Gå til innhold

PlayStation VR - Generell diskusjon


LarZen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skyrim vr. Awesome. Vil med denne ha 3 kopier. Driter i at jeg må betale enda engang. VR development koster ressurser. Vi trenger flere titler som er hele spill!

 

Yaaaay

Jeg var i utgangspunktet begeistret men har blitt skeptisk til om dette vil bli en god port til VR etter jeg så dette: (gå til 1:29:44)

og leste denne https://arstechnica.com/gaming/2017/06/doom-is-bethesdas-best-vr-game-and-thats-bad-news-for-two-major-vrpgs/

 

Dette er dårlig nytt for både Skyrim og Fallout 4 VR :(

 

Men Doom VFR ser ut til bli bra fordi spillet ikke er en direkte port av originalspillet men bygd for VR. Om jeg har forstått det riktig så kommer dette til PSVR også.

 

Jeg håper de på et vis greier å få løst problemene men jeg er ikke optimistisk. 

https://www.reddit.com/r/Vive/comments/6hp073/tested_podcast_quick_impressions_fallout_4_vr/

Endret av Enceladus
Lenke til kommentar

Ingen må jo kjøpe "porten" til fullpris. Det er valgfritt. Jeg kommer til å spille fra dag 1, men går an å stå over eller vente til prisreduksjon hvis man syns dette er hårreisende.

 

Jeg syns det er galskap å kjøpe modern warfare igjen til fullpris og til og med ryktes det at det blir DLC. Derfor vil jeg aldri kjøpe det, så enkelt er det ?

Lenke til kommentar

Kjøpte en PS4 Pro i dag, og testet PSVR en stund. Interessant nok ser det ut til å virke en del bedre på Pro'en enn på vanlig PS4. Merket det spesielt i Driveclub VR. På den gamle kan bildet flimre litt når jeg ser tid siden, spesielt når det er trær, gjerder osv jeg kjører forbi. Merker ingenting av dette på Pro'en. Det lover jo bra. :) Oppløsningen på bildet er jo fortsatt den samme, men tror det har noe å gjøre med super-sampling og mer kraft i Pro'en. Det gir bedre bilde og bedre frame-rate.

Lenke til kommentar

Kjøpte en PS4 Pro i dag, og testet PSVR en stund. Interessant nok ser det ut til å virke en del bedre på Pro'en enn på vanlig PS4. Merket det spesielt i Driveclub VR. På den gamle kan bildet flimre litt når jeg ser tid siden, spesielt når det er trær, gjerder osv jeg kjører forbi. Merker ingenting av dette på Pro'en. Det lover jo bra. :) Oppløsningen på bildet er jo fortsatt den samme, men tror det har noe å gjøre med super-sampling og mer kraft i Pro'en. Det gir bedre bilde og bedre frame-rate.

Har du PSVR hjemme nå Schreiber,

Lenke til kommentar

Er vel et typisk 5-6 timers spill, men det bør stilles med dette plastikkvåpenet for fullt utbytte, og det skal visstnok være utrolig bra tilpasset for innlevelse!

Supert får se og laste det ned. Blir jo regn i morgen så en grunn til og spille i stedenfor og være flink ektemann og klippe plen og slike ute ting. :p 

Lenke til kommentar

Har spilt litt Farpoint med den AIM-kontrolleren, og likte det jeg så. Men vil ikke anbefale å spille det med gamepad, for å si det sånn. Akkurat som f.eks Until Dawn: Rush of Blood er det bygd rundt kontrolleren, så selv om en vanlig dualshock burde fungere, er det slettes ikke å anbefale. Jeg anbefaler derfor å se en liste over spill som støtter den AIM-kontrolleren og se om det er noen av dem som frister. Da slipper du å kjøpe en dyr plastkontroller til bare étt spill. :) Vet Brookhaven Experience skal støtte den kontrolleren, men har ikke testet det selv. Jeg håper Doom VFR og/eller Fallout 4 også støtter den. Kanskje spesielt Doom. Det hadde vært helt rått. :D

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Har spilt litt Farpoint med den AIM-kontrolleren, og likte det jeg så. Men vil ikke anbefale å spille det med gamepad, for å si det sånn. Akkurat som f.eks Until Dawn: Rush of Blood er det bygd rundt kontrolleren, så selv om en vanlig dualshock burde fungere, er det slettes ikke å anbefale. Jeg anbefaler derfor å se en liste over spill som støtter den AIM-kontrolleren og se om det er noen av dem som frister. Da slipper du å kjøpe en dyr plastkontroller til bare étt spill. :) Vet Brookhaven Experience skal støtte den kontrolleren, men har ikke testet det selv. Jeg håper Doom VFR og/eller Fallout 4 også støtter den. Kanskje spesielt Doom. Det hadde vært helt rått. :D

DOOM.VRF i VR PSVR blir rått som faen.

gruer  meg nesten for  DOOM 4 var er rått blodig å brutalt som faen, da kan ikke DOOM.VRF være dårligere da, har preordret det

DOOM VFR Edition PS4....298.kr :devil:  :devil:  :devil:  :devil: 

https://gamezone.no/avdelinger/spill/playstation-4/ps4-spill/playstation-vr/doom-vfr-edition-ps4-132019-p0000060989

main23.jpg?strip=all&w=960&quality=100

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...