Gå til innhold

Hvor er det blitt av alle 9/11 konspirasjonstenkerne?


Anbefalte innlegg

 

Ja, for det er ingenting som tyder på det som jeg har fått med meg.

 

Så de etterlatte er også skuespillere? Og graven er tom? Dødsertifikatet og obduksjonsrapporten forfalsket? Vitneforklaringene diktet opp? 

 

Hvorfor? 

 

 

Jeg skjønner av spørsmålene dine at du ikke kjenner til denne saken i det hele tatt.

Alle de etterlatte fikk gratis boliger (dvs nedbetalt og salgsum satt til kr 0,-).

Det ble satt opp diverse donasjons-nettsteder for ofrene/etterlatte, men det skjedde før hendelsen (smart trekk hva?).

Tror ikke du vet hvor stort engasjement denne (og lignende saker) har fått nettopp pga falskeriet som folk ikke kjøper/takler.

Absolutt alt i saken oser av coverup og dårlig skuespill, men det har vært brukt enorme summer. FEMA - DHS....

Alle som har giddet å bry seg om denne saken, litt mer enn hvermansen, vet at det er falsk hendelse. Ingenting virker troverdig og ingen beviser for at barna døde finnes. Derimot finnes bevis for at barna befant seg på Superbowl og opptrådde noen måneder etter og det har vært litt huskestue, fordi det var i en annen stat og skolen må ha gitt tillatelse osv.

(NB! De fleste barna på Superbowl-opptredenen er de barna som er avbildet som "døde", men bildene er naturligvis av yngre utgaver av disse - sånn pluss/minus, og skal forestille søsken osv.. Barna her er også narret grundig og så klart uskyldige, men må leve i skjul resten av livet fordi folk vil konfrontere dem om falskeriet. Foreldrene fortjener jo ikke å slippe unna dette selv om større krefter står bak.

Intervjuene etter "hendelsen" er også spesielt unaturlige og bærer preg av juks.

Mange videoer har rusla og gått på tuben om dette, mange er blitt slettet. Kreftene jobber fortsatt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

Ja, for det er ingenting som tyder på det som jeg har fått med meg.

 

Så de etterlatte er også skuespillere? Og graven er tom? Dødsertifikatet og obduksjonsrapporten forfalsket? Vitneforklaringene diktet opp? 

 

Hvorfor? 

 

 

Jeg skjønner av spørsmålene dine at du ikke kjenner til denne saken i det hele tatt.

Alle de etterlatte fikk gratis boliger (dvs nedbetalt og salgsum satt til kr 0,-).

Det ble satt opp diverse donasjons-nettsteder for ofrene/etterlatte, men det skjedde før hendelsen (smart trekk hva?).

Tror ikke du vet hvor stort engasjement denne (og lignende saker) har fått nettopp pga falskeriet som folk ikke kjøper/takler.

Absolutt alt i saken oser av coverup og dårlig skuespill, men det har vært brukt enorme summer. FEMA - DHS....

Alle som har giddet å bry seg om denne saken, litt mer enn hvermansen, vet at det er falsk hendelse. Ingenting virker troverdig og ingen beviser for at barna døde finnes. Derimot finnes bevis for at barna befant seg på Superbowl og opptrådde noen måneder etter og det har vært litt huskestue, fordi det var i en annen stat og skolen må ha gitt tillatelse osv.

(NB! De fleste barna på Superbowl-opptredenen er de barna som er avbildet som "døde", men bildene er naturligvis av yngre utgaver av disse - sånn pluss/minus, og skal forestille søsken osv.. Barna her er også narret grundig og så klart uskyldige, men må leve i skjul resten av livet fordi folk vil konfrontere dem om falskeriet. Foreldrene fortjener jo ikke å slippe unna dette selv om større krefter står bak.

Intervjuene etter "hendelsen" er også spesielt unaturlige og bærer preg av juks.

Mange videoer har rusla og gått på tuben om dette, mange er blitt slettet. Kreftene jobber fortsatt.

 

 

Jeg har tid til å ta to av påstandene dine:

 

- Myten om gratis hus oppstod fordi folk sjekket adressene til ofrenes familier i det kommunale registeret. Der stod det *gisp* salgsum på 0 dollar! Det viser seg at veldig mange av de 27.000 innbyggerne i Newtown har registrert akkurat den samme salgsummen på et eller annet tidspunkt. Du kan selv sjekke via denne linken. Jeg tok en tilfeldig gate i Newtown - West St. 41 og fant sale price: 0 $. Du kan visst finne det samme over hele USA, enten 0, 1 eller 10 dollar. Jeg er ingen ekspert på eiendomsrett i Statene, men dette kan feks. være en symbolsk sum som oppføres når eiendom overføres mellom familiemedlemmer. Så ingen bevis for gratis hus fra Staten.

