Gå til innhold

PlayStation VR - Generell diskusjon


LarZen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Da har jeg anskaffet PS VR.

 

Plusser og minuser med greia. Pluss er opplevelsen fungerer bra ingen tracking problemer så langt.

Pluss ingen motion sickness heldigvis.

Minuser er opløsningen rimelig dålig tipper rundt DVD kvalitet blåst opp stort.

Minus lyd kvalitet spinkelt og dålig liker ikke Sonys ear buds.

Minus oppsett. Lednings kaos de luxe blir litt tid på å få litt orden på kabel kaoset.

Minus Ingen hdr pass through.... får se om jeg finner en hdmi splitter som "lurer" Sony lille boks.

 

 

Et must have Nei men spennende når teknologien blir bedre med høyere opløsning.

70 av 100 produkt som den er nå.

 

3D Bluray på Ps VR ...... styr unna værste jeg har sett selv Lg 1080p Oled tvr med 720p pr øye ser bedre ut...

Blurry og uskarpt.

 

. Da var det en "tulling" her inne som hardnakket på sin hest mente det var lite kabler og plugger.

 

 

 

 

Meg du mener :nei:

Lenke til kommentar

 

Da har jeg anskaffet PS VR.

Plusser og minuser med greia. Pluss er opplevelsen fungerer bra ingen tracking problemer så langt.

Pluss ingen motion sickness heldigvis.

Minuser er opløsningen rimelig dålig tipper rundt DVD kvalitet blåst opp stort.

Minus lyd kvalitet spinkelt og dålig liker ikke Sonys ear buds.

Minus oppsett. Lednings kaos de luxe blir litt tid på å få litt orden på kabel kaoset.

Minus Ingen hdr pass through.... får se om jeg finner en hdmi splitter som "lurer" Sony lille boks.

Et must have Nei men spennende når teknologien blir bedre med høyere opløsning.

70 av 100 produkt som den er nå.

 

Hvis du har spillet sett det i pro din, hvis du ikke har Resident Evil 7 kjøpe det, i vr er det faen meg helt jevla  rått å spille.

https://gamezone.no/avdelinger/spill/playstation-4/ps4-spill/action/resident-evil-7-biohazard-ps4-128953-p0000057872

 

Den store Resident Evil 7 PSVR tråden

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1757773

 

 

Prøvde kitchen demon utrolig herlig satt bare å lol knall 3D effect på personene. Blir garantert kjøpt.

Lenke til kommentar

 

 

Da har jeg anskaffet PS VR.

Plusser og minuser med greia. Pluss er opplevelsen fungerer bra ingen tracking problemer så langt.

Pluss ingen motion sickness heldigvis.

Minuser er opløsningen rimelig dålig tipper rundt DVD kvalitet blåst opp stort.

Minus lyd kvalitet spinkelt og dålig liker ikke Sonys ear buds.

Minus oppsett. Lednings kaos de luxe blir litt tid på å få litt orden på kabel kaoset.

Minus Ingen hdr pass through.... får se om jeg finner en hdmi splitter som "lurer" Sony lille boks.

Et must have Nei men spennende når teknologien blir bedre med høyere opløsning.

70 av 100 produkt som den er nå.

Hvis du har spillet sett det i pro din, hvis du ikke har Resident Evil 7 kjøpe det, i vr er det faen meg helt jevla  rått å spille.

https://gamezone.no/avdelinger/spill/playstation-4/ps4-spill/action/resident-evil-7-biohazard-ps4-128953-p0000057872

 

Den store Resident Evil 7 PSVR tråden

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1757773

 

 

Prøvde kitchen demon utrolig herlig satt bare å lol knall 3D effect på personene. Blir garantert kjøpt.

 

Hvis du liker flipper spill se under.

 

Liker du vr spill  :green: + flipper spill i vr da annbefaller jeg deg kjøpe pinball-fx2  er bare 3 flipper spill i selve spillet, må kjøpe resten er 50.kr pr flipper spill til sammen er det 9 flipper spill du kan spille på da. gøy er veldig bra. Har bare testet 9 stk da. er det beste flipper spillet jeg har spillet til nå er jo i vr da er jo mye bedre en vanlig da ang flipper spill.  :D

 
Lenke til kommentar

Ble ikke den postet her for noen uker siden? Uansett så ser det faktisk ikke så verst ut nei, men orker ikke noen forhåndsbestilling tenker jeg.

Jo da det gjør du. :tease: du får det før andre spille Mala fra Gamezone. :D

https://gamezone.no/avdelinger/spill/playstation-4/ps4-tilbeh%C3%B8r/h%C3%A5ndkontroller/aim-controller-bundle-m-farpoint-ps4-krever-playstation-vr-131258-p0000060220

 

 

 
Lenke til kommentar

Ble ikke den postet her for noen uker siden? Uansett så ser det faktisk ikke så verst ut nei, men orker ikke noen forhåndsbestilling tenker jeg.

 

Godt mulig. Jeg ser nå at den kom ut på YouTube for lenge siden, men fikk den på epost fra Sony i dag :-p Hvor de skrev at den var ny. Bare jeg som henger etter ;-)

Lenke til kommentar

Ny er den ikke da den ble lagt ut 18.april på youtube, men har kanskje sett den en eller annen plass før da.

 

Den er nok ikke ny på YouTube nei, men som jeg skrev. Fikk denne på epost fra Sony samme dag som jeg postet den, der stod det at det var en ny trailer for Farpoint. Derfor jeg trodde den var ny. Jeg så ikke på datoen på Youtube da jeg så videoen i eposten :-p

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...