Gå til innhold

Hva hvis trump blir president?


Anbefalte innlegg

 

 

Hvilken av dem? Du mener vel Ted Cruz, han har det på programmet sitt. Tror ikke Trump bryr seg mye om det, han har muslimsk pilot som flyr ham rundt.

 

Byråene passer på:  http://www.nytimes.com/2016/03/08/us/egyptian-aviation-student-who-made-trump-threat-is-forced-to-leave-us.html?_r=1

 

Jeg har hørt Trump sagt flere ganger at styrker må inn å patruljere uroe muslimske nabolag.

 

Dersom du ikke ser det i linkene mine, så kan jeg forsikre deg om at Trump sier dette.

 

 

Okei jeg biter på.

 

Vis hvor han sa det. ;)

 

fra 8.05

 

Trump er helt enig med Cruz om å patruljere i muslimske nabolag og "uroe" muslimer.

 

Trump vil også merke muslimer med merkelapper og registrere de, litt bedre enn Hitler gjorde med Jødestjernene.

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

Jeg har hørt Trump sagt flere ganger at styrker må inn å patruljere uroe muslimske nabolag.

 

Dersom du ikke ser det i linkene mine, så kan jeg forsikre deg om at Trump sier dette.

 

Okei jeg biter på.

 

Vis hvor han sa det. ;)

 

fra 8.05

 

Trump er helt enig med Cruz om å patruljere i muslimske nabolag og "uroe" muslimer.

 

Trump vil også merke muslimer med merkelapper og registrere de, litt bedre enn Hitler gjorde med Jødestjernene.

 

Nå overdriver du veldig.

 

Alt som ble sagt var at Cruz og Trump mente politiet burde bruke mer tid på muslimske nabolag, ikke noe om Hitler og jødestjerner. ;)

Lenke til kommentar

 

 

 

Jeg har hørt Trump sagt flere ganger at styrker må inn å patruljere uroe muslimske nabolag.

 

Dersom du ikke ser det i linkene mine, så kan jeg forsikre deg om at Trump sier dette.

Okei jeg biter på.

 

Vis hvor han sa det. ;)

fra 8.05

 

Trump er helt enig med Cruz om å patruljere i muslimske nabolag og "uroe" muslimer.

 

Trump vil også merke muslimer med merkelapper og registrere de, litt bedre enn Hitler gjorde med Jødestjernene.

Nå overdriver du veldig.

 

Alt som ble sagt var at Cruz og Trump mente politiet burde bruke mer tid på muslimske nabolag, ikke noe om Hitler og jødestjerner. ;)

Jeg har sett mange Trumptaler og intervjer og jeg kan forsikre deg om at Trump har sagt at man både skal merke og registrere muslimer i USA. Dersom du har god tålmodighet så skal jeg prøve å finne det ekstreme intervjuet også.

Lenke til kommentar

 

 

 

 

Jeg har hørt Trump sagt flere ganger at styrker må inn å patruljere uroe muslimske nabolag.

 

Dersom du ikke ser det i linkene mine, så kan jeg forsikre deg om at Trump sier dette.

Okei jeg biter på.

 

Vis hvor han sa det. ;)

fra 8.05

 

Trump er helt enig med Cruz om å patruljere i muslimske nabolag og "uroe" muslimer.

 

Trump vil også merke muslimer med merkelapper og registrere de, litt bedre enn Hitler gjorde med Jødestjernene.

Nå overdriver du veldig.

 

Alt som ble sagt var at Cruz og Trump mente politiet burde bruke mer tid på muslimske nabolag, ikke noe om Hitler og jødestjerner. ;)

Jeg har sett mange Trumptaler og intervjer og jeg kan forsikre deg om at Trump har sagt at man både skal merke og registrere muslimer i USA. Dersom du har god tålmodighet så skal jeg prøve å finne det ekstreme intervjuet også.

 

Bra, stå på... og så litt "News":

 

Trump: Primary rules 'stacked against me'

 

http://www.wsj.com/articles/let-me-ask-america-a-question-1460675882

 

New York Post støtter Trump:

 

http://nypost.com/2016/04/14/the-post-endorses-donald-trump/?utm_source=twitter&utm_medium=site%20buttons&utm_campaign=site%20buttons

 

post-401156-0-67857800-1460791266_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Stygt å si det ,men det hadde vært interessant å sett om tiltakene hans hadde fungert eller fått det hele til å eskalere videre..

 

Jeg ærlig talt ikke hvordan vi skal takle radikale islamitster, men jeg frykter trumps tiltak vil føre til mer radikaisering utenfor usa.

 

Hvorfor skal den amerikanske presidenten som har tatt til orde for å trekke tilbake hæren fra alle verdens hjørner bry seg om hva som skjer utenfor USA?

Lenke til kommentar

Ser ingen grunn til å kommentere Trumps paranoide oppgulp ift. systemet. Han prioriterte NY og droppet ballen i Colorado, reglene er åpent tilgjengelig og er nøyaktig de samme som ble publisert et halvt år før primary/caucus/convention ble avholdt. Det er først i dagene etter at han fumblet i sitt ground game der at han finner grunn til å reagere.

Her ble han tatt med buksene rundt anklene, akkurat som med abortpolitikken. At han først sier de endret reglene, for så å påstå at de slemt utnyttet reglene til sin fordel indikerer at munnen går fortere enn hjernen her, og når han anklager dem for å ha utnyttet reglene så er ikke det annet enn han selv gjorde ifbm. 4 konkurser. Men gi det noen dager så har han kanskje lest seg opp litt og kommer tilbake med enda en mening, eller en ny krakilsk tweet til fansen.
 
