Gå til innhold

Samsung Galaxy S7/S7 Edge diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei!

Er det noen som har problemer med at alle lydene forsvinner plutselig fra telefonen? At den plutselig går i stillemodus, selv om alt av lyder er slått på. Til og med Spotify er stille når det spilles lyd. Fungerer etter restart da, men det har blitt mange av dem i dag.

Jeg sliter med dette. Har ikke funnet noe fiks, men heller ikke opplevd det etter jeg oppdaterte i dag tidlig. Kan være tilfeldig, men vi får se!

Lenke til kommentar

Hadde ikke noen problemer med min S7E, men siden oppdateringer ofte er til det bedre lastet jeg den ned for 2 dager siden. Fortsatt fungerer telefonen like bra som før, men batteritiden fikk et realt løft og det er jo bare positivt. Nå er det 1 døgn og 13 timer siden forrige lading, fortsatt 64% igjen og det med en god del bruk. Rett og slett imponerende med tanke på at alt mulig står på samt bruk av AOD.

Lenke til kommentar

Ser ut som om always on display ikke justerer lysstyrken skikkelig etter oppdateringen, selv om autojusteringen fungerer ellers bra med påslått skjerm. Blir altfor mørk AoD i vanlig rombelysning. Andre som erfarer dette?

Hos meg virker det som om det funker helt fint. Ser i hvertfall at den driver å endrer seg.

Lenke til kommentar

 

LED-coveret mitt fungerer heller ikke etter siste oppdatering. Noen andre?

Prøvde å oppdatere men ble avbrutt....overbelastning kanskje.

Fikk beskjed om å prøve igjen senere men LED visning i coveret fungerer ikke lengre.

Selv om mobilen ikke ble oppdatert.

 

Hva mener du med "LED visning i coveret"? Siden coveret bruker NFC, så er det greit å sjekke om NFC er på.

https://news.samsung.com/global/meet-the-led-view-and-other-new-covers-for-the-galaxy-s7-and-s7-edge

Lenke til kommentar

 

Fikk updaten tidlig Lørdag. I morgen skal jeg på jobb (Stedet med elendig/null dekning).Spent på å se om updaten har gjort at jeg ikke mister dekningen/slipper å restarte telefonen etter jobb.

Hvordan gikk det ?
So far, so good. Lot telefonen også ligge på kontoret i noen timer (Hvor det er null dekning grunnet veggene). Etter jeg forlot kontoret gikk den rett på 4G+ uten problemer. Har ikke opplevd å miste dekningen etter dette (Eller behøvd å restarte telefonen), noe som alltid var en nødvendighet før, etter jeg hadde vært på steder uten dekning. Gir det ut resten av kvelden og morgendagen, for å se om den begynner å tulle seg.

 

Men så langt virker det som om updaten har gitt effekt for min del ;)

Endret av SAS1984
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...