Gå til innhold

Diskusjon rundt Battlefield 1


Anbefalte innlegg

Det er en liten høyde/skyttergrav ved stasjonen (D) før jeg løper inn til landsbyen, som jeg har stått fast flere ganger. Den er litt merkelig siden det ikke er rare høydeforskjellen.

 

Ellers. Semiautomat riflene er deilig upresise på langt hold. Perfekt balansert mtp ildkraften de gir i forhold til boltriflene.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvorfor kunne de ikke laget et fremtidsspill til ... Er ikke særlig fan av slike spill som dette selv om jeg har spilt mye Medal of Honor.

Vel, smaken er som baken.

Føler eneste klassen som er brukenes er sniper. Alt annet treffer du jo ikke på om det er litt avstand. Bruker 200 kuler og du har hit på 10. Woooow ... Nei og nei. Det bare funker ikke å ha stort map og middelaldervåpen. De er ikke laget for så store avstander :p

Rekkevidder:

Lewis gun 800 meter

MG08/15 1000 ish meter

Mauser 500-800 meter

Cei-Rigotti over 1000 meter

Under ww1 gikk de aller aller fleste soldater med rifler som hadde sikter som gikk opp mot 1000 meter.

 

Mens dagens soldater har for det meste våpen laget for å skyte på ting innen 350 meter.

 

Og siden du nevner middelalder våpen. Rekkevidde på et sverd er ca. 2 meter.

Lenke til kommentar

Jeg blir faktisk ganske overrasket over hvor mange som tror at å spille BF1 skal være instant gratification hvor man bare åpner spillet og blir MVP i første runde. Man må erkjenne at BF1 ikke er BF4, og at helautomatiske våpen i dette spillet kun er ment for close-medium range (hvor de fungerer utmerket godt!). Vil man være mer allround må man spille Medic, men å treffe drepe noen på lang avstand med de riflene krever trening.

 

Jeg syns det er synd å se så mange både her og på reddit sutrer over at diverse spillmekanismer er dårlige og feiler å erkjenne at det er de selv som ikke får det til. Har lest så mange tirader om hvor vanskelig sniper er, hvor OP tanks er, at SMGs ikke dreper på longrange osv. Har selv aldri hatt problemer med noe av dette, og BF1 har faktisk vært (for min del) det minst frustrerende BF spillet hittil.

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Jeg blir faktisk ganske overrasket over hvor mange som tror at å spille BF1 skal være instant gratification hvor man bare åpner spillet og blir MVP i første runde. Man må erkjenne at BF1 ikke er BF4, og at helautomatiske våpen i dette spillet kun er ment for close-medium range (hvor de fungerer utmerket godt!). Vil man være mer allround må man spille Medic, men å treffe drepe noen på lang avstand med de riflene krever trening.

 

Jeg syns det er synd å se så mange både her og på reddit sutrer over at diverse spillmekanismer er dårlige og feiler å erkjenne at det er de selv som ikke får det til. Har lest så mange tirader om hvor vanskelig sniper er, hvor OP tanks er, at SMGs ikke dreper på longrange osv. Har selv aldri hatt problemer med noe av dette, og BF1 har faktisk vært (for min del) det minst frustrerende BF spillet hittil.

Jeg er en ganske middelmådig battlefield spiller. Og jeg er det vel egentlig i BF1 også. Men jeg er overrasket over hvor mange "dueller" jeg vinner. Noen skudd fra k98 eller semi autoen til medic før man finisher med pistolen. Vinner 70% av 1 vs 1 mot 20% i Bf4

Lenke til kommentar

Jeg blir faktisk ganske overrasket over hvor mange som tror at å spille BF1 skal være instant gratification hvor man bare åpner spillet og blir MVP i første runde. Man må erkjenne at BF1 ikke er BF4, og at helautomatiske våpen i dette spillet kun er ment for close-medium range (hvor de fungerer utmerket godt!). Vil man være mer allround må man spille Medic, men å treffe drepe noen på lang avstand med de riflene krever trening.

 

Jeg syns det er synd å se så mange både her og på reddit sutrer over at diverse spillmekanismer er dårlige og feiler å erkjenne at det er de selv som ikke får det til. Har lest så mange tirader om hvor vanskelig sniper er, hvor OP tanks er, at SMGs ikke dreper på longrange osv. Har selv aldri hatt problemer med noe av dette, og BF1 har faktisk vært (for min del) det minst frustrerende BF spillet hittil.

Notert.

 

 

Toget er syykt OP. Ganske gøy da.

Lenke til kommentar

Toget er syykt OP. Ganske gøy da.

Veldig mye som er ubalansert. Synes det er ganske merkelig da de teoretisk sett har *svært* mye erfaring å dra på gjennom hele serien. De har nå også brukt flere år på å balansere BF4 og så havner man helt tilbake til null igjen med BF1. Men når det er nye folk som lager det hver gang blir det vel dessverre slik. :(
Lenke til kommentar

 

Toget er syykt OP. Ganske gøy da.

Veldig mye som er ubalansert. Synes det er ganske merkelig da de teoretisk sett har *svært* mye erfaring å dra på gjennom hele serien. De har nå også brukt flere år på å balansere BF4 og så havner man helt tilbake til null igjen med BF1. Men når det er nye folk som lager det hver gang blir det vel dessverre slik. :(

 

 

De som somregel sier ting er OP eller ubalansert er de som spiller solo...

 

Tog tar man lett med miner, og tanks med granater. Man spiller vel BF sammen med venner og i squad?

 

Noen tror jo at man tar både tanks og tog med en sniper  :rofl:

Endret av Nizzen
  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

 

Toget er syykt OP. Ganske gøy da.

Veldig mye som er ubalansert. Synes det er ganske merkelig da de teoretisk sett har *svært* mye erfaring å dra på gjennom hele serien. De har nå også brukt flere år på å balansere BF4 og så havner man helt tilbake til null igjen med BF1. Men når det er nye folk som lager det hver gang blir det vel dessverre slik. :(

 

 

De som somregel sier ting er OP eller ubalansert er de som spiller solo...

 

Tog tar man lett med miner, og tanks med granater. Man spiller vel BF sammen med venner og i squad?

 

Noen tror jo at man tar både tanks og tog med en sniper  :rofl:

 

Selvsagt.... :roll:
Lenke til kommentar

Jeg har sagt det før og sier det igjen...hvor relevant vil egentlig PC være i tiden fremover for endel utviklere med så få spillere?

 

PS4 og XBO knuser PC med antall spillere i BF1 open beta.

 

http://bf1stats.com/

Er ikke alle som vil spille slik http://imgur.com/0kCoELf nå er det vel riktig nok sikkert en del mer aim assist på konsoll, men pc vil forbli, burde vært flest som spiller på Pc^^

Lenke til kommentar

Bra det er forskjell på folk, jeg klarer ikke spille på PC og skjønner ikke at folk orker det. Alt etter hva man er vant til, og ikke alle som har tid, plass, penger eller interesse av å ha en svær datamaskin hjemme heller. Så at folk i større grad spiller fps på konsoll er ikke så rart. Er forresten imponert over grafikk og flyt så langt på PS4! 

 

Skulle ønske DICE kunne gitt oss et map til i betaen etterhvert.

Endret av Snikpellik
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...