Gå til innhold

FM16 - Generell diskusjon for Football Manager 2016


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvorfor spiller du classic? Eller heter vel touch nå.

 

Syns heller ikke taktikkskjermen i år er noe særlig. Uoversiktlig og rotete indeed.

Hva er forskjellen? Begynner ikke på seriøs save før etter eksamen uansett, er mest bare for å teste ut funksjonene.

 

Spiller på Air 13" så den taktikkskjermen er katastrofe for min del.

Lenke til kommentar

Har ikke fått alt for mye suksess av cornere enda, men sånn generelt bør du se på spillerne dine. Har du et hodesterkt lag, sett mange spillere inne i 5 meteren og slå innoverskrudd corner på keeper. Har du uten hodestyrke bør du sette mange spillere litt lengre ut slik at de kan ta returen. 

 

Har derimot hatt stor suksess på frispark og innkast.

 

Og Latias: Sjekk ut fm-base, sortitoutsi eller fmscout. Bør ligge noe der. 

Endret av Corporal Jenkinson
Lenke til kommentar

Ugh, hatt en decent førstesesong med Newcastle, men har tapt 0-4 borte mot Sunderland og spilt 2-2 borte mot Stoke i de siste kampene, og gjort sånn at jeg antakeligvis må ha noe ut av siste kamp. Den er hjemme mot ... Chelsea, selvfølgelig.

K1wpqXg.jpg

 

Edit: Nvm, slo seff Chelsea. 

Endret av DurinVIII
Lenke til kommentar

Fy faen! 

Fikk først et bud på den nest beste midtbanespilleren min, på 1 mill pund. Styret godtok, og spilleren signerte før jeg fikk tid til å protestere. 
To dager etterpå kom et bud på den beste midtbanespilleren, 1.9 mill pund. Styret godtok,  og spilleren signerte før jeg fikk tid til å protestere. 

Samme dag kom det et bud på venstre kanten min. 1.2 mill pund. Styret godtok,  og spilleren signerte før jeg fikk tid til å protestere. 

 

Greit nok at økonomien til klubben min ikke er veldig god, men det der ødela sesongen min! 3 nøkkelspillere ut, og det er 4 måneder til jeg kan handle spillere igjen! 

Lenke til kommentar

Brann. Er i 2021. Vant serien for første gang i fjor, og var på god vei mot å vinne denne sesongen og. Nå spørs det hvordan det går. 
 

Greit nok at Brann ikke har en veldig god økonomi, men det der var spillere jeg hadde skaffet meg billig/gratis, og hadde veldig små lønnskostnader. Surt!

Lenke til kommentar

Slo nettopp serieleder Barnet borte 3-6. Hattrick av den ene spissen min på straffer. Vill match!

 

og46Esz.png

 

Hvilket år er du i?

 

Hadde det vært mulig å dele taktikk + instillinger, og signeringer du har gjort underveis?

 

Vurderer FC United selv  :closedeyes:

Endret av Clöben
Lenke til kommentar

Hvorfor spiller du classic? Eller heter vel touch nå.

 

Syns heller ikke taktikkskjermen i år er noe særlig. Uoversiktlig og rotete indeed.

 

Classic / Touch fjerner jo veldig mye av tullballet som har blitt lagt til som ikke tilfører noe som helst av verdi til spillet, som meningsløse pressekonferanser som har null betydning for noe som helst osv.. Grunnspillet bak Classic / Touch og simuleringen er jo like bra så det er ikke noen massiv forskjell sånn sett bare at du slipper å kaste bort enormt med tid på dilldall som bare er "for show".

 

Også har du jo den store fordelen av cloud-synkroniserte save games så du kan hoppe fra stasjonær, til bærbar og etterhvert til nettbrett frem og tilbake og bare fortsette på en save uten å tenke noe mer over det. En kjempefordel spør du meg.

 

 

 

 

Er det bare jeg som sliter med FM'16 Editor? Den blinker og fremstår helt korrupt hos meg. Helt forjævelig å bruke på grunn av dette.....

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...