 

- Det er riktig at noen av minnesidene er datert før hendelsen. Men er dette et resultat av inkompetente konspiratører som ikke klarte å trykke på "publish" før den falske operasjonen fant sted eller en av de tusenvis av tingene som kan gå feil når mennesker og et virr varr av komplekse algoritmer møtes? Jeg er ingen dataekspert, men denne linken forklarer i hvert fall hvordan én slik feil veldig enkelt kan oppstå. 

 

Det du må spørre deg Clink - det vi alle må spørre oss - er følgende: hva er mest sannsynlig av:

 

1) At én mann med psykiske problemer plaffer ned elever på sin tidligere skole

2) Tusenvis av mennesker konspirerer om å forfalske dødsfallet til tjue personer av - for meg - uforklarlige grunner?

 

Det første skjer hele tiden i ulik grad over hele verden. Det siste krever en disiplin og en evne til hemmeligholdelse så fantastisk, så grensesprengende, at selv den innerste sirkel av en hemmelig orden ville blitt imponert. Så er jeg selvsagt åpen for å skifte mening, men da må du faktisk komme med mistenksomme beviser og ikke disse lett nedskytbare påstandene selv jeg med en datamaskin og en halvtime til overs enkelt kan debunke. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar

 

Jeg skjønner av spørsmålene dine at du ikke kjenner til denne saken i det hele tatt.

Alle de etterlatte fikk gratis boliger (dvs nedbetalt og salgsum satt til kr 0,-).

Det ble satt opp diverse donasjons-nettsteder for ofrene/etterlatte, men det skjedde før hendelsen (smart trekk hva?).

Tror ikke du vet hvor stort engasjement denne (og lignende saker) har fått nettopp pga falskeriet som folk ikke kjøper/takler.

Absolutt alt i saken oser av coverup og dårlig skuespill, men det har vært brukt enorme summer. FEMA - DHS....

Alle som har giddet å bry seg om denne saken, litt mer enn hvermansen, vet at det er falsk hendelse. Ingenting virker troverdig og ingen beviser for at barna døde finnes. Derimot finnes bevis for at barna befant seg på Superbowl og opptrådde noen måneder etter og det har vært litt huskestue, fordi det var i en annen stat og skolen må ha gitt tillatelse osv.

(NB! De fleste barna på Superbowl-opptredenen er de barna som er avbildet som "døde", men bildene er naturligvis av yngre utgaver av disse - sånn pluss/minus, og skal forestille søsken osv.. Barna her er også narret grundig og så klart uskyldige, men må leve i skjul resten av livet fordi folk vil konfrontere dem om falskeriet. Foreldrene fortjener jo ikke å slippe unna dette selv om større krefter står bak.

Intervjuene etter "hendelsen" er også spesielt unaturlige og bærer preg av juks.

Mange videoer har rusla og gått på tuben om dette, mange er blitt slettet. Kreftene jobber fortsatt.

 

Hvor er alle disse bevisene? Altså, ikke en YouTube video hvor man sier at det er masse beviser, men faktiske beviser.

 

Når vi snakker om disse konspirasjonsteoriene (masseskytingene og 9/11):

 

Skal vi tro på dette må det finnes en gruppe mennesker med mye makt og innflytelse som styrer verden slik de ønsker og mot et mål, det virker som en enighet blant konspirasjonsfolka at målet er penger, makt og "world domination".

Når du ser på dagens samfunn og hva mennesker er kapable til å gjøre mot hverandre så syns jeg ikke det virker usannsynlig at en gruppe mennesker forsøker å skaffe seg så mye makt og penger som mulig på bekostning av andre, dette er plausibelt i mine øyne.

Skal vi tenke i baner er det også plausibelt at 9/11 er tilrettelagt av denne gruppa, da man etter dette har fått innført mange tiltak for å overvåke personer eller innskrenke visse rettigheter.

 

Men, hvis denne gruppa er har så mye ressurser, kunnskap og makt - hvorfor i all verden bruker de metoder som kan avsløres? F.eks skuespillere i masseskyting, eller bomber for å rive ned WTC? 

For en gruppe med denne type innflytelse ville det vært 1000 gangere enklere å manipulere andre personer til å utføre disse handlingene og få ønsket effekt. 

 

F.eks vil det være enkelt å finne en allerede psykisk ustabil person og ubevisst fore han med informasjon og ideer slik at han selv tar avgjørelsen om å skyte ned en skole, og det vil på ingen måte kunne spores tilbake - våpen er allerede enkelt å få tak på i USA uten hjelp fra andre. 

