Gå til innhold

Hva hvis trump blir president?


Anbefalte innlegg

Michael Cohen, Trump Organization EVP and Special Counsel to Donald J. Trump:
"I’ve worked for Mr. Trump now for a long time, and I can tell you that Mr. Trump’s memory is fantastic,

and I’ve never come across a situation where Mr. Trump has said something that’s not accurate.”
 
Jake Tapper, CNN: “Seriously?
tapper-cohen.jpg
http://www.mediaite.com/tv/seriously-jake-tapper-confronts-trump-adviser-for-saying-trump-is-never-wrong/
 
Gaslights out. Takk og god natt. :fun:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er tre gode grunner til å velge Trump:

 

1. Han er ikke politiker så 0% mambojambo politikertalk, ikke gi meg en grunn du er rik du vet hva du gjør!
2. Han er rik, veldig rik. Vært steinrik hele livet. Han fikk en million dollar da han var 18. Folkets mann!

3. Han snakker folkets språk. Vokabulæret til en 8-9 år gammel bølle.

 

Disse kriteriene gjør at Kim Kardashian kan bli President, burde bli president!

 

Hun er rik, nr 1 viktigste feature ved en mulig potus. Hun skapte alt selv, hell hun filmet seg selv med tidenes ekleste dude og ble verdenskjent. DET er dedication. Hun snakker folkets språk.

 

Jeg satser på at Trump taper mde et hårstrå i år, men kim/kanye tar det neste gang!

Lenke til kommentar

Det er tre gode grunner til å velge Trump:

 

1. Han er ikke politiker så 0% mambojambo politikertalk, ikke gi meg en grunn du er rik du vet hva du gjør!

2. Han er rik, veldig rik. Vært steinrik hele livet. Han fikk en million dollar da han var 18. Folkets mann!

3. Han snakker folkets språk. Vokabulæret til en 8-9 år gammel bølle.

 

Disse kriteriene gjør at Kim Kardashian kan bli President, burde bli president!

 

Hun er rik, nr 1 viktigste feature ved en mulig potus. Hun skapte alt selv, hell hun filmet seg selv med tidenes ekleste dude og ble verdenskjent. DET er dedication. Hun snakker folkets språk.

 

Jeg satser på at Trump taper mde et hårstrå i år, men kim/kanye tar det neste gang!

 

Det må jo være utelukkende positivt at USA får en president som vet hvordan han kan håndtere penger for å få formuen til å vokse, i motsetning til han gamle klovnen som tror verdier skapes ved å frata enda mere av folks verdiskapning for å gi til noen andre, også kalt skatt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Han var en relativt poplær senator da, klovnen Sanders. Hadde over 70% av stemmene alene. Om du ser på det han har gjort de siste 40 årene ser du at han har styrt ganske ok med penger.

 

Vrangforestillingen er at det er mange som tror det å tjene mange penger som et firma er det samme som å tjene penger for usa Usa. Problemet er større enn at Usa trenger penger. Du kan ikke kaste penger på et håpløst urettferdig system, et system som basert på problemene til Usa dag burde være rimelig klare.

Lenke til kommentar

Det må jo være utelukkende positivt at USA får en president som vet hvordan han kan håndtere penger for å få formuen til å vokse, i motsetning til han gamle klovnen som tror verdier skapes ved å frata enda mere av folks verdiskapning for å gi til noen andre, også kalt skatt.

Vet Trump hvordan man håndterer penger da? Han har jo utnyttet konkurssystemet I USA ganske greit, men om du kjører landet konkurs kan du ikke bare løpe fra regninga. Eller, han kan jo gjøre det for det blir ikke han som sitter igjen med regninga, det blir nok en demokrat som må rydde opp etter de "konservative".

Lenke til kommentar

Hva tenker folket her om trump som president?

 

Jeg syns det er skummelt å se hvor mange som støtter han. For meg virker det som han har veldig lav sosial intelligens .

 

Jeg trur han er dum nok til å trege på seg enten kina eller russland å starte krig.

Nå er det bare såvidt flere enn de som tror politikken styres av øglemenn som har sagt de vil ha Trump som president (6-8%). Husk, de meningsmålingene du ser om Trump er basert på de som identifiserer seg som republikanere, og det er bare ca 25% av de stemmeberettigede. 

Lenke til kommentar

 

Det må jo være utelukkende positivt at USA får en president som vet hvordan han kan håndtere penger for å få formuen til å vokse, i motsetning til han gamle klovnen som tror verdier skapes ved å frata enda mere av folks verdiskapning for å gi til noen andre, også kalt skatt.

Vet Trump hvordan man håndterer penger da? Han har jo utnyttet konkurssystemet I USA ganske greit, men om du kjører landet konkurs kan du ikke bare løpe fra regninga. Eller, han kan jo gjøre det for det blir ikke han som sitter igjen med regninga, det blir nok en demokrat som må rydde opp etter de "konservative".

 

Han arvet 40 millioner dollar i 1972, og jeg har sett utregninger som tilsier han hadde hatt like mye penger om han hadde satt de 40 mill i indeksfond. Har du mye penger skal du være bra idiot for ikke å klare å tjene (mye) mer penger.

