Gå til innhold

Hva hvis trump blir president?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er all PR god PR? Det er spørsmålet jeg stiller ved han fyren der, han har angivelig mistet 1 av 4 velgere etter det siste utsagnet om reporteren med en kronisk sykdom av noe slag.

 

Uansett, er du kjent for å være en rasistisk, krigshissende og uansvarlig leder er du jo kjent.

Ønsker han først og fremst til å bli president eller ønsker han først og fremst media oppmerksomhet ? Jeg tror den siste, det har han gjort hele sitt liv

 

Trump støtter deres unyansert stereotyper om dumme amerikanere. jeg tror ikke alle forstår prosessen

Lenke til kommentar

 

Jeg ser faktisk ikke noe problem med Trump som president. Det kan vel neppe bli værre enn med Obama i førersetet.

 

Hvis du virkelig mener det så syntes jeg synd på deg.

 

http://twitter.com/Lennyjacobson/status/588867303908868096/photo/1

 

 

 

 

 

 

Alle trodde ting ikke kunne bli verre enn George W Bush, men "hope and change" ble plutselig til "hope for the few and change for the worse", så det skal mye til om ting skal blir verre under Donald Trump faktisk.

 

I forhold til alle disse sinnsyke psykopatene som er karrierepolitikere virker Trump ganske fornnuftig på en hel del punkter.

 

Blir det Hillary kan du godt regne med verden går til helvete.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

"Alle trodde ting ikke kunne bli verre enn George W Bush, men "hope and change" ble plutselig til "hope for the few and change for the worse", så det skal mye til om ting skal blir verre under Donald Trump faktisk."

 

Kan du forklare hva som ble så galt i USA med Obama som president?

 

 

 

"Blir det Hillary kan du godt regne med verden går til helvete"

 

Kan du forklare hvorfor du mener dette vil skje?

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Hahaha, hvis Trump - mot all formodning - skulle bli USAs neste president, da gir jeg opp USA helt. Fullt og holdent, hands down, bank i bordet.

Relax deg, Trump skaper flere fiender med flere store etniske grupper, noe som indikerer at han ikke er en seriøs kandidat. Ordet "fascist" ble brukt allerede blant hans konkurrenter. Han begår selvmord etterhvert synes jeg, særlig når han prøver å tiltrekke demokrater
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Ja, hele fyren minner mer om en parodi enn noe som virkelig kan kalles et intelligent vesen :roll:

Han er meget intelligent men krever søkelyset og tjener på det.

Nordmenn får aldri stemme på kandidater direkte og partiledere bare blir partiledere etter debat jobbet på partiet, det blir derfor aldri en som trump i norge

Republikanske partiet hater Trump men har det meget vanskelig til å bli kvitt av ham. Stor misfornøyelse gjør han populær selv om han sier dumme ting, han ser ut som ærlig uten karrierpoltikernes sykdom. Han gjør bra nå, men når han må få støtte av hele befolkning blir han straffet av sine dumme utsagn

 

Selv har jeg ikke bestemt meg hvilken kandidat jeg skal stemme på unntatt at det blir aldri Trumo

Lenke til kommentar

Uansett om Trump vinner primærvalget eller ikke, og deretter uansett om han vinner presidentvalget eller ikke, så tipper jeg hans "kampanje" og evt. "lederskap" kan bli en viktig erfaring. Kanskje tom. en repetisjon av tidligere erfaringer fra visse andre land. Så spørs det hva man lærer av det denne gangen.

Lenke til kommentar

 

Gadd ikke sjekke, men det der er fra et satrisk/ironisk program/programleder ikkesant?

Jeg hadde heller hatt en stupfull Boris Yeltsin hoppende på en pogo-stick rundt en atombombe knapp

enn å ha Donald Trump som president for USA.

 

 

Nei best å ikke forpeste tankene med noe som kan stride mot din forutinntatte overbevisning.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Gadd ikke sjekke, men det der er fra et satrisk/ironisk program/programleder ikkesant?

