Gå til innhold

Hva hvis trump blir president?


Anbefalte innlegg

 

Hvis jeg gjorde det samme ville jeg bli arrestert. Det er ikke naturlig mannlig oppførsel

Å ville se flotte nakne damer er selvsagt naturlig mannlig oppførsel.
Å ville se det er naturlig. Å gjør det er noe annet. Det viser manglende respekt for kvinner og manglende selvkontroll. Selvkontroll og kunnskap(eller interesse til å lære) er meget viktig hvis du er president. Han mangler begge egenskaper. Kunnskapløshet og manglende selvkontroll bidrar til farlige ledere
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

Hvis jeg gjorde det samme ville jeg bli arrestert. Det er ikke naturlig mannlig oppførsel

Å ville se flotte nakne damer er selvsagt naturlig mannlig oppførsel.

 

Å ville se det er naturlig. Å gjør det er noe annet. Det viser manglende respekt for kvinner og manglende selvkontroll. Selvkontroll og kunnskap(eller interesse til å lære) er meget viktig hvis du er president. Han mangler begge egenskaper. Kunnskapløshet og manglende selvkontroll bidrar til farlige ledere

 

Jeg tror de fleste menn hadde gjort det om de hadde mulighet til det. Det finnes mange beviser på manglende selvkontroll og respekt her i verden. Å ville se en kvinne naken er ikke et bevis på manglende respekt for kvinner. Det er bare tøv.

Lenke til kommentar

 

Er for så vidt enig der, gleder meg til å se resultatet av valget.. :) en skikkelig demokratisk avgjørelse på om folket vil ha mer globalisme, innvandring, lavere lønninger og mer outsourcing av jobbene sine eller om man skal MAGA.

Trump selv driver med outsourcing, lave lønninger, bruker ulovlig meksikansk arbeidskraft, m.m. Han har tidligere vært en varm tilhenger av globaliseringen.

 

http://time.com/4386332/donald-trump-trade-speech/

 

Trump blir aldri enig med seg selv engang. Hvordan skal han kunne lede et helt land da?

 

 

Tja, når det er sånn at det er billigere å gjøre ting utenfor USA kan man vell ikke klandre fyren... ? :)

 

Men som han sier, om han vinner vil han jobbe for å snu den trenden.

Lenke til kommentar

 

 

 

Hvis jeg gjorde det samme ville jeg bli arrestert. Det er ikke naturlig mannlig oppførsel

Å ville se flotte nakne damer er selvsagt naturlig mannlig oppførsel.
Å ville se det er naturlig. Å gjør det er noe annet. Det viser manglende respekt for kvinner og manglende selvkontroll. Selvkontroll og kunnskap(eller interesse til å lære) er meget viktig hvis du er president. Han mangler begge egenskaper. Kunnskapløshet og manglende selvkontroll bidrar til farlige ledere
Jeg tror de fleste menn hadde gjort det om de hadde mulighet til det. Det finnes mange beviser på manglende selvkontroll og respekt her i verden. Å ville se en kvinne naken er ikke et bevis på manglende respekt for kvinner. Det er bare tøv.
Når du gjør noe du vet angrer andre så mangler du respekt for dem
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Hvem vil ikke se nakne damer? Alle hadde gått inn i en damegarderobe full av nakne flotte damer.

Motargumentet er at det er ok hvis mange ønsker å gjøre det?

 

Motargumentet er at mannlig seksualitet er OK. Feminismen er i ferd med å miste sitt hegemoni.

 

Selvkontroll er selvfølgelig viktig. Men jeg tillater meg å tvile på om de mange historiene om Trump er sanne. Det er tross alt valg. Normalen er at ingenting som blir sagt i en valgkamp er sant.

Lenke til kommentar

 

 

 

 

Hvis jeg gjorde det samme ville jeg bli arrestert. Det er ikke naturlig mannlig oppførsel

Å ville se flotte nakne damer er selvsagt naturlig mannlig oppførsel.
Å ville se det er naturlig. Å gjør det er noe annet. Det viser manglende respekt for kvinner og manglende selvkontroll. Selvkontroll og kunnskap(eller interesse til å lære) er meget viktig hvis du er president. Han mangler begge egenskaper. Kunnskapløshet og manglende selvkontroll bidrar til farlige ledere
Jeg tror de fleste menn hadde gjort det om de hadde mulighet til det. Det finnes mange beviser på manglende selvkontroll og respekt her i verden. Å ville se en kvinne naken er ikke et bevis på manglende respekt for kvinner. Det er bare tøv.
Når du gjør noe du vet angrer andre så mangler du respekt for dem

 

 

Isåfall er eksempelet med å se kvinnen naken en av de minst alvorlige formene for disrespekt man kan utvise i et samfunn fullt av overgrep mot respektnormer.

