på 6 nå og i grunn fornøyd med den. Kor lang leveringstid e d på peel ?

Endret av bbios
Lenke til kommentar

Jeg bruker power-knappen for å vekke telefonen, eller en uregistrert finger på hjem-knappen  :)

Har registrert tomler og pekefingre på begge hendene, men må nok vende meg til mer på-knapp bruk. Muskelminnet som ikke vil gi helt slipp.

 

Ellers syns jeg så langt at den hjem-knappen og feedbacken der er veldig greit! Gikk kjapt å vende seg til :) Den nye høyttaler løsningen er også meget behagelig til telefon å være, og Apple evner jo å lage OK lyd selv om den er vannavstøtende! Ellers er jo alle oppgaver en utfører en del kjappere enn min gamle iPhone 6 sliter, men sistnevnte må sies å holde seg uforskammet godt i bruk altså..så en oppgradering hadde sikkert ikke strengt tatt vært ndøvendig..men siden det var avslag i prisen så :p

 

Force-touch...en feature jeg aldri savnet på andre telefoner, men en feature jeg nå benytter meg av. Selv om jeg må "lære" meg å bruke den enda. Får se over tid hvor hyppig det blir brukt eller om den rett og slett bar blir glemt.

Endret av Mala
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...