Gå til innhold

PlayStation VR - Generell diskusjon


LarZen

Anbefalte innlegg

Noen må trøste meg. Fikk vite av gamezone.no at farpoint bundle ikke kommer hit før 18.mai pga helligdag. De får ikke inn før 16. Mai selv. Lenge siden jeg var så skuffa som nå.

17. Mai er en grusom dato å lansere titler på her ja, men kom an, én dag ventetid greier man jo :p

Bare bra det da, er meg jeg mener da ikke dere da får mere tid til titanfall 2 på pc, switch nye mario kart, snart prey ps4.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er mulig. Men likevel i tillegg til denne ordren hadde jeg bestilt tre brettspill til 1700kr. Og denne ordren kom bare ikke. Da jeg tok kontakt var det igjen kluss fra produsent,noe som er helt greit siden det er ting de ikke kan noe for.

 

Det som irriterer meg er at jeg måtte ta kontakt dagen etter ordren skulle vært levert, og da først får jeg vite dette. Ingen unnskyldning eller tilbud om kompensasjon eller rabatt eller noe løsning.

 

Og synd at de ikke får levert før 19. Mai. Men jeg betaler faktisk ikke 100kr mer enn i fysisk butikk for å vente to dager etter release. Mulig jeg er urimellg, men sånn kjenner jeg det.

 

Hvis du finner en sneip i pizzaen din, er det ikke sikkert det er restauranten sin feil at en ansatt var uforsiktig, men tvilsomt at du kjøper pizza der igjen ikke sant?

Endret av BakaBerg
Lenke til kommentar

Det jeg er litt spent på med den er det som blir sagt om den til bruk i farpoint. Alle våpnene i spillet er designet slik at man holder våpnene slik man gjør på kontrolleren, noe som visstnok gir en økning i virkelighetsfølelsen.

 

Fikk forøvrig en kode på mail nå med en preorder skin til spillet, visste ikke at det fulgte med heller.

 

Pakken min er sendt, men kun registrert. Så ser ikke for meg at jeg har det før fredag tidligst. I verste fall må jeg vente til neste uke :-(

Lenke til kommentar

 

 

Tja. Lille femåringen i meg hyler ikke ulikt julaften 1991

Her er et bilde vi kan nyte fullt ut,  :tease:

 

27624254146_a7680b09bb_o.0.jpg

 

 

Må bare få si at den greia der skal ikke i hus. Minner meg om noe fruen kunne brukt enten til håret eller div andre ting. 

 

Venter Venter Venter Venter å Venter på Aim kontroller å Farpoint, kan hende det er lettere drepe mia i førsten av re7 da på madhuse.16 skudd i hode der. ps du ser ikke den Aim kontroller da du spiller Farpoint, så løp å kjøpe den.

Hiu23W.gif

oug-Farpoint_-_Story_Trailer_PS_VR.gif

Lenke til kommentar

 

 

Tja. Lille femåringen i meg hyler ikke ulikt julaften 1991

Her er et bilde vi kan nyte fullt ut,  :tease:

 

 

 

 

Må bare få si at den greia der skal ikke i hus. Minner meg om noe fruen kunne brukt enten til håret eller div andre ting. 

 

 

 

Lurer og på anatomien til fruen hvis det hun bruker til andre ting ser slik ut

Gutter vet dere att aim kontrolleren ser ut som et dass rør rettere sagt pvc rør. :tease:

https://shop.grene.com/pics/watermarked/1/1614/1614-114015_h.jp

Endret av Jokingnutria
Lenke til kommentar

 

 

 

Absolutt! Løyp og kjøyp!

 

Jeg ville ikke kjøpt det på cdon, jo billig er det men etter på hvis hvis man skulle sende det inn til reparasjon cdon er det et helvte med cdon da. nei takk ikke kjøpe det der. :hm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...