Gå til innhold

Hvor er det blitt av alle 9/11 konspirasjonstenkerne?


Anbefalte innlegg

Så kan man jo se hva ett større fly gjør av skade på ett bygg også da, så kan man vurdere om ett cessna er sammenlignbart med ett stort pasasjerfly

 

Her har vingen kommet borti ett bygg og i praksis skjært gjennom veggen over ganske mange meter.

article-2528213-1A43932800000578-269_964

article-2528213-1A43CC9900000578-992_964

Endret av aklla
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...
11. september-angrepet krever fremdeles ofre
 
17 år etter det voldsomme angrepet på USA er det fremdeles mennesker som dør på grunn av det som skjedde den dagen. Flere enn 16.000 ble syke.
 
Ifølge Wold Trade Centers helseprogram blir så mange som 10.000 krefttilfeller knyttet til det giftige støvet og den giftige røyken etter terroren.

 

https://www.nrk.no/urix/11.-september-angrepet-krever-fremdeles-ofre-1.14203131

 

Har fortsatt vanskelig for å tro at USA sto bak dette selv.

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Kan fortsatt ikke fatte at noen kan påstå at USA sto bak dette selv...

Ved at CIA dannet Al-Qaida og trent opp blant annet Osama Bin Laden så er de jo indirekte skyld i dette. Og i Syria trener vestlige paramilitære grupper... hva kan vel gå galt der...

 

Ellers gir det flere klikke idag å si at jorden er flat.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

911 blir vi aldri ferdig med før de skyldige blir tatt.
Til tross for at tida går og avstanden fra hendelsen blir større, så viser sosiale medier at interessen fortsatt er stor etter å få avslørt gangsterne (som ikke er de 19 kaprerne).
Nå som amerikansk rettsvesen er blitt involvert (Grand Jury), så kan det bli spennende tider fremover (vil det lede til offisielle avsløringer eller blir det coverup med ny vri?).

Robert David Steele snakker om bl.a. 911 og Lucky Larry, sionisten...

Robert David Steele — Larry Silverstein & the 911 Plot
http://www.thetruthseeker.co.uk/?p=184346
Nettsiden har denne videoen:
https://www.youtube.com/watch?v=1VO9HjBZcY4

PS! Steele ble intervjuet i Norge i 2017, om "D-state". Det ble sendt inn nominasjonsforslag om Steele og Nobels fredspris.



 
  • Liker 1
Lenke til kommentar

https://en.wikipedia.org/wiki/Unethical_human_experimentation_in_the_United_States

 

This never happens!!!! The american governement wouldnt do that to their own people! /s

The govt is not one "unit", but has lots of different infiltrated people with different interests.

The worst of those in involved with this shit.

Just look around and see what else they (parts of the govt) are behind of all kind of evil happenings. Wars, terror, torture....endless list of cases...

 

The military industrial complex needs endless stream of money, its all about profit.

The guys here will indicate what I am talking about.

 

Det ble mye på engelsk, men innlegget jeg svarte hadde en eneste setning og det var engelsk.

 

Endret av clink
Lenke til kommentar

911 blir vi aldri ferdig med før de skyldige blir tatt.

Til tross for at tida går og avstanden fra hendelsen blir større, så viser sosiale medier at interessen fortsatt er stor etter å få avslørt gangsterne (som ikke er de 19 kaprerne).

Nå som amerikansk rettsvesen er blitt involvert (Grand Jury), så kan det bli spennende tider fremover (vil det lede til offisielle avsløringer eller blir det coverup med ny vri?).

 

Jeg tror vi kan være enig om at de ansvarlige ikke er tatt, de sitter på oljefylte gullstoler nede i SA (samt en pensjonert politiker eller to i USA). Kansje ikke de du mener stod bak dog...

