Gå til innhold

Hva hvis trump blir president?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest bruker-378349

Det er ikke sikkert at Hillary Clinton vinner selv om de sosial feministiske mediene er så skrå sikker på det. 

 

Professor who’s predicted 30 years of presidential elections correctly is doubling down on a Trump win

 

https://www.washingtonpost.com/news/the-fix/wp/2016/10/28/professor-whos-predicted-30-years-of-presidential-elections-correctly-is-doubling-down-on-a-trump-win/

 

Farlig det med amerikanere som klarer å tenke selv:)

Lenke til kommentar
Gjest bruker-378349

Disse dritt mediene og de sosial feministiske hårsåre politiske korrekt folkene trenger å få seg en lærepenge. 



Er det i praksis umulig for Trump å vinne nå? Noe sier meg at det blir Trump enda.

 

På ingen måte. Løpet er ikke over helt enda. 



Endret av bruker-378349
Lenke til kommentar

Det er ikke sikkert at Hillary Clinton vinner selv om de sosial feministiske mediene er så skrå sikker på det. 

 

Professor who’s predicted 30 years of presidential elections correctly is doubling down on a Trump win

 

https://www.washingtonpost.com/news/the-fix/wp/2016/10/28/professor-whos-predicted-30-years-of-presidential-elections-correctly-is-doubling-down-on-a-trump-win/

 

Farlig det med amerikanere som klarer å tenke selv:)

 

Hvem er skråsikker på at hillary vinner?

 

AtW

 

Disse dritt mediene og de sosial feministiske hårsåre politiske korrekt folkene trenger å få seg en lærepenge. 

 

Det er jo fint du tilsynelatende er enig i at Trump som president er som en straff å regne....

 

AtW

 

 

Endret av Larzen_91
Lenke til kommentar
Gjest bruker-378349

Den samme gjengen "lærde" sa også at Trump aldri kom til å bli kandidat så jeg tror ikke jeg hører på dem igjen

 

Det er noe spesielt med Donald Trump, noe som vanlige dødelige ikke er og det er at han er en vinner og overlever. Får det så og si alltid som han vil. Vinner som regel til slutt, uansett hvor jævlig motstanden blir:)

 

Har jo sett dette også i valgkampen, hadde han vært en ordinær person som ikke er en vinner og en overlever, så hadde han vært ferdig ved første upolitisk korrekthet uttalelse og måtte ha trukket seg for lenge siden. 

 

Kanskje denne profetien medfører en Donald Trump valgseier. Gjenstår å se. 

Lenke til kommentar

Den samme gjengen "lærde" sa også at Trump aldri kom til å bli kandidat så jeg tror ikke jeg hører på dem igjen

I primærvalgene ledet Trump på meningsmålingene, men mange "lærde" (pluss meg) trodde ikke han kom til å vinne likevel. Narrativet var at han ledet fordi det var så mange kandidater, og at velgerne ville samle seg rundt en av de andre (Bush/Rubio/Cruz/Kasich) i det feltet krympet, men det skjedde aldri. Faktisk så underpresterte Trump i forhold til meningsmålingene.

 

Nå ligger Trump bak på meningsmålingene. For all del, ingenting er sikkert, men situasjonene er veldig forskjellig.

Endret av Sheasy
Lenke til kommentar
Gjest bruker-378349

Hvem er skråsikker på at hillary vinner?

 

AtW

Sosial feministiske drittmedier, som nærmest nesten sier at valget er avgjort over en lengre periode og at Hillary Clinton blir president. Kan begynne med VG, Dagbladet, CNN osv.

 

Det er jo fint du tilsynelatende er enig i at Trump som president er som en straff å regne....

 

AtW

Der har du misforstått budskapet.
Lenke til kommentar

Moderatormelding

Til info: har opprettet denne tråden i forbindelse med valget. Ber om at alle utbrudd, reaksjoner, provokasjoner og ting som ikke oppfordrer til videre diskusjon postes der. Denne tråden har vel i grunn vært ganske løs i forhold til topic i utgangspunktet, men det blir nok ikke bedre i løpet av natten/morgen tidlig uansett hvem som vinner.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...