Gå til innhold

Samsung Galaxy S7/S7 Edge diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

 

Har ikke fått noe via OTA, men SmartSwitch på Pcen har funnet den nye firmwaren. Oppgraderer nå, blir spennende :-)

 

Vi venter spent nå :)

 

Er det noen med Telia eller andre leverandører som opplever de samme utfordringer med dekningsbrudd?

 

Jeg har Telia, aldri mistet dekning. Befinner meg i Oslo:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Har ikke fått noe via OTA, men SmartSwitch på Pcen har funnet den nye firmwaren. Oppgraderer nå, blir spennende :-)

 

Vi venter spent nå :)

 

Er det noen med Telia eller andre leverandører som opplever de samme utfordringer med dekningsbrudd?

 

Ja, jeg. Telia og problemer.

Lenke til kommentar

Takker for kjappe svar folkens!

 

Det skjer ingenting når jeg kjører SmartSwich heller. Kan legge til at jeg har en ulåst modell og abb fra Telenor.

 

Det rare er at denne tlf har 2 apper fra Telenor, online og mine kontakter, det hadde ikke min første S7 edge

Endret av Vallhall
Lenke til kommentar

Hei!
Er det noen som har problemer med at alle lydene forsvinner plutselig fra telefonen? At den plutselig går i stillemodus, selv om alt av lyder er slått på. Til og med Spotify er stille når det spilles lyd. Fungerer etter restart da, men det har blitt mange av dem i dag.

 

 

Takker for kjappe svar folkens!

 

Det skjer ingenting når jeg kjører SmartSwich heller. Kan legge til at jeg har en ulåst modell og abb fra Telenor.

 

Det rare er at denne tlf har 2 apper fra Telenor, online og mine kontakter, det hadde ikke min første S7 edge

Jeg gikk inn og trykket på manuell sjekk, laster ned nå.

Lenke til kommentar

Har ikke fått noen update på min Edge, jeg har G935FXXU1APB9 på min. Kjøpte min ulåst på Multicom.

Hvor ser dere hvilken versjon av telefon dere har?

Du har kjøpt en gråimporttelefon, du kan sjekke hvilket marked telefonens programvare (CSC) er rettet mot ved å slå *#1234# på tastaturet.

 

Hvis du filtrerer på G935FXXU1APB9, så ser du hvor programvaren hører til:

http://www.sammobile.com/firmwares/database/SM-G935F/

Endret av mandela
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...