NYP-støtten er forøvrig gitt med forbehold om at Trump endrer sine "politiske" standpunkt, endrer oppførsel, og blir mindre tynnhudet/reaktiv på twitter. Mao har han deres støtte hvis han blir en helt annen kandidat. Det er undertoner av en fleip fra deres side her, folk ler av denne på TV i USA.  :grin2: 
"Here’s how we see it.
Should he win the nomination, we expect Trump to pivot — not just on the issues, but in his manner. The post-pivot Trump needs to be more presidential: better informed on policy, more self-disciplined and less thin-skinned."

http://nypost.com/2016/04/14/the-post-endorses-donald-trump/
 
New York Observer har også gitt sin endorsement til Trump. Klart det, eieren av avisen er family. Pussig at Trump ikke roper om korrupsjon (cronyism) her. Helt greit sålenge det går i hans favør? NYO's nasjonale politiske reporter sluttet dagen etter med øyeblikkelig virkning.
"The national political reporter for the New York Observer resigned Wednesday because he was uncomfortable with the way the salmon-colored weekly covered Donald Trump, the father-in-law of publisher and real estate mogul Jared Kushner."
http://nypost.com/2016/04/13/observer-reporter-resigns-after-magazines-trump-endorsement/
 
Det er litt tidlig å sprette sjampissen ennå.

Lenke til kommentar

Ser ingen grunn til å kommentere Trumps paranoide oppgulp ift. systemet. Han prioriterte NY og droppet ballen i Colorado, reglene er åpent tilgjengelig og er nøyaktig de samme som ble publisert et halvt år før primary/caucus/convention ble avholdt. Det er først i dagene etter at han fumblet i sitt ground game der at han finner grunn til å reagere.

Her ble han tatt med buksene rundt anklene, akkurat som med abortpolitikken. At han først sier de endret reglene, for så å påstå at de slemt utnyttet reglene til sin fordel indikerer at munnen går fortere enn hjernen her, og når han anklager dem for å ha utnyttet reglene så er ikke det annet enn han selv gjorde ifbm. 4 konkurser. Men gi det noen dager så har han kanskje lest seg opp litt og kommer tilbake med enda en mening, eller en ny krakilsk tweet til fansen.

 

NYP-støtten er forøvrig gitt med forbehold om at Trump endrer sine "politiske" standpunkt, endrer oppførsel, og blir mindre tynnhudet/reaktiv på twitter. Mao har han deres støtte hvis han blir en helt annen kandidat. Det er undertoner av en fleip fra deres side her, folk ler av denne på TV i USA. :grin2:

"Here’s how we see it.

Should he win the nomination, we expect Trump to pivot — not just on the issues, but in his manner. The post-pivot Trump needs to be more presidential: better informed on policy, more self-disciplined and less thin-skinned."

http://nypost.com/2016/04/14/the-post-endorses-donald-trump/

 

New York Observer har også gitt sin endorsement til Trump. Klart det, eieren av avisen er family. Pussig at Trump ikke roper om korrupsjon (cronyism) her. Helt greit sålenge det går i hans favør? NYO's nasjonale politiske reporter sluttet dagen etter med øyeblikkelig virkning.

"The national political reporter for the New York Observer resigned Wednesday because he was uncomfortable with the way the salmon-colored weekly covered Donald Trump, the father-in-law of publisher and real estate mogul Jared Kushner."

http://nypost.com/2016/04/13/observer-reporter-resigns-after-magazines-trump-endorsement/

 

Det er litt tidlig å sprette sjampissen ennå.

Avisen mener Trump kan endre sine meninger mens Cruz ville aldri forandre sine libertarians meninger, selv om han skader folk og staten. Flere mener Cruz er et større problem enn Trump av den grunn
Lenke til kommentar

 

-

Avisen mener Trump kan endre sine meninger mens Cruz ville aldri forandre sine libertarians meninger, selv om han skader folk og staten. Flere mener Cruz er et større problem enn Trump av den grunn

 

I know. One seems malleable, the other not so much.

Endret av xRun
Lenke til kommentar

 

 

Avisen mener Trump kan endre sine meninger mens Cruz ville aldri forandre sine libertarians meninger, selv om han skader folk og staten. Flere mener Cruz er et større problem enn Trump av den grunn

Cruz er ingen Libertarian

 

https://en.wikipedia.org/wiki/Ted_Cruz#Political_positions

Han er mer libertarian enn noe annet

 

 

Han er da en erketypisk kristenkonservativ, selv om kristenekstremist kanskje er enda mer dekkende. At det er noen rester igjen av den republikanske liberalismen i ham i tillegg er nå så.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

 

Avisen mener Trump kan endre sine meninger mens Cruz ville aldri forandre sine libertarians meninger, selv om han skader folk og staten. Flere mener Cruz er et større problem enn Trump av den grunn

Cruz er ingen Libertarian

 

https://en.wikipedia.org/wiki/Ted_Cruz#Political_positions

Han er mer libertarian enn noe annet

Han er da en erketypisk kristenkonservativ, selv om kristenekstremist kanskje er enda mer dekkende. At det er noen rester igjen av den republikanske liberalismen i ham i tillegg er nå så.

Han er jo tydeligvisvis en dårlig kristenekstremist *humre*

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Heller 4 år med en ineffektiv Trump enn 4-8 år med Clinton, Wallstreet, og det militærindustrielle komplekset som får det som de vil, samt islamske gulfstater som legger premissene for midtøsten.

Må si meg enig. Han kommer jo til å ha ekstremt lav gjennomføringskraft med alle de andre instansene av demokratiet mot seg i alle fall. Forøvrig minner både Trump og Clinton meg om Slitheens fra dr Who, med vill crowdpleasing og gummimimikk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...