Eller manipulere personer som allerede hater USA i midtøsten til å utføre 9/11, det er bare snakk om å plante ideer og la ting utvikle seg sakte men sikkert. Når 9/11 da skjer vil en naturlig konsekvens være at USA får masse støtte og kan angripe midtøsten.

 

Det finnes så utrolig mange bedre måter som ikke kan spores tilbake - enn å leie inn skuespillere eller plante bomber, dette krever masse personell og noe må kunne spores tilbake. Om denne organisasjonen eksisterer så tror jeg de jobber i det skjulte, og strengt talt gidder jeg ikke bekymre meg for om denne organisasjonen eksisterer - for om den gjør det, har den uansett så mye makt og kontroll at vi ikke får gjort en dritt med det - så smil og vær glad, bruk tid og energi på deg selv og dine nærmeste, ikke kast bort hele livet på YouTube. 

 

Det er også like enkelt å manipulere deg til å tro at det finnes en slik organisasjon, om du allerede er litt kritisk til "systemet". En YouTube video, noe informasjon som støtter oppunder påstandene og vipps, du er solgt. Jeg gjetter at de meste populære kanalene på YouTube med konspirasjonsteorier tjener ganske greit med penger.

Det er like sannsynlig at disse prøver å lure deg som at det var innleide skuespillere i Sandy Hook. Eller er det slik at folk som sprer og tror på konspirasjonsteorier kun vil det beste for deg? De har selvfølgelig ingen baktanker?

Endret av Vekteren
  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

1) At én mann med psykiske problemer plaffer ned elever på sin tidligere skole

2) Tusenvis av mennesker konspirerer om å forfalske dødsfallet til tjue personer av - for meg - uforklarlige grunner?

 

At en mann med psykiske problemer gjør noe sinnsvakt synes jeg er helt sannsynlig - isolert sett.

Men et utall lignende hendelser viser at det er et mønster. Som nevnt - terrorøvelse på samme scenario rett i forkant av "hendelse" og et lass med script-lesende "vitner" eller "ofre" som raskt slår i hjel den offisielle historien - som gjerne endres underveis.

Det er ikke troverdig lenger.

 

Jeg kan spørre sånn:

 

Har du glemt rettsmedisineren Wayne Carver som kjører et sykt enmanns-show på pressekonferanse hvor alvorligheten råder, men politimenn bryter ut i bredt flir mens rettsmedisineren fremfører sine løgner og psykopat-oppvisning?

 

Har du glemt Robbie Parker som holder en hyperventilerende (grine-)tale, men sekundet før han skal på kamera kommer fleipende inn og lurer på om han skal lese rett fra manuskript?

Samme mann Parker har "begge døtrene" på photoshoppet bilde hvor den "døde" sitter på en helt umulig måte på låret hans. Dette foreldreparet har innrømmet photoshopping, men unnskyldt med at de pynta bildet (eller hvordan det var). Datteren var på Superbowl i etterkant....

 

Denne lista kunne jeg laget lang, men lar linken under forsette....

 

Jeg hadde denne linken klar fra før, men glemte å poste den (Sandy Hook).

Det er en rekke med momenter som støtter opp om løgn, bedrag og skuespill.

https://truthseeker-archive.blogspot.no/2014/07/sandy-hook-hoaxpsyop-summary-and.html

Lenke til kommentar

Hvorfor skulle de ansatt dårlige skuespillerne når de først skulle ha noen til å late som? 

Edit: Må være tidenes dårligste cover up da..? Eller en sjansene større for at de bare er vanlige mennesker og det er hvorfor du oppfatter dem som dårlige skuespillere? Vanlige mennesker er gjerne ganske shit på skuespill ja, de er ganske dårlige på å holde faktaene rette også når de er emosjonelle og prater om noe vondt de har opplevd. 

Endret av BuffyAnneSummers
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Jeg skjønner av spørsmålene dine at du ikke kjenner til denne saken i det hele tatt.

Alle de etterlatte fikk gratis boliger (dvs nedbetalt og salgsum satt til kr 0,-).

Det ble satt opp diverse donasjons-nettsteder for ofrene/etterlatte, men det skjedde før hendelsen (smart trekk hva?).

Tror ikke du vet hvor stort engasjement denne (og lignende saker) har fått nettopp pga falskeriet som folk ikke kjøper/takler.

Absolutt alt i saken oser av coverup og dårlig skuespill, men det har vært brukt enorme summer. FEMA - DHS....