Jeg hadde heller hatt en stupfull Boris Yeltsin hoppende på en pogo-stick rundt en atombombe knapp

enn å ha Donald Trump som president for USA.

 

 

Nei best å ikke forpeste tankene med noe som kan stride mot din forutinntatte overbevisning.

 

Hvor har du at jeg er forutinntatt fra?

Du klarer faktisk utifra 1 innlegg, 3 linjer, å påstå at jeg har forutinntatte meninger...?

Er det ene og alene fordi jeg ikke er enig med deg og dine meninger?

Jeg er sikkert ikke den første i rekken til å påpeke dette, men rolig med dobbelmoralen her "Trumpster".

  • Liker 5
Lenke til kommentar

 

 

 

Gadd ikke sjekke, men det der er fra et satrisk/ironisk program/programleder ikkesant?

Jeg hadde heller hatt en stupfull Boris Yeltsin hoppende på en pogo-stick rundt en atombombe knapp

enn å ha Donald Trump som president for USA.

 

 

Nei best å ikke forpeste tankene med noe som kan stride mot din forutinntatte overbevisning.

 

Hvor har du at jeg er forutinntatt fra?

Du klarer faktisk utifra 1 innlegg, 3 linjer, å påstå at jeg har forutinntatte meninger...?

Er det ene og alene fordi jeg ikke er enig med deg og dine meninger?

Jeg er sikkert ikke den første i rekken til å påpeke dette, men rolig med dobbelmoralen her "Trumpster".

 

Vet ikke hva SirOas mener, men med en påstand fra deg som: "Jeg hadde heller hatt en stupfull Boris Yeltsin hoppende på en pogo-stick rundt en atombombe knapp enn å ha Donald Trump som president for USA." så er det vanskelig å tro at du har noen som helst innsikt i hva det innebærer å være president i verdens eneste militære stormakt. En Boris Yeltsin, i det hvite hus, vil ikke være annet enn en nikkedukke for det amerikanske militære.

Donald Trump synes ikke meg å være en nikkedukke.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

 

 

Gadd ikke sjekke, men det der er fra et satrisk/ironisk program/programleder ikkesant?

Jeg hadde heller hatt en stupfull Boris Yeltsin hoppende på en pogo-stick rundt en atombombe knapp

enn å ha Donald Trump som president for USA.

 

 

Nei best å ikke forpeste tankene med noe som kan stride mot din forutinntatte overbevisning.

 

Hvor har du at jeg er forutinntatt fra?

Du klarer faktisk utifra 1 innlegg, 3 linjer, å påstå at jeg har forutinntatte meninger...?

Er det ene og alene fordi jeg ikke er enig med deg og dine meninger?

Jeg er sikkert ikke den første i rekken til å påpeke dette, men rolig med dobbelmoralen her "Trumpster".

 

Vet ikke hva SirOas mener, men med en påstand fra deg som: "Jeg hadde heller hatt en stupfull Boris Yeltsin hoppende på en pogo-stick rundt en atombombe knapp enn å ha Donald Trump som president for USA." så er det vanskelig å tro at du har noen som helst innsikt i hva det innebærer å være president i verdens eneste militære stormakt. En Boris Yeltsin, i det hvite hus, vil ikke være annet enn en nikkedukke for det amerikanske militære.

Donald Trump synes ikke meg å være en nikkedukke.

 

Boris Yeltsin i det hvite hus? Har du lest hva jeg skriver i det hele tatt? Ikke skrevet noe om Yeltsin og det hvite hus. Om Donald Trump kommer til å være/ikke være en nikkedukke hvis han blir valgt gjennstår å se. Det er mange som har det i kjeften, noe det er lett/naturlig å annta med Trump sine mange skråsikre/bastante uttaleler som alt mellom himmel og jord. 

 

"Være president i verdens eneste militære stormakt"....  Jaokay, tror jeg avslutter her jeg. Det tror jeg du også burde forsåvidt.

(Det er bedre å holde munn, og dermed la det være tvil om at man er en idiot, enn å åpne kjeften og fjerne all tvil)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...