Gå til innhold

Hva hvis trump blir president?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For deg er jo ingenting troverdig og ekstremistblogg annet enn det du selv finner, om i hele tatt har noe til å støtte det du sier.

Får jeg spørre, leser du mye TV2.no for tiden?

Feks. etablerte aviser. Regner med du feks. skjønner at det er *litt* forskjell mellom feks. "New York Times" og en eller annen tilfeldig nyhetsblogg? Slike nyhetsblogger har null og niks redaktøransvar og kan dra historier rett ut av ræva for alt de ønsker, uten å være ansvarlige for det på noen måte.
Lenke til kommentar
Gjest bruker-378349

Beste her er nok å lese Fox News, de er mest nøytral i denne valgkampen, og de er involvert i den. Her kan du lese sakene rått, uten vinkling. De skriver både positivt og negativt om Hilary Clinton og Donald Trump. CNN var relativt nøytral i primærvalget, men ikke nå lengre, de er biased. Ergo ubrukelig. 

 

 

Apropos norske medier, om valget på Urix her:

https://tv.nrk.no/direkte/nrk2#

 

Har ikke lyd på denne maskinen lengre siden forgårs:) 

Lenke til kommentar

Gå og lese litt mer sosial feministiske drittmedier fra Norge du:)

Mener du sosialistiske, feministiske drittmedier fra Norge, eller mener du sosialfeministiske drittmedier fra Norge?

 

Jeg vil jo gjerne følge rådet ditt, du virker som en intelligent og oppegående fyr, så jeg vil bare være sikker.

Lenke til kommentar

Mye gnåling om norske medier lenge nå. Skulle tro de ikke hadde medier i landet hvor valget foregår, slik enkelte uttaler seg. Jeg selv har vel knapt sett norsk dekning som kunde hos amerikansk kabelleverandør, men her er noen streams for de som er nyskjerrig:

 

CBS News live stream: http://www.cbsnews.com/live/

 

FOX News live stream: 

 

 

 

CNN USA live stream: 

 

 

Endret av xRun
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Feks. etablerte aviser. Regner med du feks. skjønner at det er *litt* forskjell mellom feks. "New York Times" og en eller annen tilfeldig nyhetsblogg? Slike nyhetsblogger har null og niks redaktøransvar og kan dra historier rett ut av ræva for alt de ønsker, uten å være ansvarlige for det på noen måte.

Ser ikke helt at der er den store forskjellen mellom "etablerte aviser" og "nyhetsblogger" i så hendseende?

 

390_thumb_1.jpg

En av de etablerte avisene. :)

Lenke til kommentar
Gjest bruker-378349

Mener du sosialistiske, feministiske drittmedier fra Norge, eller mener du sosialfeministiske drittmedier fra Norge?

 

Jeg vil jo gjerne følge rådet ditt, du virker som en intelligent og oppegående fyr, så jeg vil bare være sikker.

Dette er jo vanskelig dette her. Må jo ha kompetanse og 300 studiepoeng for å kunne forstå den setningen.

 

Google Chrome sier at "Sosialfeministiske dritt medier" har syntaks feil, så jeg skriver "sosial feministiske drittmedier" istedenfor jeg.

Lenke til kommentar

Beste her er nok å lese Fox News, de er mest nøytral i denne valgkampen, og de er involvert i den. Her kan du lese sakene rått, uten vinkling. De skriver både positivt og negativt om Hilary Clinton og Donald Trump. CNN var relativt nøytral i primærvalget, men ikke nå lengre, de er biased. Ergo ubrukelig.

:lol:
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Feks. etablerte aviser. Regner med du feks. skjønner at det er *litt* forskjell mellom feks. "New York Times" og en eller annen tilfeldig nyhetsblogg? Slike nyhetsblogger har null og niks redaktøransvar og kan dra historier rett ut av ræva for alt de ønsker, uten å være ansvarlige for det på noen måte.

Ser ikke helt at der er den store forskjellen mellom "etablerte aviser" og "nyhetsblogger" i så hendseende?