Alle som har giddet å bry seg om denne saken, litt mer enn hvermansen, vet at det er falsk hendelse. Ingenting virker troverdig og ingen beviser for at barna døde finnes. Derimot finnes bevis for at barna befant seg på Superbowl og opptrådde noen måneder etter og det har vært litt huskestue, fordi det var i en annen stat og skolen må ha gitt tillatelse osv.

(NB! De fleste barna på Superbowl-opptredenen er de barna som er avbildet som "døde", men bildene er naturligvis av yngre utgaver av disse - sånn pluss/minus, og skal forestille søsken osv.. Barna her er også narret grundig og så klart uskyldige, men må leve i skjul resten av livet fordi folk vil konfrontere dem om falskeriet. Foreldrene fortjener jo ikke å slippe unna dette selv om større krefter står bak.

Intervjuene etter "hendelsen" er også spesielt unaturlige og bærer preg av juks.

Mange videoer har rusla og gått på tuben om dette, mange er blitt slettet. Kreftene jobber fortsatt.

 

Hvor er alle disse bevisene? Altså, ikke en YouTube video hvor man sier at det er masse beviser, men faktiske beviser.

 

Når vi snakker om disse konspirasjonsteoriene (masseskytingene og 9/11):

 

Skal vi tro på dette må det finnes en gruppe mennesker med mye makt og innflytelse som styrer verden slik de ønsker og mot et mål, det virker som en enighet blant konspirasjonsfolka at målet er penger, makt og "world domination".

Når du ser på dagens samfunn og hva mennesker er kapable til å gjøre mot hverandre så syns jeg ikke det virker usannsynlig at en gruppe mennesker forsøker å skaffe seg så mye makt og penger som mulig på bekostning av andre, dette er plausibelt i mine øyne.

Skal vi tenke i baner er det også plausibelt at 9/11 er tilrettelagt av denne gruppa, da man etter dette har fått innført mange tiltak for å overvåke personer eller innskrenke visse rettigheter.

 

Men, hvis denne gruppa er har så mye ressurser, kunnskap og makt - hvorfor i all verden bruker de metoder som kan avsløres? F.eks skuespillere i masseskyting, eller bomber for å rive ned WTC? 

For en gruppe med denne type innflytelse ville det vært 1000 gangere enklere å manipulere andre personer til å utføre disse handlingene og få ønsket effekt. 

 

F.eks vil det være enkelt å finne en allerede psykisk ustabil person og ubevisst fore han med informasjon og ideer slik at han selv tar avgjørelsen om å skyte ned en skole, og det vil på ingen måte kunne spores tilbake - våpen er allerede enkelt å få tak på i USA uten hjelp fra andre. 

Eller manipulere personer som allerede hater USA i midtøsten til å utføre 9/11, det er bare snakk om å plante ideer og la ting utvikle seg sakte men sikkert. Når 9/11 da skjer vil en naturlig konsekvens være at USA får masse støtte og kan angripe midtøsten.

 

Det finnes så utrolig mange bedre måter som ikke kan spores tilbake - enn å leie inn skuespillere eller plante bomber, dette krever masse personell og noe må kunne spores tilbake. Om denne organisasjonen eksisterer så tror jeg de jobber i det skjulte, og strengt talt gidder jeg ikke bekymre meg for om denne organisasjonen eksisterer - for om den gjør det, har den uansett så mye makt og kontroll at vi ikke får gjort en dritt med det - så smil og vær glad, bruk tid og energi på deg selv og dine nærmeste, ikke kast bort hele livet på YouTube. 

 

 

 

Om man nekter å godta at saken er juks, ved å argumentere om usannsynligheter så kommer man ingen vei.

Du må først gå gjennom alle de syke forholdene denne saken byr på, du må se alle ansiktene i intervjuene - liksomgråting, løgnene må oppleves, du må oppleve Wolfgang Halbig og FOIA-høringene som er videofilmet i sin helhet. Du må se de rødmende autoritetene (skole, politi, offentlige etater osv) stotre frem sine svar som ikke er svar, f.eks. om den nedlagte skolen som plutselig på terrordagen hadde 600 elever, men som 15-20 av dem er det eneste å oppdage på video - selv der en politibil stod i 2 timer og filmet plassen utenfor hovedinngangen (jeg har sett filmen og jeg har sett hvordan det nektes for at videoen finnes med timestamp .... hele Halgbigs oppmøte ble filmet da de ble presentert for en video uten timestamp, mens den fantes noen måneder før. Advokaten Monte Frank lyver om oppmøte som Halbig gjorde).

