Gå til innhold

PlayStation VR - Generell diskusjon


LarZen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Noen er nye, men noen er nok brukte. Men hvorfor betale så mye når man får en helt ny rett fra butikken for mye mindre?

mistenker det har noe med at aim kontrollen er vanskelig å oppdrive i statene da den stort sett er utsolgt.

Veldig ofte er det nyeste og heteste av spillkonsoller lett tilgjengelig her til lands mens det er utsolgt i usa. Et eksempel er jo psvr aim kontrolleren, men bare se nintendo switch. Her til lands er den grei å få tak i mens i usa sitter de i kø for hver leveranse av konsollen. Japan har enda større problemer med sistnevnte.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

 

Høres stilig ut altså, er nok ett spill jeg plukker med meg + våpenet. Men er det blitt bekreftet flere kommende titler som skal ta denne i bruk? Avhenger litt av det..

ROM : extraction

Arizona sunshine (har fått free locomotion på vive i en update, regner med det kommer til ps4 nå som release er satt juni og Aim er confirmed)

Edit:

https://blog.eu.playstation.com/2017/05/11/survive-the-zombie-apocalypse-in-ps-vrs-arizona-sunshine-out-june/

Free locomotion er confirmed som et alternativ.

Brookhaven experiment

Dick Wilde.

 

Den kjennes veldig naturlig. Jeg ville regnet med at devs vil bruke den, og E3 snart så kanskje vi hører mer da.

 

Psn liker ikke vica kort, fikk ikke kjøpt spillet der, ende med å kjøpe spillet til oculus rift stedet.

Lenke til kommentar

Fy steike meg Superhot var en ultrafet opplevelse i VR!! Men samtidig spyr jeg av selve oppkoblingsprosessen og alle faens ledningene til VR. For meg som har åpen TV-bord løsning ser det jo fullstendig kaos ut allerede før VR er koblet opp :p

Ble bare litt ivrig med move kontrollene, så greid å knuse hånden rett i døra inn til gjesterommet gitt..jævlig vondt i pekefingen og ene knoken på langefingen...ikke alltid lett å orientere seg når set står på :whistle:

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Ble bare litt ivrig med move kontrollene, så greid å knuse hånden rett i døra inn til gjesterommet gitt..jævlig vondt i pekefingen og ene knoken på langefingen...ikke alltid lett å orientere seg når set står på :whistle:

 

Hva sier huseier når flytteinspeksjonen kommer og det er slaghull i vegger, dører og halvparten av vinduene i boligen er slått ut? 

Tror ikke det hjelper å skylde på PSVR da gitt :D

 

Greide forøvrig å kjøre noen fingrene i bordkanten av glass med Wiimoten back in the day. Jævlig digg når det treffer så bra at smerten gir en blackout ett par sekunder :p

Lenke til kommentar

 

Ble bare litt ivrig med move kontrollene, så greid å knuse hånden rett i døra inn til gjesterommet gitt..jævlig vondt i pekefingen og ene knoken på langefingen...ikke alltid lett å orientere seg når set står på :whistle:

 

Hva sier huseier når flytteinspeksjonen kommer og det er slaghull i vegger, dører og halvparten av vinduene i boligen er slått ut? 

Tror ikke det hjelper å skylde på PSVR da gitt :D

 

Greide forøvrig å kjøre noen fingrene i bordkanten av glass med Wiimoten back in the day. Jævlig digg når det treffer så bra at smerten gir en blackout ett par sekunder :p

 

Ha ha ha :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...