 

Og hva er det rettsaken er om? Sist jeg leste noe om rettsak var det for å få fram linken mellom SA og kaprerne. Ikke noe "det var en kontrolert riving" sak, sistnevnte er foresten død i en rettsak da den helt og holden mangler beviser, ser en på hele matrealet så stemmer ikke teorien, der er ingen videoer av sprengning (utblåsninger, ja, men ingen trykkbølger fra sprengning) og den eneste som har funnet noen "beviser" for super termitt er en kjent juksepave. Enda morsomere blir det når en titter nærmere på "bevisene" om termitt, en trenger ikke store kunskapene i fysikk og kjemi, samt litt kitisk tenkning til for å se at de er hokus pokus og fullstendig feiltolkning/ønsketenkning/hoppe til den mest vannvittig forklaringen.

 

Foresten, det har gått lang lang tid siden jeg ga deg sharper printings linken, jeg regner med at du nå har funnet svakheter i metodikken hans og kan tilbakevise og vise til feil i arbeide hans. Hvis du har mistet linken så kan jeg poste de igjen:

Her er gjenonmgang av data for kolapsen for tårn 1:

http://www.sharpprintinginc.com/911/index.php?module=pagemaster&PAGE_user_op=view_page&PAGE_id=280&MMN_position=620:620

 

Her er for tårn 2:

http://www.sharpprintinginc.com/911/index.php?module=pagemaster&PAGE_user_op=view_page&PAGE_id=287&MMN_position=621:621

 

Her er for WTC7:

http://www.sharpprintinginc.com/911/index.php?module=pagemaster&PAGE_user_op=view_page&PAGE_id=293&MMN_position=622:622

Lenke til kommentar

..... og den eneste som har funnet noen "beviser" for super termitt er en kjent juksepave. Enda morsomere blir det når en titter nærmere på "bevisene" om termitt, en trenger ikke store kunskapene i fysikk og kjemi, samt litt kitisk tenkning til for å se at de er hokus pokus og fullstendig feiltolkning/ønsketenkning/hoppe til den mest vannvittig forklaringen.

Det stemmer ikke, total svada... offentlig er det publisert og tatt "thermal hot spot" over området og som viser klare tegn.

Endret av funkweb
Lenke til kommentar

Det stemmer ikke, total svada... offentlig er det publisert og tatt "thermal hot spot" over området og som viser klare tegn.

Kilde?

 

Og her er kilde og bevis på at Jones er en løgner angående den første rapporten han skrev:

http://www.sharpprintinginc.com/911/index.php?module=pagemaster&PAGE_user_op=view_page&PAGE_id=84&MMN_position=213:213

 

Angående den andre rapporten han kom med (så finnes der mange gode gjennomganger), men ironisk nokk så er det bare å lese kildene han selv har lagdt med for å forstå at han lyver så det renner.

Lenke til kommentar

Kilde?

 

Og her er kilde og bevis på at Jones er en løgner angående den første rapporten han skrev:

http://www.sharpprintinginc.com/911/index.php?module=pagemaster&PAGE_user_op=view_page&PAGE_id=84&MMN_position=213:213

 

Angående den andre rapporten han kom med (så finnes der mange gode gjennomganger), men ironisk nokk så er det bare å lese kildene han selv har lagdt med for å forstå at han lyver så det renner.

Du trenger ikke kilde, hvor mange år har det gått siden? Vi har alle sammen sett den, at du spør etter den er rart.

 

Siden da har myndigheten prøvd å forklare årsaken til det unormale høye verdien, men feiler gang på gang. Hva er neste? Bare alt annet enn et teori: Termitt.

Sannheten er er termitt er OGSÅ et kandidat fordi verdien støtter dette, men det vil de ikke ha noe av.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Kilde?

 

Og her er kilde og bevis på at Jones er en løgner angående den første rapporten han skrev:

http://www.sharpprintinginc.com/911/index.php?module=pagemaster&PAGE_user_op=view_page&PAGE_id=84&MMN_position=213:213

 

Angående den andre rapporten han kom med (så finnes der mange gode gjennomganger), men ironisk nokk så er det bare å lese kildene han selv har lagdt med for å forstå at han lyver så det renner.