 

Når man har gjennomgått slike viktige observasjoner og info/intervjuer, så stiller man seg ikke spørsmålet om det er falsk, men hvordan det er mulig. For ingen annen forklaring enn at det skjedde går an å tro på.

 

Sjekk ut Gene Rosen - hans løgner om barna han "tok vare på". Utallige versjoner av samme historie, forskjellig hver gang. Det sirkulerer video av hans øvelse på disse intervjuene. Han ble dessuten observert gående rundt brannstasjonen hvor hovedkvarteret for øvelsen og skuespille var.  Han er fotografert foran skiltet "all must sign in" og der portapottiene stod. Øvelse - øvelse er det som lyser av det hele og flere har vitnet om at det var øvelse. Det er heller ikke naturlig oppførsel at annenhver intervjuet forelder eller pårørende flirer seg gjennom intervju når 25 stk er drept.

 

Media vil gjerne at den offisielle historien skal råde livet ut, for da slipper de å avsløre at de var med på spillet.

Lurer på hvor mange fra den bransjen som er på diskusjonsfora og hele tiden sår "tvil" om denne saken.

Jeg har sett mange...

 

En kommentar til siste setningen din:

Jeg vil ikke sitte igjen med følelsen å ha kasta bort så mye tid på medieløgner.

 

 

 

Endret av clink
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvorfor skulle de ansatt dårlige skuespillerne når de først skulle ha noen til å late som? 

 

Edit: Må være tidenes dårligste cover up da..? Eller en sjansene større for at de bare er vanlige mennesker og det er hvorfor du oppfatter dem som dårlige skuespillere? Vanlige mennesker er gjerne ganske shit på skuespill ja, de er ganske dårlige på å holde faktaene rette også når de er emosjonelle og prater om noe vondt de har opplevd. 

 

Det hele er dårlig utført - virkelig dårlig, men den korrupte mediebransjen er som ekkokammer som viderefører løgnene.

Det er derfor det hele ser ut til å fungere. Media er like skyldige som de som arrangerer skiten, for de stiller aldri spørsmål ved troverdigheten. Om de en sjelden gang vier en setning om "påstandene om juks" så er det kun stempling som konsp.teoretiker som gjelder, for det får sauene til å følge samme sporet.

 

Men media skaffer seg jo konstant fiender som misliker dritten deres. De som ser igjennom skuespillet er jo neppe gode mediekunder (hvordan kan noen være det?.

Endret av clink
Lenke til kommentar

De ønsker ikke dårlige skuespillere, men kan ikke bruke kjente skuespillere heller.

 

De kunne ikke rive tårnene i World Trade Center på en vanlig måte, når det skulle se ut som en terroraksjon. Og hvis tårnene skulle falt mot sidene mot andre tilfeldige blokker, ville det hele blitt mer omfattende. 

Trumps hjem kunne da blitt truet?

 

Den 11. ble to tårn av lik høyde angrepet, en kan sikkert si at disse tårnene også representerer tallet 11. 

 

Og etter slike terroraksjoner dukker alltid passene til gjerningsmennene opp, på en tilfeldig måte. I nærmeste søppelbøtte eller lignende.

Endret av festus haggen
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg kan spørre sånn:

 

Har du glemt rettsmedisineren Wayne Carver som kjører et sykt enmanns-show på pressekonferanse hvor alvorligheten råder, men politimenn bryter ut i bredt flir mens rettsmedisineren fremfører sine løgner og psykopat-oppvisning?

 

Har du glemt Robbie Parker som holder en hyperventilerende (grine-)tale, men sekundet før han skal på kamera kommer fleipende inn og lurer på om han skal lese rett fra manuskript?

Samme mann Parker har "begge døtrene" på photoshoppet bilde hvor den "døde" sitter på en helt umulig måte på låret hans. Dette foreldreparet har innrømmet photoshopping, men unnskyldt med at de pynta bildet (eller hvordan det var). Datteren var på Superbowl i etterkant....

 

Med rettsmedisineren vet jeg ikke helt hva du prøver å insinuere?

 

Intervjuet med Robbie Parker skal jeg innrømme er veldig rart - det får konspirasjonsteoretikeren i meg til å rope. Han smiler definitivt før han går opp til mikrofonen, noe som jo er unormalt med tanke på at datteren døde dagen i forveien.

 

Likevel: mennesker er mennesker. Han har nettopp opplevd det utenkelige, kanskje har det ikke helt gått opp for han, kanskje var det noen som fortalte noe morsomt rett før han gikk på som i et lite øyeblikk fikk han til å glemme det horrible, kanskje møtet med et samlet pressekorps gjorde at hjernen og kroppen reagerte på en absurd og irrasjonell måte. Det finnes faktisk mennesker som møter stor sorg ved å le og smile det bort.

