Gå til innhold

Hvorfor er det folk som reiser uten å dusje og lukter forferdelig!?


Anbefalte innlegg

Sitter på Gardermoen og venter på fly til Amsterdam. Det er en fyr her ved siden som stinker som om han ikke har dusjet i 10 dager!!!!! Bare grusomt!

Hvordan kan enkepensjon som skal ut å reise ikke dusje og lukte som faen??

Virkelig håper at han sitter lang borte oss på flyet.

Hva gjør dere i slike situasjoner? Tenker at det er ikke så mye å gjøre.

Aaaaaaarghhhhh!!!! :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hva er verst folk som lukter svette eller folk som har dynka seg i parfyme

 

De som presterer å kombinere begge deler muligens?

Men jeg vil nok si svette. "Ny" svette lukter ikke, det gjør gammel svette, og kan være en indikasjon på at vedkommende er redd såpe og vann. Eller har reist langt og lenge, gudene veit.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Sitter på Gardermoen og venter på fly til Amsterdam. Det er en fyr her ved siden som stinker som om han ikke har dusjet i 10 dager!!!!! Bare grusomt!

Hvordan kan enkepensjon som skal ut å reise ikke dusje og lukte som faen??

Virkelig håper at han sitter lang borte oss på flyet.

Hva gjør dere i slike situasjoner? Tenker at det er ikke så mye å gjøre.

Aaaaaaarghhhhh!!!! :(

 

Ta å hold hånden litt foran nesen dersom du må sitte rundt han på flyet ;) 

 

I slike situasjoner så later jeg som ingenting. Men jeg holder hånden foran nesen for å unngå å kjenne lukten eller så forsøker jeg å lukte minst mulig... 

 

Kan være mange årsaker til at han lukter.: dårlig hygene, sykdommer.. osv. Husker at jeg kjente en som måtte bruke en hudkrem pga et eller annet problem vedkommende hadde og kremen luktet så grusomt, og vedkommende forklarte at det var kremen. Men man kunne lett tro at det var han som ikke dusjet. 

Lenke til kommentar

Folk blir lett "immune" mot sine egen lukt og klarer ikke kjenne den.  Eldre damer som har brukt samme parfyme i mange tiår må bruke en halv flaske før de kan lukte parfymen. De som lukter sterkt kan altså være helt uvitende om sin egen lukt, men den som sitter ved siden av dem og synes de stinker kan selv ha en sterk lukt som de selv er immune mot, men som "stinkeren" kjenner. Så man kan altså ha to stinkere som sitter ved siden av hverandre og tror at det kun er den andre som stinker.

 

Ellers kan den som reiser ha tatt på seg en jakke som vedkommende ikke har brukt på lenge og som vedkommende da svettet godt i. Så her drar vedkommende avgårde helt nydusjet og med alt unntatt jakken som nyvasket. Jakken lukter ikke spesielt når den først blir ratt på, men når den blir varmet under reisen begynner gammel svette å komme ut igjen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Sitter på Gardermoen og venter på fly til Amsterdam. Det er en fyr her ved siden som stinker som om han ikke har dusjet i 10 dager!!!!! Bare grusomt!

Hvordan kan enkepensjon som skal ut å reise ikke dusje og lukte som faen??

Virkelig håper at han sitter lang borte oss på flyet.

Hva gjør dere i slike situasjoner? Tenker at det er ikke så mye å gjøre.

Aaaaaaarghhhhh!!!! :(

Stikk innom parfymesjappa, og kjøp en såpe eller en parfyme til fyren...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Sitter på Gardermoen og venter på fly til Amsterdam. Det er en fyr her ved siden som stinker som om han ikke har dusjet i 10 dager!!!!! Bare grusomt!

Hvordan kan enkepensjon som skal ut å reise ikke dusje og lukte som faen??

Virkelig håper at han sitter lang borte oss på flyet.

Hva gjør dere i slike situasjoner? Tenker at det er ikke så mye å gjøre.

Aaaaaaarghhhhh!!!! :(

Stikk innom parfymesjappa, og kjøp en såpe eller en parfyme til fyren...

 

Kanskje litt sent nå ?

Lenke til kommentar

 

 

Sitter på Gardermoen og venter på fly til Amsterdam. Det er en fyr her ved siden som stinker som om han ikke har dusjet i 10 dager!!!!! Bare grusomt!

Hvordan kan enkepensjon som skal ut å reise ikke dusje og lukte som faen??

Virkelig håper at han sitter lang borte oss på flyet.

Hva gjør dere i slike situasjoner? Tenker at det er ikke så mye å gjøre.

Aaaaaaarghhhhh!!!! :(

Stikk innom parfymesjappa, og kjøp en såpe eller en parfyme til fyren...

 

Kanskje litt sent nå ?

 

Til neste gang da :p

Lenke til kommentar

Hehe dette var artig å lese.

 

Jeg tror han hadde ikke dusjet i flere dager, men det er helt mulig at han hadde reist i flere dager og hadde ikke mulighet å vaske seg.

 

Vanligvis prøver jeg å bruke våtte servijeter for å vaske meg hvis jeg må fly over 24 timers på radd hvis jeg ikke har tilgang til lounge eller et hotell. Tenk at du må sitte ved siden av andre folk over 10+ timer i et fly, stakkars dem hvis du lukter vondt!

Lenke til kommentar

Sitter på Gardermoen og venter på fly til Amsterdam. Det er en fyr her ved siden som stinker som om han ikke har dusjet i 10 dager!!!!! Bare grusomt!

Å dusje i ti dager vil trolig ha store helsemessige konsekvenser, det er rett og slett ikke bra.

En kort dusj daglig er derimot ikke så ille.

 

Hvordan kan enkepensjon som skal ut å reise ikke dusje og lukte som faen??

Mange gamle dusjer sjelden, og jeg antar det er en eldre person det er snakk om siden du vet at vedkommende har enkepensjon.

Dog ville det fremstått som merkverdig hvis pensjonen hadde dusjet, all den tid den ikke har mulighet til å tenke selvstendig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...