Gå til innhold

Hva hvis trump blir president?


Anbefalte innlegg

 

 

 

Jeg var forkjølet en gang. Det betyr at jeg vil være permanent forkjølet i all fremtid. Trumpist-logikk.

 

Tar du sjansen på å friskmelde Hillary allerede nå? Du kom deg muligens på beina igjen etter en kopp varm melk med honning i, men må nok sterkere saker til for fru Clinton. :whistle:

 

 

Du smugkikker litt på Infowars om dagen? Er ikke så mange andre som spekulerer i kronisk sykdom lenger vel.

 

Kronisk sinnsykdom regnes vel også som kronisk sykdom?

 

 

Nei, sinnsykdomen er forebehold bringerene av disse budskap, du må ikke blande kortene her.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Egenntlig burde jo også bestemor Hillary Clinton gått av med pensjon, hun er jo tross alt gammel med sine 69 år. Men vi vet jo alle at livslange mål til politikere er å oppnå så mye makt som mulig, og at det tar en hel livstid i det politiske indoktrineringssystemet å kunne bli valg til høye poster i systemet, noe som selvsagt ikke er et folkelig system.

 

Ja, jeg får spise mine ord om Trump vinner. Han er forsåvidt også i pensjonistalder.

Lenke til kommentar

Egenntlig burde jo også bestemor Hillary Clinton gått av med pensjon, hun er jo tross alt gammel med sine 69 år. Men vi vet jo alle at livslange mål til politikere er å oppnå så mye makt som mulig, og at det tar en hel livstid i det politiske indoktrineringssystemet å kunne bli valg til høye poster i systemet, noe som selvsagt ikke er et folkelig system.

 

Ja, jeg får spise mine ord om Trump vinner. Han er forsåvidt også i pensjonistalder.

 

Så du må spise dine ord uansett hvem som vinner? :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Egenntlig burde jo også bestemor Hillary Clinton gått av med pensjon, hun er jo tross alt gammel med sine 69 år. Men vi vet jo alle at livslange mål til politikere er å oppnå så mye makt som mulig, og at det tar en hel livstid i det politiske indoktrineringssystemet å kunne bli valg til høye poster i systemet, noe som selvsagt ikke er et folkelig system.

 

Ja, jeg får spise mine ord om Trump vinner. Han er forsåvidt også i pensjonistalder.

 

Trump er 70 år, så hvorfor sier du ikke at han burde pensjonere seg?

 

Trump har også som mål å oppnå så mye makt som mulig. Han elsker makt, og vet å misbruke den. For eksempel til å komme uanmeldt inn i damegarderoben på missekonkurranser han arrangerer for å glo på nakne mindreårige jenter.

Lenke til kommentar

Som postet tidligere så er Trump beviselig en fullstendig tosk når det gjelder økonomi. I tillegg er han så og si komplett uvitende når det gjelder vitenskap

 

Scientific American evaluates responses from Clinton, Trump, Johnson and Stein to 20 questions:

https://www.scientificamerican.com/article/grading-the-presidential-candidates-on-science/

 

Jepp, Trump fikk nesten ingen poeng i det hele tatt!(!!)

 

En katastrofe hva økonomi og vitenskap gjelder. Da har man jo et bra utgangspunkt.

 

Muligens han rett og slett burde holde seg til å løpe inn i garderoben til mindreårige jenter samt bedrive tiden med seksuelt overfall av kvinnfolk? Dette er tydeligvis noe han virkelig kan? :(

Endret av Vice
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Trump er jo ingen liberalist, så hvorfor skulle liberalistene i Norge vinne på ham som president?

Fordi kampanjen til Trump først og fremst dreier seg om et alternativ til det bestående politiske system. Den politiske vinden blåser bort fra dette, i ulike retninger til noe annet. Sanders seilte på den samme vinden, åpenbart i en annen retning.

 

I Europa er det høyrekreftene som har mest vind i seilene. Venstresiden blir i økende grad sett på som en del av problemet (snillisme i innvandringspolitikken, for eksempel).

Lenke til kommentar

 

Trump er jo ingen liberalist, så hvorfor skulle liberalistene i Norge vinne på ham som president?

Fordi kampanjen til Trump først og fremst dreier seg om et alternativ til det bestående politiske system. Den politiske vinden blåser bort fra dette, i ulike retninger til noe annet. Sanders seilte på den samme vinden, åpenbart i en annen retning.

 

I Europa er det høyrekreftene som har mest vind i seilene. Venstresiden blir i økende grad sett på som en del av problemet (snillisme i innvandringspolitikken, for eksempel).

