Gå til innhold

Hva hvis trump blir president?


Anbefalte innlegg

 

 

Nei, vi vet slett ikke at Clinton er skranten.

 

Og hvorfor skulle de prøve å jukse en alvorlig syk person til makten egentlig?

 

 

Hun så ut som en planke når de stablet henne i bilen iallefall. Og har ei sykehistorie over flere år.

 

Hvorfor jukse? Muligens av samme motiv som enkelte idrettsutøvere, (dope seg) for å være bestemann over målstreken.

 

Men for all del, er hun i stand til lystige piruetter og glade byks også i månedene etter valget, tok jeg vel feil. Vi får se.

 

Jeg var forkjølet en gang. Det betyr at jeg vil være permanent forkjølet i all fremtid. Trumpist-logikk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Ja, det er nok mye sannhet i det også, det er i vinden å være "mot makta" nå om dagen.

Ja, og blir Trump valgt, vil protestbevegelser få ytterligere vind i seilene i mange vestlige land. I Norge kan vi oppleve at liberalistene vinner frem. Det kan gi dramatiske følger når grupper som har basert seg på privilegier og nepotisme, blir kastet ut i fri og rettferdig konkurranse. Feministiske reformer som har ridd samfunnet som en mare gjennom de siste 50 år, blir forhåpentligvis opphevet. Hvis ikke det skjer, er jeg redd pendelen vil slå i motsatt retning, at det feministiske lovverket blir brukt til menns fordel. Hvilken ironi, i så fall, for ingen feminist har sett for seg at menn skulle få fordeler av deres privilegier. Jeg ser som sagt helst at privilegiene blir opphevet, og at lovene gjelder likt for alle.

 

Trump er jo ingen liberalist, så hvorfor skulle liberalistene i Norge vinne på ham som president?

Lenke til kommentar

Breaking News: Obama (via Justice Department) stoppet FBI i å gjøre jobben sin ved å hindre intervju av flere sentrale personer i Clinton sin stab og personer med tilknytning til Clinton Foundation. FBI ville også sette opp en grand jury i Clinton Foundation saken men Obama nektet dem. Noe som aldri har skjedd før ifølge FBI.

 

Obama er tydeligvis redd sannheten skal komme frem. Mye snusk og fanteri som FBI og andre har fått øye på men som dessverre motarbeides av sterke krefter.

Hvorfor har du ingen kilde til denne påstått "breaking news"?

Lenke til kommentar

Trump kommer utenfra, hans viktigste budskap er at han vil rydde opp i DC, "drain the swamp". Dette er den eneste sjansen amerikanerne kommer til å få i sin levetid til å få slutt på korrupsjon, nepotisme og båndene mellom storkapital og politiske myndigheter.

 

Trump er ingen politiker, det er derfor han fremstår med så mange mangler. Men i dette tilfellet er det en styrke og en nødvendighet. Det er nødvendig at en person kommer utenfra, uten politiske ballast, eller bagasje i negativ forstand.

 

Han har klart seg utmerket i forretningslivet. Det hadde ikke vært mulig om han ikke hadde rådgivere og medarbeidere som kompenserte for hans mangler. Det indikerer at han har en langt større selvinnsikt om sine mangler enn det vi får inntrykk av.

 

Problemet er at Trump selv er korrupt og er en aktiv del av båndene mellom storkapital og politikere. Hvordan skal en som selv er del av noe liksom gjøre noe med det?

 

At Trump har klart seg utmerket i forretningslivet er en myte. Han er talentløs og ender som regel opp med konkurs.

 

Han har helt sikkert rådgivere. Men enten er de like inkompetente som han er, eller så ignorerer han dem bare.

Lenke til kommentar

 

Jeg var forkjølet en gang. Det betyr at jeg vil være permanent forkjølet i all fremtid. Trumpist-logikk.

 

 

Tar du sjansen på å friskmelde Hillary allerede nå? Du kom deg muligens på beina igjen etter en kopp varm melk med honning i, men må nok sterkere saker til for fru Clinton. :whistle:

Lenke til kommentar

Litt om det økonomiske budskapet til Trump:
370 toppøkonomer feller knusende dom over Trump: - Ønsketenkning og konspirasjonsteorier

 

Han desinformerer velgerne, degraderer tilliten til offentlige institusjoner med konspirasjonsteorier, og promoterer med vilje vrangforestillinger istedenfor virkeligheten, lyder kraftsalven, signert av fremstående økonomer som nobelprisvinner Angus Deaton og sjeføkonom i Verdensbanken Paul Romer.

 

 

Dette er altså ikke en eller annen mening som kommer fra en tilfeldig ekstremistisk konspiratorisk blogg, men fra ganske så solide tungvektere innenfor fagområdet økonomi.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Hillary Clinton er en krigsherjer. Hun vil invadere Iran. Hun pushet invasjonen av Irak og Lybia, samtidig som hun lo og godtet seg da Gaddafi ble drept.

 

Clinton var vel med på å utforme atomavtalen med Iran som nettopp gjorde det langt mindre sannsynlig med åpen krig.

 

Trump støttet invasjonen av Irak.

 

Trump brukte sin makt som eier av missekonkurranser til å spasere inn i jentegarderoben og stirre på de nakne kroppene til mindreårige jenter. Han omtaler ti år gamle jentebarn med ord som "om ti år skal jeg date henne". Og så videre. At Clinton lo en gang under et eller annet er ingenting mot Trumps konsekvent ufyselige oppførsel og holdninger.

