Gå til innhold

Diskusjon rundt Battlefield 1


Anbefalte innlegg

 

Tradisjon tro har de nok ikke klart å balansere HW/Inf nå heller vil jeg tippe... :thumbdown: Som vanlig har de vel også mistet alt av erfaring fra foregående spill og må begynne på nytt. :(

Tradisjon tro, så kommer de samme folka til å klage her på forumet om bf1 som de andre bf spilla....

 

Jepp. Blir nok noe syting ikke bare her men fra flere Battlefield fans. Men vi ignorer bare dem også koser vi oss med spillet :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Tradisjon tro har de nok ikke klart å balansere HW/Inf nå heller vil jeg tippe... :thumbdown: Som vanlig har de vel også mistet alt av erfaring fra foregående spill og må begynne på nytt. :(

Tradisjon tro, så kommer de samme folka til å klage her på forumet om bf1 som de andre bf spilla....

 

Blir nok litt mindre klaging fra meg nå som de har fjernet lock on våpen 

Lenke til kommentar

Noen som vet når dette spillet kommer i Beta utgave til konsoll så spillere som meg også har en sjanse for å bli med?

 

Vil tro betaen kommer om 1-2 måneder.  Er riktignok bare spekulasjon, men beta har vel vært rundt 1 måned før release på BF3, BF4 og BF Hardline.

Lenke til kommentar

Historisk sett har open beta startet i slutten av september/begynnelsen av oktober, med closed beta (for preorders/premium eller hva det var, husker ikke) noen dager i forveien.

 

Har spillt meg opp til ca. lvl 20 i alphaen nå. Liker det svært godt.

 

Det har vært en del diskusjon rundt måten conquest virker på nå, men IMO er det mye bedre enn tidligere. Den største forskjellen er at man ikke lenger har tickets. Istedet teller team score oppover fra 0 -> 200 (server satt limit). Kills har heller ingen innvirkning på team score, så det er utelukkende flag control som bestemmer hvor mange points man får. Kort fortalt vil det si at man kan kun vinne som det dominerende laget i forhold til å holde flagg. Jeg merker at dynamikken blir en del annerledes fordi man nå oftere blir stående igjen ved et flagg på defend order fremfor å bare løpe/kjøre rundt som en idiot som plukker frags.

 

Et annet viktig punkt er at ved round end så dobles scoren din hvis laget ditt vant, så det å forsvare et flagg eller i det hele tatt faktisk forsøke å vinne har noe for seg. Ved en defend order får man 300 points hvert minutt man holder flagget i laget, i tillegg til bonuser når du dreper en angripende fiende.

 

Utover det er det bare herlig å spille :) Liker også det nye værsystemet som skifter vær for hver runde. Så en runde kan det være sol, en annen er det regn og en tredje er det tåke. For håpe at det ved release kommer kart som har nattmodus også.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8OkEXm

Historisk sett har open beta startet i slutten av september/begynnelsen av oktober, med closed beta (for preorders/premium eller hva det var, husker ikke) noen dager i forveien.

 

Har spillt meg opp til ca. lvl 20 i alphaen nå. Liker det svært godt.

 

Det har vært en del diskusjon rundt måten conquest virker på nå, men IMO er det mye bedre enn tidligere. Den største forskjellen er at man ikke lenger har tickets. Istedet teller team score oppover fra 0 -> 200 (server satt limit). Kills har heller ingen innvirkning på team score, så det er utelukkende flag control som bestemmer hvor mange points man får. Kort fortalt vil det si at man kan kun vinne som det dominerende laget i forhold til å holde flagg. Jeg merker at dynamikken blir en del annerledes fordi man nå oftere blir stående igjen ved et flagg på defend order fremfor å bare løpe/kjøre rundt som en idiot som plukker frags.

 

Et annet viktig punkt er at ved round end så dobles scoren din hvis laget ditt vant, så det å forsvare et flagg eller i det hele tatt faktisk forsøke å vinne har noe for seg. Ved en defend order får man 300 points hvert minutt man holder flagget i laget, i tillegg til bonuser når du dreper en angripende fiende.

 

Utover det er det bare herlig å spille :) Liker også det nye værsystemet som skifter vær for hver runde. Så en runde kan det være sol, en annen er det regn og en tredje er det tåke. For håpe at det ved release kommer kart som har nattmodus også.

 

hvordan fikk du tilgang til alpha? 

Lenke til kommentar

 

Historisk sett har open beta startet i slutten av september/begynnelsen av oktober, med closed beta (for preorders/premium eller hva det var, husker ikke) noen dager i forveien.

 

Har spillt meg opp til ca. lvl 20 i alphaen nå. Liker det svært godt.

 

Det har vært en del diskusjon rundt måten conquest virker på nå, men IMO er det mye bedre enn tidligere. Den største forskjellen er at man ikke lenger har tickets. Istedet teller team score oppover fra 0 -> 200 (server satt limit). Kills har heller ingen innvirkning på team score, så det er utelukkende flag control som bestemmer hvor mange points man får. Kort fortalt vil det si at man kan kun vinne som det dominerende laget i forhold til å holde flagg. Jeg merker at dynamikken blir en del annerledes fordi man nå oftere blir stående igjen ved et flagg på defend order fremfor å bare løpe/kjøre rundt som en idiot som plukker frags.

 

Et annet viktig punkt er at ved round end så dobles scoren din hvis laget ditt vant, så det å forsvare et flagg eller i det hele tatt faktisk forsøke å vinne har noe for seg. Ved en defend order får man 300 points hvert minutt man holder flagget i laget, i tillegg til bonuser når du dreper en angripende fiende.

 

Utover det er det bare herlig å spille :) Liker også det nye værsystemet som skifter vær for hver runde. Så en runde kan det være sol, en annen er det regn og en tredje er det tåke. For håpe at det ved release kommer kart som har nattmodus også.

 

hvordan fikk du tilgang til alpha? 

 

 

Det var bare å melde seg på som battlefield insider for lenge siden, så fikk en god del tilgang. Puljevis flere og flere. Jeg fikk helt fra starten. Har også fått det i de siste BF spilla. Er også blodfan av Battlefield :p

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Merker jeg får sykt lyst å spille battlefiled 1 nå. Forbanna teasere hele gjengen.

Er det fortsatt like god ytelse? Dere som sitter på 1070/1080. Hva får dere av fps? Sitter på ultrawide selv men både 1080p og 1440p gir meg en pekepinn.

 

3440x1440p og alt på max med ett GTX 1080 gir ca 80-90fps :)

 

Dropper vel ned til 70 avogtil. Spillet bruker litt mindre cpu enn BF4, og det er muligens DX12 som gjør.

 

Selvfølgelig må sli til når spillet kommer ut :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...