Gå til innhold

Disse mobilabonnementene gir deg mest for pengene


Anbefalte innlegg

 

 

 

Må taes med en klype salt da jeg har 5 GB data med djuice til 259 kroner

Billigste i følge listen er 279

Hei!

 

Som du kan se på djuice sin side så koster 5GB 299,-

 

http://www.djuice.no/abonnement/

 

Det er samme summen som står oppført i kalkulatoren vår

 

Sa ikke at den var feil

Bare at jeg betaler 259

Hvorfor betaler du kun 259,- da? Hadde vært greit å ta det med da eg betaler 299,-

 

Bindingen min var på vei å gå ut, så ved å binde meg for 1 år til så fikk jeg rabatt

Har ingen planer om å bytte og bindingen er kun på abb., ikke på telefon

Derfor utsagnet, en klype salt, da det går an å forhandle seg fram til lavere priser

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

 

 

Må taes med en klype salt da jeg har 5 GB data med djuice til 259 kroner

Billigste i følge listen er 279

Hei!

 

Som du kan se på djuice sin side så koster 5GB 299,-

 

http://www.djuice.no/abonnement/

 

Det er samme summen som står oppført i kalkulatoren vår

 

Sa ikke at den var feil

Bare at jeg betaler 259

Hvorfor betaler du kun 259,- da? Hadde vært greit å ta det med da eg betaler 299,-

 

Bindingen min var på vei å gå ut, så ved å binde meg for 1 år til så fikk jeg rabatt

Har ingen planer om å bytte og bindingen er kun på abb., ikke på telefon

Derfor utsagnet, en klype salt, da det går an å forhandle seg fram til lavere priser

 

 

Hva skal taes med ei klype salt? Det du seier eller listen? Fordi listen kan da ikkje gå ut i fra at at personer allerede har hatt abonnementet i ett år for så å ringe inn og binde seg i ett nytt år med rabatt på prisen. I så fall så måtte alle operatørene oppgi det på sidene sine, noko dei ikkje gjer.

 

Nå veit eg ikkje om du har ringt inn og forhandlet fram den nye prisen men eg og har hatt Djuice i over ett år og Djuice har ikkje ringt meg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

 

 

 

 

 

Må taes med en klype salt da jeg har 5 GB data med djuice til 259 kroner

Billigste i følge listen er 279

Hei!

 

Som du kan se på djuice sin side så koster 5GB 299,-

 

http://www.djuice.no/abonnement/

 

Det er samme summen som står oppført i kalkulatoren vår

Sa ikke at den var feil

Bare at jeg betaler 259

Hvorfor betaler du kun 259,- da? Hadde vært greit å ta det med da eg betaler 299,-

Bindingen min var på vei å gå ut, så ved å binde meg for 1 år til så fikk jeg rabatt

Har ingen planer om å bytte og bindingen er kun på abb., ikke på telefon

Derfor utsagnet, en klype salt, da det går an å forhandle seg fram til lavere priser

Hva skal taes med ei klype salt? Det du seier eller listen? Fordi listen kan da ikkje gå ut i fra at at personer allerede har hatt abonnementet i ett år for så å ringe inn og binde seg i ett nytt år med rabatt på prisen. I så fall så måtte alle operatørene oppgi det på sidene sine, noko dei ikkje gjer.

 

Nå veit eg ikkje om du har ringt inn og forhandlet fram den nye prisen men eg og har hatt Djuice i over ett år og Djuice har ikkje ringt meg.

Fikk melding med det tilbudet fra Djuice, jeg. Men jeg synes det er litt drøyt med 600kr i utmeldingsavgift når besparelsen er 492kr. Med mindre den minker etter hvert som det nærmer seg slutten av bindingstiden da.

Lenke til kommentar

 

Noen som har erfaring med Hello? Virker nesten litt for godt til å være sant med telenornett, 40mbit, 8GB data og ubegrenset ellers til 295,-

Har hatt 2 stk. Hello Smil abb. (68 kr/mnd) + 1 GB data (49 kr/mnd) i snart et halvt år her, og er foreløbig meget fornøyd.

 

Nå skal det nevnes at jeg hadde Xito før, som er eid av samme som Hello. Xito skrudde plutselig opp prisene på sitt billigste abbonnement en god del (og inkluderte litt ekstra data/tale/sms), så ser for meg at Hello kan gjøre noe lignende når de har fått nok kunder - altså tvinge kundene over på dyrere abb. Men foreløbig fungerer det bra.