 

Men jeg er litt enig - det er rart og det er neppe slik jeg ville reagert, men rar oppførsel er ikke nok til å bevise at han er en kriseskuespiller eller at Sandy Hook er en stor konspirasjon. Det må mer til, spesielt når jeg - som på ingen måte er en ekspert på feltet - allerede har debunket to av de såkalte "bevisene" med enkel logikk og noen raske nettsøk. 

 

Som en lenger oppe i tråden sa: hvis en hemmelig kabal av mektige menn absolutt vil arrangere en skolemassakre for å oppnå et eller annet mål, bare manipuler en eller annen psycho til å gjøre det. Langt billigere og langt enklere enn å betale tusenvis av mennesker til å lyve, spille og dekke over. 

 

Fokuser heller på en konspirasjon med litt mer troverdighet enn Sandy Hook. Det er nok å ta av, og sikkert noen som er reelle også. 

Endret av Gamasj
Lenke til kommentar
 

Jeg tror vi alle har blitt lurt pga krig, konflikter osv vi vanlige medborgere av jordkloden har blitt utnyttet til å tro og støtte usannheter, det beste er derfor å boikotte krig, ignorer konflikter som usa har med andre landene

 

jeg tror på julenissen fordi ifølge newton om det finnes lys så finnes det mørk, for every action, there is always a reaction

 

jeg har derfor laget en dikt om hva newton mente 

 

"there is no day if it was no night

there is no darkness if it was no light

pass me a cold beer + a fat spliff i will continue this poem"

 

som dere ser, så er alt i denne verden like viktig, og likegyldig, det ene som det andre, godhet er likegyldig som ondskap, ingenting eksisterer uten det ene alene

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Hvorfor skulle de ansatt dårlige skuespillerne når de først skulle ha noen til å late som? 

Edit: Må være tidenes dårligste cover up da..? Eller en sjansene større for at de bare er vanlige mennesker og det er hvorfor du oppfatter dem som dårlige skuespillere? Vanlige mennesker er gjerne ganske shit på skuespill ja, de er ganske dårlige på å holde faktaene rette også når de er emosjonelle og prater om noe vondt de har opplevd.

 

 

Det hele er dårlig utført - virkelig dårlig, men den korrupte mediebransjen er som ekkokammer som viderefører løgnene.

Det er derfor det hele ser ut til å fungere. Media er like skyldige som de som arrangerer skiten, for de stiller aldri spørsmål ved troverdigheten. Om de en sjelden gang vier en setning om "påstandene om juks" så er det kun stempling som konsp.teoretiker som gjelder, for det får sauene til å følge samme sporet.

Men media skaffer seg jo konstant fiender som misliker dritten deres. De som ser igjennom skuespillet er jo neppe gode mediekunder (hvordan kan noen være det?.

Du prøvde å bevise at noe var muffins med 911 ved å vise til Bollyn og AE911. Bollin viser sine hovedteori (sprengningen av nabobygget og brannen) med bilde bevis, bilde bevis som er veldig enkelt å vise til at skjedde etter at tårnene kolapset, selv om bollyn hevder noe annet. Endten så lyver han for publikumet sitt eller så har han særdeles dårlig utviklet kritisk sans og undersøkende evner. Siden han er (eller sier han er) journalist så heller jeg på bevist løgn. Hvorfor lyver han bevist?

AE911 har jeg bevist gjentatte ganger at farer med løgn, manipulasjon av data og unlathet av data og beviser som ikke passer til des historie, Hvorfor driver på med det? Du har foresten fortsatt ikke komet med noe kritikk av sharper printings lnken jeg ga deg, har du ikke funnet noen feil i bevisene han presenterer?

 

Du prøvde å bevise at Obama sin fødselsattest var felsk, men bevise du presenterte, beviste bare at Obama sin attest var korekt utfylt og at etthvert korekt utfyl fødsels kort vill fått akkurat samme resultat hadde det blitt "sjekket" på samme måte. Det eneste som var litt spesielt var at stempelet hade ca samme vinkel, men plasseringen var feil.

 

Jeg regner med at når du nå kommer med en så alvorlig påstand som at skutte barn ikke ble skutt så står du med gode solide beviser og ikke phykoanalyse av et menneske som akkurat har miste noe av det kjæreste han har. Hvis du skal begynne å prøve å finne rasjonel oppførsel til en slik person så lykke til, bare tenk på hvor rasjonel og emsonel en tenåring er etter et kjærlighetsbrudd og gang det med 100 så får du det. At han forandrer sinstemning kan feks være noe så enkelt som at han tenkte "nå må jeg ta meg sammen, datteren min vill at jeg skulle ta meg sammen" og så tenke en glad tanke om henne eller le av en absurd situasjon det er eller en situasjon de var i en gang i tiden. Hjernen din er over alle steder. Hvis du noen gang har vært i nørheten av å oppleve noe traumatisk så vil du forstå hvor ustabil hjernen din kan bli.

