Gå til innhold

Samsung Galaxy S7/S7 Edge diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Hei, har en samsung galaxy s7. Når jeg prøver å ringe nummeret til noen går ikke samtalen igjennom. Det virker som om personen har slått av telefonen/gått tom for strøm. Det har de ikke. Alle andre samtaler går igjennom bortsett fra når jeg prøver å ringe til EN person. Hva kan problemet være?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei, har en samsung galaxy s7. Når jeg prøver å ringe nummeret til noen går ikke samtalen igjennom. Det virker som om personen har slått av telefonen/gått tom for strøm. Det har de ikke. Alle andre samtaler går igjennom bortsett fra når jeg prøver å ringe til EN person. Hva kan problemet være?

Hei, det KAN være at den du ringer har blokkert deg. Med vilje eller ikke. 

 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P

Fikk OREO oppdatering til S7 idag. Har noen oversikt over hva som blir bedre eventuelt dårligere med Oreo? Vil gjerne vite om alt funker før jeg oppdaterer...

Lenke til kommentar

Hei, har en samsung galaxy s7. Når jeg prøver å ringe nummeret til noen går ikke samtalen igjennom. Det virker som om personen har slått av telefonen/gått tom for strøm. Det har de ikke. Alle andre samtaler går igjennom bortsett fra når jeg prøver å ringe til EN person. Hva kan problemet være?

Hadde også noe lignende da 4G og/eller WiFi-ringing kom i en update. Sjekk om det funker om du deaktiverer disse?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P

Hei, har en samsung galaxy s7. Når jeg prøver å ringe nummeret til noen går ikke samtalen igjennom. Det virker som om personen har slått av telefonen/gått tom for strøm. Det har de ikke. Alle andre samtaler går igjennom bortsett fra når jeg prøver å ringe til EN person. Hva kan problemet være?

 

Det var en bug på iPhone 6s som gjorde at noen kontakter ble blokkert helt uten grunn. Det skjedde med den 6s jeg hadde akkurat da. Fikk ikke telefoner fra en person. Fant ut etter mye om og men at iOS hadde blokkert han av seg selv. Så om han har iPhone, kan det være feilen.

Lenke til kommentar

Oppdaget noe rart i Snooker Stars etter oppdateringen. Nå er hastigheten i spillet plutselig 30fps (ser det ut som). På Nougat var den 60fps. Ytelsen ser ikke ut til å ha blitt redusert i andre spill.

 

Ytelsesinnstillingen står på "Høy", så det er ikke problemet.

 

Ikke imponert.

Endret av Whitestar127
Lenke til kommentar

Oppdaget noe rart i Snooker Stars etter oppdateringen. Nå er hastigheten i spillet plutselig 30fps (ser det ut som). På Nougat var den 60fps. Ytelsen ser ikke ut til å ha blitt redusert i andre spill.

 

Ytelsesinnstillingen står på "Høy", så det er ikke problemet.

 

Ikke imponert.

Tror nesten du må klage til utvikleren av appen om det altså....
  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Jeg ser ingen grunn til ikke å installere den nye updaten. Det er heller ikke nødvendig å ta reset med mindre du skulle oppleve problemer - jeg synes i alle fall det er greit å slippe å bruke lang tid på å få på plass alt slik jeg til ha det. Med S7-en har jeg oppgradert hver gang uten reset, og aldri opplevd problemer. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...