 

http://www.bloombergview.com/articles/2015-09-03/should-donald-trump-have-indexed-

Endret av Paks
Lenke til kommentar

Min første reaksjon var noe ala ... "For en utrolig tåpelig tråd ... "  

 

Men, så kom jeg til å tenke på at det er USA det snakkes om.  Jeg hadde faktisk ikke blitt så veldig overasket dersom han hadde blitt valgt.  Det skjer mer syke ting i samfunnet og politikken der borte en det gjør i Tokyos moteverden.  

Lenke til kommentar

Min første reaksjon var noe ala ... "For en utrolig tåpelig tråd ... "  

 

Men, så kom jeg til å tenke på at det er USA det snakkes om.  Jeg hadde faktisk ikke blitt så veldig overasket dersom han hadde blitt valgt.  Det skjer mer syke ting i samfunnet og politikken der borte en det gjør i Tokyos moteverden.  

Trump har allerede vunnet, så godt som. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er Hillary Clinton noe bedre? En kvinne forkjemper hvor hennes eneste bragd er å være gift med Bill Clinton. Hun var anonym som senator, forandrer meninger like ofte som Obama, har Benghazi hengende over seg, har fortsatt problemer med Chinagate, prøver å fremstå i media som en sjarmerende gammel bestemor som ikke har peiling på teknologi og ikke vet hva en "wipe" eller "epost server" er men eier ikke karisma for fem øre, gjømmer seg fra journalister fordi hun er redd for spørsmål hun ikke godkjenner på forhånd, har brutt amerikanske loven og gjømmer seg bak byråkrati mener at hun er fattig når hun er millionær fordi hennes venner er rikere.

 

Kvalmere menneske skal du lete langt etter. Men Norske media elsker henne pga Bill Clinton og derfor er Nordmenn helt uvitende over hvor upopulær hun er i USA for tiden.

 

Eller Bernie Sanders? En mumifisert hvitere enn kritt kommunist fra 70-tallet som er redd for svarte black lies matter aktivister. Ja han vil nok resonere med både hvite og svarte i USA... De eneste som støtter han er hylende college studenter... litt lik Ron Paul egentlig og vi så hvor bra det gikk med han tross popularitet på nettet.

Endret av Gunman1986
  • Liker 4
Lenke til kommentar

 

Eller Bernie Sanders? En mumifisert hvitere enn kritt kommunist fra 70-tallet som er redd for svarte black lies matter aktivister. Ja han vil nok resonere med både hvite og svarte i USA... De eneste som støtter han er hylende college studenter... litt lik Ron Paul egentlig og vi så hvor bra det gikk med han tross popularitet på nettet.

Du høres litt ut som Trump du. 

Endret av Comma Chameleon
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det må jo være utelukkende positivt at USA får en president som vet hvordan han kan håndtere penger for å få formuen til å vokse, i motsetning til han gamle klovnen som tror verdier skapes ved å frata enda mere av folks verdiskapning for å gi til noen andre, også kalt skatt.

Nå er det vel ikke et mål at staten skal drive butikk og få formuen til å vokse? Tvert imot, det er folket som skal drive butikk, staten skal bare bruke penger den får inn fra folkets forretningsdrift. Problemet i moderne stater er at staten bruker penger som ikke finnes, til formål den burde holdt seg langt vekk fra. Her kan kanskje Donald bidra.

Lenke til kommentar

Jeg tror hvis Trump skal ut i verden og gjøre business for å "restore America", så tror jeg han godt får det til.

Det tror ikke jeg - han er vant til å bruke arvede penger til å bølle seg gjennom businessverden, det vil ikke funke i internasjonal politikk. Ihvertfall ikke når du er en erkeamerikaner som tror Gud bor i washington, USA er verdens navle og resten av verdens land er spedbarn mens USA er pappa. Den holdningen og tilhørende retorikk vil ikke bli godt tatt imot av andre statsledere.
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Trump er en fyr som kan finne på å bruke de kjente og ukjente mulighetene USAs militære og etterretning stiller til rådighet. Resten av verden har ingen sjanse.

 

Han er uansett den desidert mest spennende kandidaten, ikke bare på grunn av sin personlighet, men fordi han står utenfor etablissementet. Enn så lenge. Historien viser at tilsvarende uavhengige kandidater raskt blir innhentet og kneblet når de setter seg i presidentstolen. Den sterke makten til bakmennene sørger for at den faktiske politikken endrer seg lite med ny administrasjon, det er mest hvordan politikken presenteres utad som er forskjellig.

Lenke til kommentar

 

 

Eller Bernie Sanders? En mumifisert hvitere enn kritt kommunist fra 70-tallet som er redd for svarte black lies matter aktivister. Ja han vil nok resonere med både hvite og svarte i USA... De eneste som støtter han er hylende college studenter... litt lik Ron Paul egentlig og vi så hvor bra det gikk med han tross popularitet på nettet.

Du høres litt ut som Trump du. 

 

 

Oh noes! but not an argument :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...