Gå til innhold

FM16 - Generell diskusjon for Football Manager 2016


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I gang her også, valget falt på Arsenal og beholdt Wenger som staff :)

 

Liker foreløpig ikke den nye layouten så blir vel fort et skin på meg etterhvert.

Et annet spm, inne på speiderrapporten viser nesten samtlige spillere bare som "Potential to be premier divison midfielder", tidligere ga de litt mer info som good/leading/star/world class - er det likt hos dere også?

 

 

Eksempel:

 

Nldzcldk.jpeg

 

 

Btw: Hvordan får jeg satt bildet direkte inn i posten og ikke bare miniatyr med link?

Endret av sp3c
Lenke til kommentar

Opp med Brann i første sesong. Avsluttet på 3 plass, og greide kvalifiseringen. De fleste profilene stakk midtveis i sesongen, så det gjorde jobben ennå litt hardere. 

Jeg spiller siste kampen i Obos-ligaen nå. Vinner kampen, og dermed ligaen. 

 

Hele sesongen har vært fylt med spillere som syter og klager, og bare vil vekk! 

Demidov, Barmen, Skaanes, Husklepp, Hanstveit og Karadas forsvant. Ikke fikk jeg noe særlig med penger for de heller. 

Haugen, Leciejewski og Kristiansen har og vært misfornøyd, men de har jeg klart å beholde, for nå. 

Lenke til kommentar

Karadas gikk gratis til hødd på min save, så rykket brann opp :D

Har personlig kjør Lyn opp i førstedivisjon, lå likt med Mjølner i siste kamp og fikk et tidlig rødt, noe som ville vært katastrofalt i og med at jeg hadde brukt alle pengene i kassa og mere til for å komme meg til obosligaen, men Skeid greide på mirakuløst vis å slå de og jeg holdt nullen og greide å ta ett poeng. Fantastisk spennende kamp.

bSxmWrb.jpg

OoL6W7v.jpg

Endret av Predicted
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...