 

Ok, Trump dreier seg om et alternativ til den bestående politikken, nemlig noe som ligner med på fascisme. Hvordan er fascisme kompatibelt med liberalisme?

Lenke til kommentar

Svenskene trenger visst en som Donald Trump

 

Volvo skal flytte enda mer bilproduksjon fra Sverige til Kina

 

http://www.dn.se/ekonomi/volvo-lagger-tillverkning-i-kina/  :(

 

Akkurat som Made In USA tradisjonelt betydde kvalitet, har også Made In Sweden vært kvalitetstempel, men snart bare historie.

 

Hva har dette med temaet i denne tråden å gjøre?

 

Trump liker forresten også å sende amerikanske jobber ut av landet, og ta i bruk ulovlig meksikansk arbeidskraft selv.

Lenke til kommentar

 

Egenntlig burde jo også bestemor Hillary Clinton gått av med pensjon, hun er jo tross alt gammel med sine 69 år. Men vi vet jo alle at livslange mål til politikere er å oppnå så mye makt som mulig, og at det tar en hel livstid i det politiske indoktrineringssystemet å kunne bli valg til høye poster i systemet, noe som selvsagt ikke er et folkelig system.

 

Ja, jeg får spise mine ord om Trump vinner. Han er forsåvidt også i pensjonistalder.

 

Trump er 70 år, så hvorfor sier du ikke at han burde pensjonere seg?

 

Trump har også som mål å oppnå så mye makt som mulig. Han elsker makt, og vet å misbruke den. For eksempel til å komme uanmeldt inn i damegarderoben på missekonkurranser han arrangerer for å glo på nakne mindreårige jenter.

 

 

Jeg sa jo det helt til slutt. At han også er i pensjonsalder. Begge er egentlig for gamle til å være president.

 

Jeg hadde nok også gått uanmeldt inn i damegarderoben til missekonkurranse og jeg kunne. Det var nok ikke for å stirre på mindreårige. De fleste var nok over seksuell lavalder, og det var nok de han ville se uansett.

 

Hvem vil ikke se nakne damer? Alle hadde gått inn i en damegarderobe full av nakne flotte damer.

Lenke til kommentar

 

 

Egenntlig burde jo også bestemor Hillary Clinton gått av med pensjon, hun er jo tross alt gammel med sine 69 år. Men vi vet jo alle at livslange mål til politikere er å oppnå så mye makt som mulig, og at det tar en hel livstid i det politiske indoktrineringssystemet å kunne bli valg til høye poster i systemet, noe som selvsagt ikke er et folkelig system.

 

Ja, jeg får spise mine ord om Trump vinner. Han er forsåvidt også i pensjonistalder.

Trump er 70 år, så hvorfor sier du ikke at han burde pensjonere seg?

 

Trump har også som mål å oppnå så mye makt som mulig. Han elsker makt, og vet å misbruke den. For eksempel til å komme uanmeldt inn i damegarderoben på missekonkurranser han arrangerer for å glo på nakne mindreårige jenter.

Jeg sa jo det helt til slutt. At han også er i pensjonsalder. Begge er egentlig for gamle til å være president.

 

Jeg hadde nok også gått uanmeldt inn i damegarderoben til missekonkurranse og jeg kunne. Det var nok ikke for å stirre på mindreårige. De fleste var nok over seksuell lavalder, og det var nok de han ville se uansett.

 

Hvem vil ikke se nakne damer? Alle hadde gått inn i en damegarderobe full av nakne flotte damer.

Motargumentet er at det er ok hvis mange ønsker å gjøre det?
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Han er kanskje dum og egoistisk men han har ingen kronisk sinnsykdom som Hillary Clinton.

Er hun ikke egentlig en såkalt "reptilian/shapeshifting lizard" som skal ta over verden som en del av the "new world order"?

 

 

Vet ikke hva du mener med din teori. Men min teori om at hun er sinnsyk er nok langt mer realistisk. De fleste politikere lider av maktsykhet, narsissisme og psykopatiske trekk. Det er akkurat de tingene som trekker de til politikken hvor de kan få utløp for de syke lystene sine.

 

Ser man på verden og det som skjer i verden idag er det heller ikke usannnsynlig at din teori om "new world order" stemmer, om det innebærer at skyggemyndigheter styrer store deler av verden bak folkets rygg og uten demokratisk mandat.

Lenke til kommentar

Det blir litt tåpelig å klage på Donald Trump for naturlig mannlig oppførsel. Det er nok av andre ting å klage på.

 

 

Hvis jeg gjorde det samme ville jeg bli arrestert. Det er ikke naturlig mannlig oppførsel

 

 

## sitatpyramide fjernet av ilpostino ##

Endret av ilpostino
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...