*snip*

En av de etablerte avisene. :)

 

Om du feks. Sammenligner National Enquirer og New York Times, da skjønner jeg at du kan ha problemer med kildekritikk og fort kan bli forvirret i mediajungelen. Endret av Vice
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest bruker-378349

 

Beste her er nok å lese Fox News, de er mest nøytral i denne valgkampen, og de er involvert i den. Her kan du lese sakene rått, uten vinkling. De skriver både positivt og negativt om Hilary Clinton og Donald Trump. CNN var relativt nøytral i primærvalget, men ikke nå lengre, de er biased. Ergo ubrukelig.

:lol:

 

Leser Fox News og CNN hver dag jeg, siden oktober i fjor. Kommer lengre med Fox News enn med VG og Dagbladet for å si det sånn:)

 

Utrolig hvor mye makt disse mediene har over velgerne, spesielt de som ikke klarer å tenke selv.

Lenke til kommentar

Dette er jo vanskelig dette her. Må jo ha kompetanse og 300 studiepoeng for å kunne forstå den setningen.

 

Google Chrome sier at "Sosialfeministiske dritt medier" har syntaks feil, så jeg skriver "sosial feministiske drittmedier" istedenfor jeg.

Du som ikke er skadet av norsk media vet så klart at "sosial feministiske" ikke er et ord, og som to ord gir det ikke mening grammatisk. Jeg regner derfor med at du mener "sosialfeministiske drittmedier" (ikke la deg lure av Google, de er i lommen på Clinton og prøver derfor å diskreditere deg).

 

Hva betyr sosialfeministisk?

Lenke til kommentar
Gjest bruker-378349

 

Dette er jo vanskelig dette her. Må jo ha kompetanse og 300 studiepoeng for å kunne forstå den setningen.

 

Google Chrome sier at "Sosialfeministiske dritt medier" har syntaks feil, så jeg skriver "sosial feministiske drittmedier" istedenfor jeg.

Du som ikke er skadet av norsk media vet så klart at "sosial feministiske" ikke er et ord, og som to ord gir det ikke mening grammatisk. Jeg regner derfor med at du mener "sosialfeministiske drittmedier" (ikke la deg lure av Google, de er i lommen på Clinton og prøver derfor å diskreditere deg).

 

Hva betyr sosialfeministisk?

 

Det er bare min måte å ordlegge meg på, mener naturligvis at mediene er sosialistiske og feministiske. Venstrevridde feministiske jævler. Siger det inn nå?

 

Norsk var aldri mitt favoritt fag:)

Lenke til kommentar

Det er bare min måte å ordlegge meg på, mener naturligvis at mediene er sosialistiske og feministiske. Venstrevridde feministiske jævler. Siger det inn nå?

 

Norsk var aldri mitt favoritt fag:)

Skjønner, skjønner. Hva med David French, er han en venstrevridd, sosialistisk feministjævel, eller er han trygg?

Lenke til kommentar
Gjest bruker-378349

 

Norsk var aldri mitt favoritt fag:)

Utifra det du skriver her i tråden er det ikke usannsynlig å tippe at du hadde svært, svært få favorittfag?

 

Tekniske fag fra yrkesfag linje på videregående er mer å foretrekker, praktisk orientert er det også. Passer meg utmerket, når jeg gikk der for en tid tilbake.

 

Angående de norske mediene, så har ikke jeg lest de fast siden oktober i fjor, bare streifet innom for å se deres versjon i forbindelse med den amerikanske valgkampen.

 

Burde vært strengt forbudt å lese norske medier.

Lenke til kommentar

TV2 må være kjøpt av Hillary. Det triste er alle mennesker som lar seg hjernevaske av alt de skriver.

 

Altså, hallo?

Kraftsalve fra Thorbjørn Jagland.: Trump er en ekstremist

 

Jagland er vel også en ekstremist når han sier at Trump undergraver demokratiet? I USA har de en konstitusjonell republikk med valgmenn. Ikke et demokrati der flertallet avgjør. Kun 10% av folket valgte kandidatene, Clinton og Trump.

Tviler selvsagt ikke på at Jagland er med i Pay-to-Play klubben.

Endret av Lami
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...