 

Jeg diskuterte den saken der med en engang, og spurte bare grunnlegende spørsmål som hva som må til for at en slik plan skal fungere og da raknet det fort. Familieforbinelser i flere ledd, jobber, tidligere kolegaer, vener av barna, framtidig venner av barna, bosted, skolehistorie osv. Du sier at disse folke er så syke at de setter i stand alt dette, det er jo ingenting i forhold til en syk kar som går inn på skolen og skyter løs.

 

Og foresten, det skjer skyteepisoder og skoleangrep HELE tiden i usa, dette var første gang en barneskole ble rammet i stor skala. Og hva kom ut av det? Ingenting. Ny stor skoleskyting, resultat? Ingenting. Kansje det skjer noe nå, men tvilder på det. Du må også husk at USA er et ekstremt voldelig land med mye skytinger. Jeg har selv opplevd skyting og forsøk på ran med våpen derborte. Det er en av grunnen for at folk ikke vil gi fra seg våpnene, for å beskytte seg mot slike (om det faktisk gir en beksytelse er en annen sak)

 

Og hva med knivangrepe (på skolene i usa) som er der, eller terror angrepet i Torinto, og alle de andre angerepene, er de også falske. Og hva med alle de andre tidligere skolemasakrene, er de også falske? For hvilket formål da?

https://en.m.wikipedia.org/wiki/List_of_attacks_related_to_primary_schools

 

Historene er full av folk som sikter seg in mot enkle mål. Hvorfor skulle Sandy Hook være anerledes?

  • Liker 3
Lenke til kommentar

ondskap er like nødvendig som godhet fordi uten onskap så vil vi ikke vite hva som er godhet, og uten godhet så vil vi ikke vite hva som er ondskap. som jeg har sagt mange ganger tidligere, alt i denne verden er nødvendig og alt har en betyning, selvom det kan være vanskelig å se bedtyninger noenganger

uten djevelen, så ville ikke julenissen eksistert og uten julenisse så ville ikke djevelen eksistert, hvis det ene finnes, så må detandre motsatte også eksisterer, en ting kan ikke bare eksisterer ene og alene

Lenke til kommentar

hvis det finnes pluss så finnes også minus, hvis det finnes deling så finnes også ganger, akkurat som bjørnstjerne bjørnsom vs henrik ibsen, bjørnstjerne var glad, positiv og sa engang som i nasjonal sangen ja vi elsker dette landet som det stiger frem, furet værbitt over vannet med det tusen hjem elsker elsker det og tenker på vår far og mor på den saganatt som senker drømmer på vår jord på den saganatt som senker senker dræmmer på vår jord og mens har vi henrik ibsen var litt negativ og emoz siden han likte ikke mennesker så godt og synes vi er fæle med sin en folkefiende, men som vi alle kan se, begge av dem hadde rett på hver sin måte, og at begge er likegyldige/ viktige personer i historien

Lenke til kommentar

En viktig person i historien er også dronning Elizabeth, og i forbindelse med det nye oldebarnet ble det vist bilde av dronning Elizabeth på en hest. Altså, hun red på en hest i en alder av 92 år. Tror dere på dette? Kan riktignok ha vært en snill hest, men det så ikke ut til å være noen utgammel hest heller. 

Tidligere var det en artikkel om en svenske som syklet i en alder av 105 eller noe sånt. Men det å ri på en hest er enda litt vanskeligere, man må komme seg opp på hesten og det kan få større konsekvenser å falle av en hest enn å falle av en sykkel. 

Dronning Elizabeth er sentrum for diverse konspirasjoner, og flere tror at hennes reelle alder kan være mer enn 92 år, og at hun er direkte sjef for mye av verdens ondskap.

Endret av festus haggen
Lenke til kommentar

En viktig person i historien er også dronning Elizabeth, og i forbindelse med det nye oldebarnet ble det vist bilde av dronning Elizabeth på en hest. Altså, hun red på en hest i en alder av 92 år. Tror dere på dette? Kan riktignok ha vært en snill hest, men det så ikke ut til å være noen utgammel hest heller. 

Tidligere var det en artikkel om en svenske som syklet i en alder av 105 eller noe sånt. Men det å ri på en hest er enda litt vanskeligere, man må komme seg opp på hesten og det kan få større konsekvenser å falle av en hest enn å falle av en sykkel. 

