Gå til innhold

Hva hvis trump blir president?


Anbefalte innlegg

 

Mer seriøs ja, han har litt å gå på foreløpig ihvertfall... hehehe

 

"Mange har antatt at han vil bli mer moderat i fremtoningen. Antakelsen fikk et skudd for baugen da Trump helt i sluttfasen av Indiana-valget, og på et tidspunkt der han egentlig allerede hadde nominasjonen i lommen, rykket ut med luftige anklager om at Ted Cruz’ far hadde en hånd med i drapet på John F. Kennedy i 1963." 

 

http://www.aftenposten.no/meninger/kommentarer/Det-skulle-vare-umulig_-na-er-Trump-kandidat--Frank-Rossavik-8455956.html

 

Jepp, som sagt: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1696575&p=23226504

Og besvart: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1696575&p=23226583   :)

 

 

Oj ja, begynner å gå helt surr i alt røret hans her, who can blame me ;)

 

Litt mer om den siste one-linern hans og Fox news som tok det hele på fullt alvor.......

https://www.youtube.com/watch?v=gqljp91yejM

 

Det er nesten så man får litt medlidenhet for Cruz, nesten.

Endret av Thoto79
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sitter og titter på Legal View med Ashleigh Banfield på CNN USA.

Live breaking news akkurat nå: "Kasich to suspend presidential campaign. Was en route to fund-raiser when he had a change of heart. Cancels planned media event, making statement at 5PM ET."

 

Så da er det kun 1 kandidat igjen på republikansk side.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Må bare ikke få denne Trump inn i det hvite hus.
Når man ser på krumspringene og uttalelsene, skjønner man at det er en stormannsgal splint av dimensjoner det er snakk om.
 

"Gud har skapt meg til å bli historiens største president" og sånt noe.
Det er akkurat samme som Hitler og Napoloen holdt på med han driver med. Jeg er overbevist om at det blir kaos og krig hvis den fyren faktisk ender opp bak spakene. Farlig farlig. Det må ikke få skje.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Går man inn på dagbladet nå lyser denne meningen deg rett i fleisen. Ett stykk illsint sosialist drar nå både rasismekortet og en haug av andre feilrepresentasjoner anngående Trump. Med tanke på at dette er hovedkilden det norske folk drar sine totalt feilslåtte konklusjoner fra er det naturlig at den selværklerte sosialdemokraten Bernie Sanders får såpass støtte her på berget.

 

http://www.dagbladet.no/2016/05/04/kultur/kommentar/meninger/utenriks/usa/44118402/

 

Om du vil ha sannheten, sjekk ut videoene:

 

 

Endret av Thitorkin2
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Aviser er jo typisk svært røde, og dermed også folk flest siden det er en utpreget saueflokkmentalitet der folk bare følger etter det andre gjør uten å tenke selv.

Sosialister er jo også svært, svært glad i å bruke andres penger, og tar gladelig imot ubegrenset antall flyktninger for å vinne stemmer blant saueflokken, så lenge det ikke går utover dem selv selvsagt. Det er noe med å virke medmenneskelig, myk og naiv.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

"Trump has promised that he would act more presidential but when he gets pressed on why he hasn’t yet, his response is that he has to knock out his last two opponents in the GOP primary."

 

Han ser ut til å vinne Indiana, og har isåfall allerede i praksis "knocked out" de to andre gjenværende kandidatene. 

Enkel måte for ham å vise at han holder ord om han justerer og blir litt mer seriøs, og det motsatte hvis han fortsetter bla. med latterlige konspirasjonsteorier fra sin redaktørkompis i National Enquirer. Tenker det viser seg allerede i morgen.

 

Jeg forstår ikke helt hvorfor han ikke kan "unpresidential" også under valgkampen mot Hillary. Her burde det vel bare være å gå til frontalangrep, så mye tvilsomme ting som hun har på seg. 

 

 

Ja i beste retard Trump ånd vil du vel se at han kritiserer klærne hennes...?

Lenke til kommentar

Gleder meg til Trump vs Putin. Skal finne frem godstolen, øl og potetgull og nyte forestillingen så lenge den varer. Blir spennende å se hvem som trykker på " nuke " knappen først

Trump har sammen med den berømte berling USA Israel muren også sagt at han skal bli "Godvenn med Putin"! Sikkert gi ham Norge i gave eller noe på et fat.

Lenke til kommentar

Må bare ikke få denne Trump inn i det hvite hus.

Når man ser på krumspringene og uttalelsene, skjønner man at det er en stormannsgal splint av dimensjoner det er snakk om.

 

"Gud har skapt meg til å bli historiens største president" og sånt noe.

Det er akkurat samme som Hitler og Napoloen holdt på med han driver med. Jeg er overbevist om at det blir kaos og krig hvis den fyren faktisk ender opp bak spakene. Farlig farlig. Det må ikke få skje.

Jeg tror han ligner Berlusconi mer enn Hitler, men en Berlusconi uten like mye korrupsjon.

 

Han klarer ikke å bli like overfladisk og dumme i august som han har gjort hittil. Han har mye å endre hvis han virkelig ønsker å bli president.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Dette var et meget positivt resultat. Flott at Cruz tok til fornuften. Da er det bare å tro og håpe at Trump klarer å vinne over Hillary. Blir en tøff kamp, men jeg tror like sterkt som før at han vil vinne.

Forstår ikke at høyrevridde folk her inne, over myndighets alder går inn for noes som vil være landsvik.

 

Du er ikke amerikaner!!! Norge er avhengige av NATO å jammen yter vi til nato også.

 

Voks opp, det er ikke lov i mine øyne til å støtte en president som er for å nedlegge NATO. Shit jeg vil heller hatt en ny Bush.

Lenke til kommentar

Aviser er jo typisk svært røde, og dermed også folk flest siden det er en utpreget saueflokkmentalitet der folk bare følger etter det andre gjør uten å tenke selv.

Sosialister er jo også svært, svært glad i å bruke andres penger, og tar gladelig imot ubegrenset antall flyktninger for å vinne stemmer blant saueflokken, så lenge det ikke går utover dem selv selvsagt. Det er noe med å virke medmenneskelig, myk og naiv.

 

Jeg er ikke sosialist, Trump har mye sosialist i seg, nasjonalsosialist.

Lenke til kommentar

Hillary Clinton er en svak kandidat, en av USAs mest forhatte personer og politikere. Hun har et utall skjelett i skapet mens Trump gir fullstendig faen i sine.

 

Uansett mener jeg en President Trump tross alt er bedre for USA enn en President Clinton.

 

Mon tro om republikanerne håper folk vil ty til fornuften og velge Sanders i stedet?

Bedre for USA, værre for Norge ditt fedreland.

 

Glad jeg bor i Sverige.

 

Jeg drar nok til Halden eller Fredrikstad for å feire 17.mai med kidden og madammen.

 

Jeg tror seriøst at det er en av de siste 17 mai vi feirer, og jeg ser det nå som dagen nermer seg, og Trump står rede som president. En sorgens dag for Norge å ha den tullingen der som president.

 

Jeg er snill nå for jeg kaller ham en tulling, trass det han vil forårsake av ulykke og tenners gnissel for vårt land.

Endret av Gouldfan
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...