Gå til innhold

Diskusjon rundt Battlefield 1


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Noen som bruker surround (PC seff) høyttalere i BF1?

 

Har et Logitech Z-906 og har koblet til med analoge kabler. får bare stereo lyd høres det ut som.

Tenkte å prøve med optical/coaxial men må finne eller evt kjøpe en 7~8m om den skal nå frem.

 

I f.eks Overwatch får jeg surround slik det er koblet nå.

 

Noen som vet litt mer om hva battlefield bruker av lydformat i surround?

Du kan endre lydoppsett under Options, hvis du ikke allerede har gjort det.

 

Det har jeg prøvd, men det eneste det resulterte i var at jeg fremdeles bare hadde stereo men i tillegg ikke fikk høre det skulle kommet fra senter og  bakhøyttalerne.

Lenke til kommentar

Bra det er forskjell på folk, jeg klarer ikke spille på PC og skjønner ikke at folk orker det. Alt etter hva man er vant til, og ikke alle som har tid, plass, penger eller interesse av å ha en svær datamaskin hjemme heller. Så at folk i større grad spiller fps på konsoll er ikke så rart. Er forresten imponert over grafikk og flyt så langt på PS4! 

 

Skulle ønske DICE kunne gitt oss et map til i betaen etterhvert.

Man er fornøyd med det man har til man prøver noe bedre ;)

Lenke til kommentar

Cpu flaskehals ;)

Koser meg med 150-160 fps i 3440x1440 ultra. 85-99% gpuload.

Det er høy last på 8 kjerner hos meg, så cpu har nok mye å si.

Kongespill :D

 

Makan til bra optimalisert beta har ikkje jeg sett.

 

2x gtx 1080 med HB bridge

6900k cpu

 

Btw... kan du teste 8x/8x SLI og 16x/16x SLI?

Lenke til kommentar

Hei

 

Har vært konsoll-gamer så og si hele livet, men kjøpte nettopp denne pc'en: https://www.komplett.no/komplett-gamer-crazy-gtx-1060/11145#!tab:extra.Kan ingenting om pc, men fikk denne anbefalt til mitt budsjett. Nesten alle spillene jeg har spilt må jeg kjøre på low/medium for at det ikke skal hakke. Det samme med Battlefield 1 beta som ikke er spillbart på low en gang. Hva kan være årsaken til dette?

Lenke til kommentar

Er i hvertfall helt latterlig morro å ha gullrunder og diplomverdige langskudd med Gewehr-riflen uten scope. Hadde vært gullfint om man indet minste fikk muligheten til å ta av dette på de øvrige våpen under Scout klassen.

 

 

 

@kjøttulf: Regner med du har prøvd å installere nyeste driver om igjen? Den maskina der skal da kunne kjøre spillet ganske greit.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Er i hvertfall helt latterlig morro å ha gullrunder og diplomverdige langskudd med Gewehr-riflen uten scope. Hadde vært gullfint om man indet minste fikk muligheten til å ta av dette på de øvrige våpen under Scout klassen.

 

 

 

@kjøttulf: Regner med du har prøvd å installere nyeste driver om igjen? Den maskina der skal da kunne kjøre spillet ganske greit.

 

Har prøvd det ja. Alt er installert.

Lenke til kommentar

Hei

 

Har vært konsoll-gamer så og si hele livet, men kjøpte nettopp denne pc'en: https://www.komplett.no/komplett-gamer-crazy-gtx-1060/11145#!tab:extra.Kan ingenting om pc, men fikk denne anbefalt til mitt budsjett. Nesten alle spillene jeg har spilt må jeg kjøre på low/medium for at det ikke skal hakke. Det samme med Battlefield 1 beta som ikke er spillbart på low en gang. Hva kan være årsaken til dette?

Til sammenligning så kjøpte jeg en pc i akkurat samme prisklasse for 5 år siden, som kan kjøre Battlefield 1 helt ok (på det jeg antar er low). Noe er definitivt galt
Lenke til kommentar

Hei

 

Har vært konsoll-gamer så og si hele livet, men kjøpte nettopp denne pc'en: https://www.komplett.no/komplett-gamer-crazy-gtx-1060/11145#!tab:extra.Kan ingenting om pc, men fikk denne anbefalt til mitt budsjett. Nesten alle spillene jeg har spilt må jeg kjøre på low/medium for at det ikke skal hakke. Det samme med Battlefield 1 beta som ikke er spillbart på low en gang. Hva kan være årsaken til dette?

Du har koblet skjermkabelen til grafikkortet? Visst du kobler den til hovedkortet, så bruker du kun den integrerte grafikken, å da er det ikke noe rart om det hakker.

Endret av TheKims
Lenke til kommentar

Hei

 

Har vært konsoll-gamer så og si hele livet, men kjøpte nettopp denne pc'en: https://www.komplett.no/komplett-gamer-crazy-gtx-1060/11145#!tab:extra.Kan ingenting om pc, men fikk denne anbefalt til mitt budsjett. Nesten alle spillene jeg har spilt må jeg kjøre på low/medium for at det ikke skal hakke. Det samme med Battlefield 1 beta som ikke er spillbart på low en gang. Hva kan være årsaken til dette?

Vil tro at rammen er "problemet" 8gb er litt lite synes jeg personlig. 16 er å anbefale.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...