Gå til innhold

Samsung Galaxy S7/S7 Edge diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

De fleste ser ingen grunn til å ikke oppgradere hvis man bare opplever fordelene og ingen problemer/bugs. På den annen side tviler jeg på at jeg vil få like mange bugs issues nå som jeg fikk fra 6 til 7.

Når man er avhengig av telefonen i jobb er det viktig at alt fungerer 100% og man oppgraderer ikke bare for å få ny funksjonalitet man evt. ikke har behov for i jobb.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Jeg kom på et par gjentakende issues jeg har opplevd etter at jeg oppgraderte, hvor den ene er høyst relevant i jobbsammenheng:

  • Kalenderpåminnelser (typisk 15 minutter før møtestart) uteblir av og til, selv om appen har de nødvendige tillatelser. Det er naturligvis mulig at dette er mer app- enn systemrelatert, men jeg tror jeg først opplevde det etter oppgraderingen.
  • Bluetooth skrur seg plutselig av mens jeg lytter. Altså ikke at headsetet disconnecter, men bluetooth skrus av på mobilen.

Igjen, merk: Jeg har bare oppgradert uten å ta re-installering.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Veldig mange IRL Livestreamers bruker S7 pga det gode kameraet. De mener de nye modellene er dårligere her.

 

Men et poeng er at ingen av de vil oppgradere til Android 8 pga div. bugs. Så det kan virke som det er lurt å vente.

Fulltime IRL Livestreamers er avhengig av at utstyret virker 100% til enhver tid og derfor en god kilde til når det er trygt å oppgradere.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Veldig mange IRL Livestreamers bruker S7 pga det gode kameraet. De mener de nye modellene er dårligere her.

 

Men et poeng er at ingen av de vil oppgradere til Android 8 pga div. bugs. Så det kan virke som det er lurt å vente.

Fulltime IRL Livestreamers er avhengig av at utstyret virker 100% til enhver tid og derfor en god kilde til når det er trygt å oppgradere.

Hvorfor bruker de ikke da HTC 10? Den hadde optisk stabilisering og kom ut samtidig som S7...
Lenke til kommentar

Finst der ein billigare måte å skifte skjerm på S7 edge? koster jo skjorta hos "original reparatør"... Har en liggende som er knust, men hadde lyst å få fiksa. Synd det skal vere so insain dyrt å skifte på edge....

 

Skifte sjølv er vel eit alternativ, har gjort dette tidligare på ein gammal sony for å sjekke korleis det gikk. Var jo litt dillete.. Og med edge er det vel litt vanskeligare..

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...