Gå til innhold

PlayStation VR - Generell diskusjon


LarZen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som har testet Star Trek Bridge Crew?

 

 

 

Noen som har testet Star Trek Bridge Crew?

 

Nei, men de her har :rofl: :

 

 

 

:lol:  :lol:  :lol:

Picard_as_Locutus.jpg

We are the Borg. Lower your shields and surrender your ships. We will add your biological and technological distinctiveness to our own. Your culture will adapt to service us. Resistance is futile.

Lenke til kommentar

Whaaaaaaaat Skyrim kun for PSVR!  :omg:

 

Lucky bastards! 

 

Ser ikke ut som om det er gjort så mange tilpasninger slik som med Fallout 4 VR siden det virker å styres med gamepad. Hvis dette blir en suksess så håper jeg det også kommer til andre VR sett også. 

 

Edit:

Spillet er en timed exlusive i følge denne artikkelen, så da kommer det til andre VR sett også  :D

https://gamerant.com/skyrim-vr-playstation-vr-timed-exclusive/

Endret av Enceladus
Lenke til kommentar

Jeg spilte aldri noe særlig av oppdragene eller utforsket verdenen så for meg blir dette veldig gøy når det kommer til VR på PC. Tror jeg bare har den første versjonen uten DLCer på steam. Har brukt 100 talls timer i spillet, men da begrenset meg til få områder og til å samle på store runde oster og edelstener :p 177 timer i følge steam, lol. 

Endret av Enceladus
Lenke til kommentar

Husker tilbake til Ocolus DK2 tider når jeg kjørte igang skyrim i VR via VorpX. Første og eneste VR spillet som gjorde meg så dårlig at jeg faktisk kastet opp. For håpe dette blir en bedre opplevelse :p

Personlig håpet jeg et nytt PSVR spill som ikke var en remaster eller en tech demo. Slik som Farpoint var. Det er vel første PSVR spillet hvor jeg følte at det er slik det skal være.

 

Ikke blir jeg kvalm av Farpoint heller...

Lenke til kommentar

Husker tilbake til Ocolus DK2 tider når jeg kjørte igang skyrim i VR via VorpX. Første og eneste VR spillet som gjorde meg så dårlig at jeg faktisk kastet opp. For håpe dette blir en bedre opplevelse :p

Hvis det spilles sittende og med gamepad kommer jeg til å bli dritkvalm :sick: Hvis det er room-scale og med bevegelsekontrollere så tåler jeg det MYE bedre er min erfaring. 

Lenke til kommentar

Controll setup for Skyrim på PSVR. 1.10 ut i videoen.

 

 

Er move controllers og ikke gamepad slik jeg trodde. Kult! Bevegelse ser ut til å være teleport. Men i følge denne kommentaren er dette fortsatt åpent for forandring i følge Bethesda. I Fallout 4 VR kan man velge, tipper det blir slik med Skyrim også.

For now. When I got to play (video after this) they said it was still very early in development and they couldn't say what it would end up with.

 

Endret av Enceladus
Lenke til kommentar

Jeg tar helt særdeles klart Skyrim til PSVR..!! :D

 

Håpet på Fallout 4,fordi det har jeg ikke spilt så mye, men..

 

Har kun PSVR, men knapt prøvd.. Horizon og Zelda har tatt all spilletid, dessuten er det litt pes å sette opp, siden man må bytte HDMI-kabel pga 4k/hdr.

Lenke til kommentar

Håper virkelig at det ikke bare er teleport i skyrim. Kan lette droppe move kontrollerne for min del, hvis jeg kan få bevege meg fritt. Hater at folk er så pussys og ikke takler å bevege seg fritt uten å bli dårlig ?, blir jo en million spill med teleport skvipet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...