 

Called it!

 

https://www.hello.no/billig-mobilabonnement

 

Hello har nå endret alle abbonnementene sine. Billigste er nå 100 kr/mnd for 1 GB data, fri tale/SMS/MMS. Dette er dyrere for folk som kun trenger minimum data, men billigere for oss som oftest brukte 49 kr/mnd for 1 GB ekstra data allikevell. Så foreløbig er endringen kun positiv for min del!

Lenke til kommentar

Called it!

 

 

 

https://www.hello.no/billig-mobilabonnement

 

Hello har nå endret alle abbonnementene sine. Billigste er nå 100 kr/mnd for 1 GB data, fri tale/SMS/MMS. Dette er dyrere for folk som kun trenger minimum data, men billigere for oss som oftest brukte 49 kr/mnd for 1 GB ekstra data allikevell. Så foreløbig er endringen kun positiv for min del!

 

Ja, jeg så de endret porteføljen sin i går. Det er jo en svært bra deal med 1 gb data og fri bruk av ordinære ringeminutter, sms og mms til 100 kr mnd!

 

Selv kommer jeg til å beholde Hello Lek med 8 gb data til 295 kr mnd inntil videre da jeg vil ha mer fart enn 10 mbits på abonnementet mitt.

Endret av Hedonism
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Ikke glem blokkeringen som Telenor (djuice, talkmore ...) har for å ringe de 8-siffrede (fra Utlandet) erstatningsnumre for en del 5-siffrede numre. Det er svært fordyrende å bli tvunget som telenor-kunde å måtte benytte kun de 5-siffrede numrene.

 

 

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1526520

 

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1526815

Endret av G
Lenke til kommentar

Middels data (5 GB/måned) og middels surfehastighet (minst 20 Mbps)

 

Telio er billigst på dette nå, de tar 258 kr mnd for 5 GB data (40 mbits) med fri bruk av ordinære ringeminutter,sms og mms. Dere burde korrigere artikkelen/kalkulatoren.

 

Hei, takk for tilbakemeldingen – vi skal sjekke opp og korrigere. Vi gjør oppmerksom på at vi ikke har med tilbudspriser i kalkulatoren, ettersom disse gjerne har ganske kort varighet – men standardprisene skal være med.

Lenke til kommentar

 

Middels data (5 GB/måned) og middels surfehastighet (minst 20 Mbps)

 

Telio er billigst på dette nå, de tar 258 kr mnd for 5 GB data (40 mbits) med fri bruk av ordinære ringeminutter,sms og mms. Dere burde korrigere artikkelen/kalkulatoren.

 

Hei, takk for tilbakemeldingen – vi skal sjekke opp og korrigere. Vi gjør oppmerksom på at vi ikke har med tilbudspriser i kalkulatoren, ettersom disse gjerne har ganske kort varighet – men standardprisene skal være med.

Burde vel være Banzai 5gb som er billigst til 249kr

Lenke til kommentar

 

 

Middels data (5 GB/måned) og middels surfehastighet (minst 20 Mbps)

Telio er billigst på dette nå, de tar 258 kr mnd for 5 GB data (40 mbits) med fri bruk av ordinære ringeminutter,sms og mms. Dere burde korrigere artikkelen/kalkulatoren.

Hei, takk for tilbakemeldingen – vi skal sjekke opp og korrigere. Vi gjør oppmerksom på at vi ikke har med tilbudspriser i kalkulatoren, ettersom disse gjerne har ganske kort varighet – men standardprisene skal være med.

Burde vel være Banzai 5gb som er billigst til 249kr

Nei, de har det som kampanjetilbud. Fra nettsiden:

*Kampanjepris: Prisen gjelder fra 2.2 til 30.4. Ordinær pris 279,- pr. måned etter kampanjeperioden. Tilbudet gjelder nytegning av abonnement i kampanjeperioden.

 

Jeg ser Telio kaller 258 kr mnd for "tilbud" på nettsiden sin men finner ingen informasjon om at det er tidsbegrenset. 

Endret av Hedonism
Lenke til kommentar

Helt ubrukelig verktøy for næringslivsbruker. Jeg håpet at TU forkuserte på næringslivet, ikke privat bruk.

De fleste tilbydere leverer fastpris for tale/SMS. Se på bindingsperioder, utløsingskost, spesialnummer, 5-sifret, tvilling, datakort osv. Det er mer interessant, om du ikke er fornøyd med løsning og service.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...