Gå til innhold

PlayStation VR - Generell diskusjon


LarZen

Anbefalte innlegg

Faen. Chatta med en kundebehandler hos cdon nå. Hun kunne bekrefte at alt blir sendt fra sverige og at i og med psvr ble sendt i går og kameraet idag eller i morgen, vil det si at kameraet vil komme 1 eller da 2 dager etter headsettet. Dårlig gjort! Selv om det ikke er deres skyld (forsinkelse fra leverandøren).

Da blir det kjøp i butikk fra min del og kameraet sendt lukt tilbake til cdon når det kommer...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Orderen under transport! Endelig fått ræva i gir Komplett nå. Har jeg det til imorra da tenker jeg

Sjekket sporing på min egen. Tok tre dager å få frakten den fra Kristiansand til Oslo. Hm... Men det var fra fredag til i går. Hvis det fortsetter sånn har jeg den ikke før på torsdag. Jeezes. Vanlig post kommer stort sett over natten, men dette... FFS...

Lenke til kommentar

 

Orderen under transport! Endelig fått ræva i gir Komplett nå. Har jeg det til imorra da tenker jeg

 

Sjekket sporing på min egen. Tok tre dager å få frakten den fra Kristiansand til Oslo. Hm... Men det var fra fredag til i går. Hvis det fortsetter sånn har jeg den ikke før på torsdag. Jeezes. Vanlig post kommer stort sett over natten, men dette... FFS...
Pakker fraktes stort sett ikke på lørdag og søndag.
Lenke til kommentar

 

Sjekket sporing på min egen. Tok tre dager å få frakten den fra Kristiansand til Oslo. Hm... Men det var fra fredag til i går. Hvis det fortsetter sånn har jeg den ikke før på torsdag. Jeezes. Vanlig post kommer stort sett over natten, men dette... FFS...

 

 

"11.10.2016 15:53 OSLO, Norge Lastet opp for videretransport"

 

Nyeste som kom nå. Bor i Elverum som er kun 1,5 time unna, så er 100% sikker på at det kommer i morra for min del.

 

Som sagt fikk jeg beskjed på Torsdag forige uke at den ble sendt,men er jo helt tydelig at det er først i dag de faktisk sender tingene ut.

Lenke til kommentar

Da er endelig min pakke også sendt fra Komplett. Skal bli sykt happy om det dukker opp i morra altså! Ikke lenge igjen nå da folkens! Og til de av dere som ser ut til å oppleve forsinkelser; jeg føler frustrasjonen deres! Har vært på den siden av gjerdet noen ganger selv, og det er ikke mye gøy.

Endret av Iwar
Lenke til kommentar

 

Hva er den store forskjellen på det nye og det gamle PS4-kamera?

Kosmetisk og justeringsfunksjonen er forbedret.

Hvordan er den på montering oppå TVen? Ser for meg at den sitter dårlig der. Er det bedre feste med den nye? Jeg kjøpte akkurat den gamle, men har ikke åpnet den enda. Har en Sony 9005B 65"

Lenke til kommentar

 

 

Hva er den store forskjellen på det nye og det gamle PS4-kamera?

Kosmetisk og justeringsfunksjonen er forbedret.

Hvordan er den på montering oppå TVen? Ser for meg at den sitter dårlig der. Er det bedre feste med den nye? Jeg kjøpte akkurat den gamle, men har ikke åpnet den enda. Har en Sony 9005B 65"

 

Jeg kjøpte det gamle selv. Ingen festebrakett i pakken, så da må du i så fall frem med dobbeltsidig tape eller finne på en annen snedig løsning. Det nye leveres dog med brakett for feste på tv er jeg ganske så sikker på.

Endret av Iwar
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...