 

Ja, og Trump vil drepe familiene til terrorister. Kvinner og barn. Drep, drep, drep. The Trump way.

Endret av hekomo
Lenke til kommentar

Hvorfor er tilhengere av en side, uansett om det er Trump eller Hillary, totalt blottet for evne til å kritisere siden dem er tilhenger av? Virker som det er svært mye fanboyisme i denne valgkampen, en Hillary supporter NEKTER for at hun har noen gang gjort noe kritikkverdig i sitt liv. Du kan trykke det opp i trynet dems, men dem nekter likevel helt og endelig. Samme gjelder for Trump supportere. Supporterne virker å være av samme type folk. 

 

Hva mener du? De jeg har sett uttale seg er ikke tilhengere av Clinton i det hele tatt, men mener hun er det minste av to onder.

 

Jeg personlig misliker Clinton sterkt og mener hun er en elendig presidentkandidat. Problemet er at Trump er verre.

 

Og hvis man først skal kritisere Clinton bør det gjøres med noe annet enn løgn.

Lenke til kommentar

Jeg tar lett en som snakker løst om damer og er politisk ukorrekt med et glimt i øyet enn en kandidat som fører det amerikanske folket bak lyset. MAGA!

 

Phpcnv.jpg

Jepp, typisk fascist-tankegang: Bort med mediene. Fysjameg.

 

Og dessverre for deg så fører Trump folk bak lyset i enda større grad enn Clinton gjør.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

Jeg var forkjølet en gang. Det betyr at jeg vil være permanent forkjølet i all fremtid. Trumpist-logikk.

 

Tar du sjansen på å friskmelde Hillary allerede nå? Du kom deg muligens på beina igjen etter en kopp varm melk med honning i, men må nok sterkere saker til for fru Clinton. :whistle:

 

Jeg trenger ikke å friskmelde noen. Det er konspirasjonstullingene som må bevise at feberfantasiene deres er relevante.

Lenke til kommentar

Meget flaut for Clinton om hun ikke vinner mot Trump. Det vil bevise at store deler av USA finner henne usmakelig. Å tape selv når motstanderen er så dårlig som Trump vil være et personlig nederlag for Hillary Clinton.

 

Hvem bryr seg om noe er flaut for noen eller ikke? Hvilken relevans har det du skriver her for noe som helst?

 

Jeg tror de aller fleste her gir blaffen i hva som måtte være et personlig nederlag for Clinton. Hvis du ikke har lagt merke til det er det veldig få Clinton-tilhengere her. Den eneste grunnen til at folk forsvarer henne er at Trump som president ville vært en katastrofe.

Lenke til kommentar

 

På Reddit så har man store subreddits som /r/politics som hater ytringsfrihet og sletter kommentarer og innlegg som ikke passer den generelle venstreliberale konsensus. På /r/the_donald har man mer ytringsfrihet så om man cherry picker innlegg så kan man finne det meste. Heldigvis har man frihet til å snakke om Hillary uten å rose henne samt diskutere i egne meta tråder når noe har hendt, som f.eks. terrorangrepet i Orlando, da /r/politics og /r/news slettet poster og diskusjoner. Den er et friskt pust å ha en side på Reddit som ikke er full av venstrevridde vrangforestillinger der fri diskusjon ikke er lov.

Nå bommer du. Igjen. /r/the_donald er et av de mest sensurerte subredditene på hele Reddit, dette er ikke noe de benekter selv heller. Det er ikke lov til å støtte andre enn Trump, og det er ikke lov til å være kritisk. Det er et gedigent ekkokammer, men du merker det ikke og anser det som et friskt pust fordi du liker det du leser der.

 

Og nå blir det stille fra FR, eller han prøver å endre tema.

Lenke til kommentar

Det nytter ikke å lese norske drittmedier som bare kritiserer Donald Trump og ikke kritiserer Hillary Clinton. Videre vil de bare skrive om positive ting om Hilary Clinton og ikke Donald Trump. 

 

På denne måten så skaper norske medier idiotlesere, spesielt dersom de ikke klarer å tenke selv. Hva avisen mener om kandidatene er totalt uinteressant. Leseren burde få bygge opp sin egen mening uten partisk vinkling fra en ubrukelig sosial-feministisk journalist.  

 

Hva er det norske medier ikke har kritisert Clinton for? De har blant annet dekket epost-saken bredt.

Lenke til kommentar

 

 

Jeg var forkjølet en gang. Det betyr at jeg vil være permanent forkjølet i all fremtid. Trumpist-logikk.

 

 

Tar du sjansen på å friskmelde Hillary allerede nå? Du kom deg muligens på beina igjen etter en kopp varm melk med honning i, men må nok sterkere saker til for fru Clinton. :whistle:

 

 

Du smugkikker litt på Infowars om dagen? Er ikke så mange andre som spekulerer i kronisk sykdom lenger vel.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

 

Jeg var forkjølet en gang. Det betyr at jeg vil være permanent forkjølet i all fremtid. Trumpist-logikk.

 

Tar du sjansen på å friskmelde Hillary allerede nå? Du kom deg muligens på beina igjen etter en kopp varm melk med honning i, men må nok sterkere saker til for fru Clinton. :whistle:

 

 

Du smugkikker litt på Infowars om dagen? Er ikke så mange andre som spekulerer i kronisk sykdom lenger vel.

 

Kronisk sinnsykdom regnes vel også som kronisk sykdom?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...