 

Bevis og infomateriale som viser at 911 var en gedigen bedrag-operasjon er så overveldende at det ikke spiller noen rolle om du klarer å finne noe smuss på f.eks. Jones. Forresten gidder jeg ikke åpne disse sharpprint-linkene dine siden jeg har vært gjennom mer enn nok 911-materie de siste 10 årene til å vite at offisiell forklaring er ren bullshit.

 

For den som måtte trenge mer kunnskap så er denne videoen veldig informerende.

Det er bl.a. en samling intervjuer av en rekke eksperter som viser det jeg snakker om.

Det er også vel verdt å spandere noe tid på å lese kommentarfelt her, for det gir mange viktige hint, og ikke minst viser hvor mange som for lengst har sluttet å tro på offisiell forklaring - med god grunn.

 

Flere og flere oppdager sannheten, og sannheten kan derfor ikke stoppes.

Tidligere var det en viss grad av tabu rundt 911, men når jeg snakker med folk så sier jeg rett ut at tårna ble sprengt.

Noen blir selvfølgelig overrasket, men jeg støter også på folk som enten ikke lar seg overraske eller faktisk kjenner til dette fra før. Tidene forandres, bl.a. pga alt snakket om f-news, som er ei omvendt greie - de som roper høyest om f-news er de som selv lager de største løgnene...de etablerte mediene.

 

Endret av clink
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Du trenger ikke kilde, hvor mange år har det gått siden? Vi har alle sammen sett den, at du spør etter den er rart.

 

Siden da har myndigheten prøvd å forklare årsaken til det unormale høye verdien, men feiler gang på gang. Hva er neste? Bare alt annet enn et teori: Termitt.

Sannheten er er termitt er OGSÅ et kandidat fordi verdien støtter dette, men det vil de ikke ha noe av.

Du trenger ikke kilde = jeg har ikke bevis som er etterprøvbare.

 

Her er en youtube video = det de sier/gjør er vanskelig å errerprøve og er lett å villede den som ser på.

 

 

Jeg har vist deg linken før, som har vært der siden minst 2006. Den er objektiv, omfattende og ikke minst etterprøvbar. Skulle ønske at AE var ihvertfall et av punktene.

 

Jeg har gitt deg linken til WTC7, har du noen direkte kritikk på metodikken, observasjonene eller annet du faktisk kan ta han på, annet en å ikke like resultatet?

 

Og når det kommer til Jones er han "Faren" til termitt teorien og den som driver den framover. Alt matreal som underbygger den kommer fra han. Når han har blitt tatt med buksene langdt langdt nede angående flytende stål rapporten, også igjen, med buksene nede når han skulle "bevise" "termittene" han fant så har han null kredibilitet igjen.

 

Siden du virker belest på emne, har du lest kildegrunnlaget til termitt rapporten? Har du faktisk gått til kildene hans og lest selv og prøvd å repetere de samme analysene han gjør bassert på det grunnlaget? Jeg gjore det

Lenke til kommentar

Forresten gidder jeg ikke åpne disse sharpprint-linkene dine siden jeg har vært gjennom mer enn nok 911-materie de siste 10 årene til å vite at offisiell forklaring er ren bullshit.

 

Betyr det at du har tilbrakt 10 år i et ekokammer av youtube videoer av folk som forteller deg hvordan du skal tenke en faktis gå til kildene, de som er objektive og etterprøvbare, og se om det de sier er korekt.

 

Eller er du redd for å bli utfordret av ny kunskap som du kansje ikke har sett før og er redd for hva resultatet vil bli?

 

Og foresten, hvis du har noen linker til som dokumentere, med etterprøvbarhet, og ikke er en video, så gjerne post det. Jeg liker å lese og tilegne meg ny kunnskap.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Du trenger ikke kilde = jeg har ikke bevis som er etterprøvbare.

 

Her er en youtube video = det de sier/gjør er vanskelig å errerprøve og er lett å villede den som ser på.

 

 

Jeg har vist deg linken før, som har vært der siden minst 2006. Den er objektiv, omfattende og ikke minst etterprøvbar. Skulle ønske at AE var ihvertfall et av punktene.

