Gå til innhold

Hva hvis trump blir president?


Anbefalte innlegg

Ny kontrovers på trappene:

Trump: La transseksuelle bruke hvilket toalettet de har lyst til.

Cruz: Reinspikka galskap! Dette er politisk korrekthet løpt løpsk!

 

Lez get ready to rumble... again!  :grin2:

 

Haha. Det skinner vel igjennom nok en gang her at Trump er overalt politisk og noe må da nødvendigvis dette ned på den fornuftige liberale sia av sakene, sånn i tillegg til all galskapen og ignoransen som han bruker mest som white trash velger bait.

 

Cruz derimot sitter fast med begge bein i ekstremist søla, der vil det religiøse trumfe alt alltid uansett. Så når det står om to onder av dette kaliberet så kjenner jeg at skap-ateisten Trump utrolig nok vil være the sane choice. Og det sier ikke bare litt :p

 

Heldigvis blir det en demokrat til slutt, hvis ikke hadde nok dette gått brå-fort ifra å være en komedie til å bli en guffen grøsser.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817324

Chris Walken om Trump :

 

Walken is a rough contemporary of Donald Trump, also from Queens – although Trump is from Jamaica Estates, a much posher neighbourhood than immigrant Astoria. I wonder what Walken sees when he regards Trump; something the rest of us don’t, perhaps. “His speech pattern is very much that particular part of New York,” he says. “I never met him as a kid, but he could’ve been one of those kids that I grew up with.”

Always hustling?

“Sure. Even the hair. He’s recognisable to me. I hope that Hillary Clinton is the next president. When I watch the Republicans, I don’t know how they ever – I’ve never seen such a group. Now they’re yelling at each other about their wives? It’s crazy. It’s high school. ‘Little Marco and Lyin’ Ted?’ ‘You’re a bully!’ It’s not even high school. It’s like seven-year-olds.”

Lenke til kommentar

 

Det ser uansett ut plutselig som om alle Preppersene i statene hadde rett.

 

Skulle gjerne hamstret hermetikk selv, og våpen..

 

Du har ikke lov å eie noe ordentlig våpen i Norge vet du. ;)

 

Det er reservert for kriminelle.

 

 

Selv Mullah Krekar vet at det bare er å ta jegerprøven, eller melde seg inn i en skytterklubb.

 

 

Jegerprøven klarer selv et barn, og siden må du treffe blinken to ganger, noe jeg også klarte som barn.

 

Man må altså være blind for å ikke få ha våpen i Norge.

 

 

Helautomater og maskingevær er ikke lov, samt maskinpistoler.

 

Pistol, Salong, Rifler, og hagler er lov.

 

Jeg husker ikke hvordan det er med automathagle og pumpehagle, men det er iallefall lov med over under, side ved side...

 

 

Breivik fikk da registrert sitt våpen, det var et effektivt halvautomatisk så vidt jeg forstod, og ville ha vært effektivt selv i en krig.

Endret av Gouldfan
Lenke til kommentar

Relativt til hvor langt på bærtur USA er.

 

Så anbefaler jeg alle å se Michael moores Where to invade next.

 

Jeg visste at USA hang etter Europa på forskjellige punkt, men jeg trudde ikke der sto så ille til..

 

Vi har mye å være stolte av i Europa ;-)

Helt sikkert, men å bruke Michael Moore sine vurderinger blir som å bruke Bill OReilly til å vurdere Europa.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Relativt til hvor langt på bærtur USA er.

Så anbefaler jeg alle å se Michael moores Where to invade next.

 

Jeg visste at USA hang etter Europa på forskjellige punkt, men jeg trudde ikke der sto så ille til..

 

Vi har mye å være stolte av i Europa ;-)

Helt sikkert, men å bruke Michael Moore sine vurderinger blir som å bruke Bill OReilly til å vurdere Europa.

Joda , men her påpekte han jo mangler som usa har.

 

 

Men det største problemet usa har er jo frykt ..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

US hadde i hvertfall hatt vett nok til å henrette Breivik (billigere enn at han sitter livet ut i fengsel , på *vår* regning !) og ikke dillet med han som vi gjør , f.eks Ted Bundy var en fæl mann og fikk det han fortjente imo.

Endret av Slettet+9817324
Lenke til kommentar

 

 

Relativt til hvor langt på bærtur USA er.

Så anbefaler jeg alle å se Michael moores Where to invade next.

 

Jeg visste at USA hang etter Europa på forskjellige punkt, men jeg trudde ikke der sto så ille til..

 

Vi har mye å være stolte av i Europa ;-)

Helt sikkert, men å bruke Michael Moore sine vurderinger blir som å bruke Bill OReilly til å vurdere Europa.
Joda , men her påpekte han jo mangler som usa har.

 

 

Men det største problemet usa har er jo frykt ..