Lenke til kommentar

 

 

 

 

 

Hvis jeg gjorde det samme ville jeg bli arrestert. Det er ikke naturlig mannlig oppførsel

Å ville se flotte nakne damer er selvsagt naturlig mannlig oppførsel.
Å ville se det er naturlig. Å gjør det er noe annet. Det viser manglende respekt for kvinner og manglende selvkontroll. Selvkontroll og kunnskap(eller interesse til å lære) er meget viktig hvis du er president. Han mangler begge egenskaper. Kunnskapløshet og manglende selvkontroll bidrar til farlige ledere
Jeg tror de fleste menn hadde gjort det om de hadde mulighet til det. Det finnes mange beviser på manglende selvkontroll og respekt her i verden. Å ville se en kvinne naken er ikke et bevis på manglende respekt for kvinner. Det er bare tøv.
Når du gjør noe du vet angrer andre så mangler du respekt for dem

Isåfall er eksempelet med å se kvinnen naken en av de minst alvorlige formene for disrespekt man kan utvise i et samfunn fullt av overgrep mot respektnormer.

Det mener ikke de fleste amerikanske kvinner og er hovedgrunnen bare et lavt mindretall kvinner støtter Trump. Heldigvis så får du ikke bestemme alene hvilke former er alvorlige eller ikke.
Lenke til kommentar

Her ser vi flere brukere hevde at det er ok at menn går inn i kvinnegarderober for å se kvinner nakne, uten tillatelse fra kvinnene. Ikke bare det, "alle ville gjort det", "mannlig seksualitet er ok" (brukt som forsvar for Trump, altså at det er vanlig mannlig seksualitet å oppføre seg slik Trump angivelig har gjort). Motbydelig.

Endret av Sheasy
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det mener ikke de fleste amerikanske kvinner og er hovedgrunnen bare et lavt mindretall kvinner støtter Trump. Heldigvis så får du ikke bestemme alene hvilke former er alvorlige eller ikke.

Hva som er rett og galt avgjøres ikke gjennom en håndsopprekking. Det er ikke slik at når noen føler seg krenket, så har de blitt krenket. Om du føler at en annen er skyldig i noe, betyr ikke at den andre nødvendigvis er skyldig.

 

Hvorfor tror du (eksempel) kvinner føler seg krenket av noe i dag, som de syntes var greit for 10 år siden? Det er den subjektive opplevelsen som har endret seg, og den er ikke nødvendigvis rett.

 

Generelt blir folk, menn og kvinner, mye lettere krenket i dag enn for bare fem år siden. Det skyldes i noen grad sosiale media, som mangler nonverbale clues, og dermed oppstår feiltolkninger oftere enn før.

Lenke til kommentar

Her handlet det vel om Trumps utsagn om at han valser inn i jentegarderober og ser på nakne jenter.

Om en mann valser inn i en jentegarderobe uten forvarsel for å se på nakne jenter, så betyr ikke hans manglende oppdragelse og manglende forståelse av problemet at de ikke har grunn til å føle seg krenket. 

 

Samme med å tafse på kvinner. En ting er å tafse på groupies som kaster seg etter kjendiser og rikfolk. Det er ikke det samme som at han kan tafse på andre som ikke kaster seg etter ham også. At han selv og hans tilhengere ikke forstår forskjellen og at det er krenkende, betyr ikke at kvinnen føler seg krenket uten grunn.

Lenke til kommentar

Jeg trodde det handlet om at du tafser på småjenter. Med andre ord, historier som vi inntil videre ikke kjenner sannhetsgehalten i, og dermed ikke bør dømme noen etter.

 

Å sette frem offentlige anklager om seksuelle overgrep er noe av det mest tarvelige en kvinne kan gjøre mot en mann. Det er det ultimate karakterdrap som det er umulig å forsvare seg mot. Er det hold i disse anklagene, så må ofrene gå til politiet og få forholdene belyst og eventuelt pådømt. Det er den eneste måten den anklagede kan sikres en forsvarlig rettergang.

 

Slik disse kvinnene og deres hjelpere har opptrådt, har de på en utilbørlig måte grepet direkte inn i et av verdens viktigste demokratiske valg.

Endret av Horten Market
Lenke til kommentar

Det er utrolig hvordan du kan konkludere slik fra den artikkelen. Satser du på at folk ikke gidder å lese den, eller tror du virkelig på hva du selv skriver?

