Gå til innhold

Hva hvis trump blir president?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest slettet-ld9eg7s96q

 

NYT melder nå at vinnersjansen for Trump ligger på 86%

 

Må ikke stole på disse mediene. Valget er ikke avgjort enda, Hillary Clinton kan snu ting enda.

 

Mjo, men hvis du ser hvordan NYT legger til grunn beregningene (og dette er beregninger ikke ville spekulasjoner) kommune for kommune for å komme frem til et teoretisk resultat, har NYT vært helt presis så langt.

Lenke til kommentar
Gjest bruker-378349

 

 

NYT melder nå at vinnersjansen for Trump ligger på 86%

 

Må ikke stole på disse mediene. Valget er ikke avgjort enda, Hillary Clinton kan snu ting enda.

 

Mjo, men hvis du ser hvordan NYT legger til grunn beregningene (og dette er beregninger ikke ville spekulasjoner) kommune for kommune for å komme frem til et teoretisk resultat, har NYT vært helt presis så langt.

 

 

Jeg er litt bekymret for Florida, opptellingen der har stopped opp. Kanskje de innser at Hillary Clinton taper og at noen må fuske til de siste stemmene slik at Donald Trump taper den staten.

 

Han taper valget hvis ikke han vinner Florida.

Lenke til kommentar
Gjest Gjest slettet-ld9eg7s96q

 

Har ikke Trump vunnet Florida allerede?

 

Nei. Langt ifra.

 

Florida er så godt som avgjort, Trump har tatt den.

Endret av Gjest slettet-ld9eg7s96q
Lenke til kommentar
Gjest bruker-378349

Joda, Trump har vunnet Florida. Trump har vunnet en rekke vippestater, Trump har allerede vunnet valget. Trump har 239 valgmenn, Clinton har 151. Trump trenger bare 31 valgmenn før seieren er sikret.

 

Feil. 

 

Ifølge Fox News, så er 95% av stemmene telt opp.

 

Hillary Clinton: 4,441,150

Donald Trump: 4,575,183

 

Bare 134.033 ledelse, og det er hele 5% igjen av stemmene som ikke er telt opp. Farlig. 

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...