 

Jeg har gitt deg linken til WTC7, har du noen direkte kritikk på metodikken, observasjonene eller annet du faktisk kan ta han på, annet en å ikke like resultatet?

 

Og når det kommer til Jones er han "Faren" til termitt teorien og den som driver den framover. Alt matreal som underbygger den kommer fra han. Når han har blitt tatt med buksene langdt langdt nede angående flytende stål rapporten, også igjen, med buksene nede når han skulle "bevise" "termittene" han fant så har han null kredibilitet igjen.

 

Siden du virker belest på emne, har du lest kildegrunnlaget til termitt rapporten? Har du faktisk gått til kildene hans og lest selv og prøvd å repetere de samme analysene han gjør bassert på det grunnlaget? Jeg gjore det

Jeg tror ikke du helt forstår, det er DU som henviser til f.eks "Jones" ikke jeg. Og bruke ham for så avvise termite.

Uansett.... "jones" eller ikke, så viser det seg at termit er en kandidat på bakgrunn av funn. Dette funnet er noe ALLE har. Men bortforklarer med mange teorier, bare ikke termite.

 

Linken du ga er svært omfattende og krevende å gå gjennom, det vil i så fall ta svært lang tid.

En ting man må huske på, sharpprintinginc er ikke noe "statlig" og et slags "bevis" på noe sannhet.

Den er på lik linje som alle andre: Forsøker og forklare hva som skjedde, enten du liker den eller ikke.. og her fins det FLUSH av dem på nettet.

 

Du burde heller se mer på den offentlige rapporten: NIST.

Endret av funkweb
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg tror ikke du helt forstår, det er DU som henviser til f.eks "Jones" ikke jeg. Og bruke ham for så avvise termite.

Uansett.... "jones" eller ikke, så viser det seg at termit er en kandidat på bakgrunn av funn. Dette funnet er noe ALLE har. Men bortforklarer med mange teorier, bare ikke termite.

 

Jeg tror du ikke helt forstår meg, kan du vise til en annen termit kilde en Jones eller de orginale forfatterne av de forfalsk dokumentene. Jeg har nemelig ikke funnet noe annet en de de har gjort og har blitt bevist, at er et falsum.

 

Foresten, tenker du på de små metalkulene som ble funnet i støvet, har du lest rapporten om de? (Link ligger i referanse delen til jones sitt termitt skriv) intresant lesing, og som Jones og co refferer til (men er ikke ærlig om)

 

Linken du ga er svært omfattende og krevende å gå gjennom, det vil i så fall ta svært lang tid.

En ting man må huske på, sharpprintinginc er ikke noe "statlig" og et slags "bevis" på noe sannhet.

Den er på lik linje som alle andre: Forsøker og forklare hva som skjedde, enten du liker den eller ikke.. og her fins det FLUSH av dem på nettet.

 

Du har helt rett i at siden er omffatende, men med et slikt tema så bør en ha det ommfattende når en skal dokumentere og gjøre ting etterprøvebare.

 

Og du har også rett i at siden ikke er statlig, men du tar feil i at den prøver å forklare eller bevis. Siden er helt objektiv og handler bare om å dokumentere de visuele bevisene en har uten å tilegg dem mer vekt en de har. Det det gjør er at du ikke for en "teori" eller "bevis" på hva som akkurat skjedde, men hva som ikke kan ha skjed. Dette for at en da (andre, tredjeparter) kan lage modeler som skal stemme overens med det som observeres. Så siden er helt objektiv når den analysere bilder og video.

 

Vel å merke så har det som nevnt konsekvensen av at mye konspirasjoner lukes vekk fordi det bildematrealet som eksisterer ikke støtter det. Feks så har han kartlagdt hvor de fleste fasadelementeen landet og det utelukler de og de teoriene, osv.

 

Du burde heller se mer på den offentlige rapporten: NIST.

Har lest den, hva er det du sikter til i den? Endret av 7RQE101Q
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...