Dronning Elizabeth er sentrum for diverse konspirasjoner, og flere tror at hennes reelle alder kan være mer enn 92 år, og at hun er direkte sjef for mye av verdens ondskap.

 

https://www.youtube.com/watch?v=CxKD4_p9SyY

Altså, du lurer på om en person som har rid hele livet fortsatt klarer å ri i gammel alder? Litt vag argument der kansje. Det er vel bevist at hun er en ganske sprekk dame for sin alder og hun har nokk av hester å velge mellom. Tror de ikke tar noen sjangser der i gården. Vil foresten si at det er vanskligere å sykle en å ri, da du må ha fart på sykkelen for å få den stabil for mindre feil.

 

Og foresten, hun (eller rettere sagdt tronen) har vært leder for verdens største imperie så selvfølgelig har hun og tronen hatt en finger med i mye av det som har foregått i verden. hva forventer du når en styrer over 1/3 av verden? Hvor mye hun bidrar med i disse dager er mer vanskelig å si da tronen ikke har like mye makt som den engang hadde bare 50-100 år tilbake i tid, men vi fortsatt lider med følgende av agjørelsene som ble tatt på den tiden.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Endelig har dronning Elizabeth avlyst noe pga dårlig helse, men det er vel bare et spørsmål om tid før hun/han kommer seg ovenpå igjen og fortsetter som før. 

 

Begynner for alvor å lure når jeg ser disse tallene om mistenkte Jarrod Warren Ramos. 

 

https://dbstatic.no/69972847.jpg?imageId=69972847&x=0&y=0&cropw=100&croph=86.363636363636&width=980&height=590

 

Alder ved arrestasjon: 33

 

Fødselsdato: 12-21-1979 =(3-3-1979)

 

Bokføringsdato: 03-05-2013 (to 3-tall =33)

 

33 er 3 ganger 11, og 11 skal være et tall eliten liker pga det representerer den ytterste uorden. 

 

Noen driver dette med jakten på 33 og 911 (11. september), helt til å lage de rene mesterverk:

 

 

(merk at de siste sifrene i videolinken er 33...)

Endret av festus haggen
Lenke til kommentar

Endelig har dronning Elizabeth avlyst noe pga dårlig helse, men det er vel bare et spørsmål om tid før hun/han kommer seg ovenpå igjen og fortsetter som før. 

 

Begynner for alvor å lure når jeg ser disse tallene om mistenkte Jarrod Warren Ramos. 

 

https://dbstatic.no/69972847.jpg?imageId=69972847&x=0&y=0&cropw=100&croph=86.363636363636&width=980&height=590

 

Alder ved arrestasjon: 33

 

Fødselsdato: 12-21-1979 =(3-3-1979)

 

Bokføringsdato: 03-05-2013 (to 3-tall =33)

 

33 er 3 ganger 11, og 11 skal være et tall eliten liker pga det representerer den ytterste uorden. 

 

Noen driver dette med jakten på 33 og 911 (11. september), helt til å lage de rene mesterverk:

 

 

(merk at de siste sifrene i videolinken er 33...)

Noen ganger lurrer jeg på hva slags sider du går på og hva slags folk som har tid til å se etter "mønstre" over alt. Når jeg er inne på konspirasjons sider så er der alltid noe "hellig" og "spesielle" tall som mystisk nokk altid dukker opp og en får hvis en legger sammen eller trekker ifra noe. Tall som ofte går igjen er 1/3/6/7/9/11. Og dette brukes som bevis på at noe høyere står bak. Hva Faen er det folk røyker nå om dagen, litt enkel tall teori viser jo at tallene 1/3/6/7/9 er halvpartene av tallene mellom 1 og 10 og vill alltid forekome, og forekomer de ikke så kan du lett adere eller subraktere for å få tallene. Altså så får du tallene du "vill" ha. Hadde han vært bokket en annen dag så hadde det blitt brukt som argument for noe annet.

 

Og hvorfor er det så viktig med daten til akkurat han her? Hva med datoen for han som knivstak en barnebursdag borte i USA, med bare invandrer barn? Kanjse en ikke klarte å lage noe spesiel dato av det?

 

Problemet er at volsome hendelser skjer hele forbaske tia i USA, der er jo en massekyting en til to ganger i uka, så der er null problem med å finne masseskytinger som passer overens med enhver konspirasonsteolog.

 

Og foresten, jeg er ganske så sikker på at du troller, all den tid du nekter å ettergå selv de enkleste metodene for å bevise hva du sier og står for.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...