 

Her er en annen interessant artikkel. Smakebit:

 

In August, around the same time the decision was made to keep the Manafort investigation at a low simmer, the F.B.I. grappled with whether to issue subpoenas in the Clinton Foundation case, which, like the Manafort matter, was in its preliminary stages. The investigation, based in New York, had not developed much evidence and was based mostly on information that had surfaced in news stories and the book “Clinton Cash,” according to several law enforcement officials briefed on the case.

Lenke til kommentar

 

Motargumentet er at det er ok hvis mange ønsker å gjøre det?

Det blir litt tåpelig å klage på Donald Trump for naturlig mannlig oppførsel. Det er nok av andre ting å klage på.

 

 

Det er for faen ikke naturlig mannlig oppførsel å gå inn i en garderobe bare fordi man synes det hadde vært spennende å se noen nakne, like lite som det er "naturlig mannlig oppførsel" å voldta noen bare fordi man kunne tenkte seg å ha sex med de.

 

AtW

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Her ser vi flere brukere hevde at det er ok at menn går inn i kvinnegarderober for å se kvinner nakne, uten tillatelse fra kvinnene. Ikke bare det, "alle ville gjort det", "mannlig seksualitet er ok" (brukt som forsvar for Trump, altså at det er vanlig mannlig seksualitet å oppføre seg slik Trump angivelig har gjort). Motbydelig.

Det var vel ikke engang snakk om nakne kvinner, men mindreårige nakne jenter. At folk kan støtte slik oppførsel er ikke motbydelig. Det er helt avskyelig og fullstendig forkastelig. Men med den slags holdninger er det lettere å "forstå" at voldtekter og mishandling av kvinner og barn skjer. Trump er vel nå også saksøkt for å ha voldtatt en 13år gammel jente, noe som forsåvidt føyer seg pent videre inn i rekken hans. :(
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er for faen ikke naturlig mannlig oppførsel å gå inn i en garderobe bare fordi man synes det hadde vært spennende å se noen nakne, like lite som det er "naturlig mannlig oppførsel" å voldta noen bare fordi man kunne tenkte seg å ha sex med de.

Enkelte folk ser det tydeligvis som naturlig å gjøre slikt. Det er derfor voldtekter skjer. Og det er derfor noen folk ikke ser noe galt i å støtte slik oppførsel. Sykt og bekymringsverdig? Definitivt. :(
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Tja, når det er sånn at det er billigere å gjøre ting utenfor USA kan man vell ikke klandre fyren... ? :)

Strengt tatt... Når man sier en ting og gjør noe annet burde det lyse en rød lampe for de fleste.

 

Men som han sier, om han vinner vil han jobbe for å snu den trenden.

Så at han sier han vil begynne å gjøre ting for hele landet som han personlig ikke finner verken fordelaktig eller lønnsomt er positivt for deg?

Da begynner jeg å forstå hvorfor Trump får stemmer.

Lenke til kommentar

 

Det mener ikke de fleste amerikanske kvinner og er hovedgrunnen bare et lavt mindretall kvinner støtter Trump. Heldigvis så får du ikke bestemme alene hvilke former er alvorlige eller ikke.

Hva som er rett og galt avgjøres ikke gjennom en håndsopprekking. Det er ikke slik at når noen føler seg krenket, så har de blitt krenket. Om du føler at en annen er skyldig i noe, betyr ikke at den andre nødvendigvis er skyldig.

 

Hvorfor tror du (eksempel) kvinner føler seg krenket av noe i dag, som de syntes var greit for 10 år siden? Det er den subjektive opplevelsen som har endret seg, og den er ikke nødvendigvis rett.

 

Generelt blir folk, menn og kvinner, mye lettere krenket i dag enn for bare fem år siden. Det skyldes i noen grad sosiale media, som mangler nonverbale clues, og dermed oppstår feiltolkninger oftere enn før.

 

Hva er dette for noe tullprat da? Det har aldri vært greit å buse inn i en kvinnegarderobe som mann. Aldri! Og det er en grunn til det. Grunnen er at i vår kultur er det kvinnens valg om hun skal være et objekt for en manns lyster. Fratar man kvinnen dette valget så har mannen gjort noe uakseptabelt. Og mannen vet det.

At du søker å bortforklare dette som noe naturlig er direkte usmakelig.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg trodde det handlet om at du tafser på småjenter. Med andre ord, historier som vi inntil videre ikke kjenner sannhetsgehalten i, og dermed ikke bør dømme noen etter.

 

Å sette frem offentlige anklager om seksuelle overgrep er noe av det mest tarvelige en kvinne kan gjøre mot en mann. 

Jah, så tarvelig det er at noen offentlig påstår at han gjør hva han selv offentlig påstår at han gjør.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...