Og Bill O Reilly påpeker det som mangler i Europa....
Lenke til kommentar

 

 

 

Relativt til hvor langt på bærtur USA er.

Så anbefaler jeg alle å se Michael moores Where to invade next.

 

Jeg visste at USA hang etter Europa på forskjellige punkt, men jeg trudde ikke der sto så ille til..

 

Vi har mye å være stolte av i Europa ;-)

Helt sikkert, men å bruke Michael Moore sine vurderinger blir som å bruke Bill OReilly til å vurdere Europa.
Joda , men her påpekte han jo mangler som usa har.

 

 

Men det største problemet usa har er jo frykt ..

Og Bill O Reilly påpeker det som mangler i Europa....

Det er jo sikkert mye som mangler i europa også . Har du et eksempel på hva han mener vi mangler?

Lenke til kommentar

 

 

 

 

Relativt til hvor langt på bærtur USA er.

Så anbefaler jeg alle å se Michael moores Where to invade next.

 

Jeg visste at USA hang etter Europa på forskjellige punkt, men jeg trudde ikke der sto så ille til..

 

Vi har mye å være stolte av i Europa ;-)

Helt sikkert, men å bruke Michael Moore sine vurderinger blir som å bruke Bill OReilly til å vurdere Europa.
Joda , men her påpekte han jo mangler som usa har.

 

 

Men det største problemet usa har er jo frykt ..

Og Bill O Reilly påpeker det som mangler i Europa....
Det er jo sikkert mye som mangler i europa også . Har du et eksempel på hva han mener vi mangler?
Litt for off topic. Poenget er at de er begge propagandister og ikke til å stole på hvis du ønsker å se hele bildet

 

Jeg anbefaler heller å bo i hvert land og vurdere selv. Min erfaring er at det gjør det meget vanskelig å dømme hverandre som sort/hvitt.

Lenke til kommentar

 

 

 

 

 

Relativt til hvor langt på bærtur USA er.

Så anbefaler jeg alle å se Michael moores Where to invade next.

 

Jeg visste at USA hang etter Europa på forskjellige punkt, men jeg trudde ikke der sto så ille til..

 

Vi har mye å være stolte av i Europa ;-)

Helt sikkert, men å bruke Michael Moore sine vurderinger blir som å bruke Bill OReilly til å vurdere Europa.
Joda , men her påpekte han jo mangler som usa har.

 

 

Men det største problemet usa har er jo frykt ..

Og Bill O Reilly påpeker det som mangler i Europa....
Det er jo sikkert mye som mangler i europa også . Har du et eksempel på hva han mener vi mangler?
Litt for off topic. Poenget er at de er begge propagandister og ikke til å stole på hvis du ønsker å se hele bildet

 

Jeg anbefaler heller å bo i hvert land og vurdere selv. Min erfaring er at det gjør det meget vanskelig å dømme hverandre som sort/hvitt.

Sant nok:-) , men ja vi er litt vel OT nå. En tråd med pros/cons Europa vs USA hadde nok vært interessant.

Lenke til kommentar

Synes vi kan endre navnet på denne tråden til "Tråden for dem som vil gjøre narr av Trump", så kan vi andre mer oppegående opprette en ny tråd for seriøs diskusjon rundt presidentkandidat Trump.

Opprette en mer verdig tråd som speiler hans seriøsitet på en bedre måte mener du? ;) man høster hva han sår

Lenke til kommentar

 

Synes vi kan endre navnet på denne tråden til "Tråden for dem som vil gjøre narr av Trump", så kan vi andre mer oppegående opprette en ny tråd for seriøs diskusjon rundt presidentkandidat Trump.

Opprette en mer verdig tråd som speiler hans seriøsitet på en bedre måte mener du? ;) man høster hva han sår

 

Seriøsitet? Når kasich spiser som en gris og putter en hel pannekake i munnen i ett jafs da kan han bare få høre det!

Lenke til kommentar

 

 

Synes vi kan endre navnet på denne tråden til "Tråden for dem som vil gjøre narr av Trump", så kan vi andre mer oppegående opprette en ny tråd for seriøs diskusjon rundt presidentkandidat Trump.

Opprette en mer verdig tråd som speiler hans seriøsitet på en bedre måte mener du? ;) man høster hva han sår

Seriøsitet? Når kasich spiser som en gris og putter en hel pannekake i munnen i ett jafs da kan han bare få høre det!
Du lyver.
Lenke til kommentar

Da kan vi også opprette tråder for hvordan det er tillatt å spise pannekaker, og om hvor uanstendig det er at andre kandidater benytter seg av toalettet, eller hvordan det står til med svetten deres. Sånt hører ikke hjemme i en valgkampanje ihvertfall, det finnes et båtlass mer seriøse og viktige tema å tale til velgerne om, så Thoto79 har et absolutt greit poeng. Man høster hva han sår.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...